Менің инновациялық сабағым
Менің инновациялық сабағым
Мен деңгейлік курсты оқып келгелі бері білім беруге жаңаша көзқaраспен қарап, осы бағдарлама «Қалай оқу керектігін үйрету» тақырыбынан бастап көшбасшылыққа әкелетін бағдарлама екендігін түсіне отырып жұмыс жүргізуге тырыстым. Мен оқушының сын тұрғысынан ойлауда алған білімін өз қажетіне қарай кез - келген жерде қолдана алуы үшін тәжірибеме елеулі өзгерістер енгізуім керек екенін ұғындым. Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау модулінің мені қызықтырғаны баланың туындаған сұраққа жауапты өзі іздеп, оны дәлелдеуге ұмтылыс жасауы. Дәстүрлі сабақтарда оқушы тек тыңдаушы болса, сындарлы оқытуда өзі ойлана алатын, өзі ізденетін, өз ойын дәлелдейтін тұлға, ал мұғалім болса, осы әрекетті бағыттаушы, ұйымдастырушы екендігі.
Мұғалім оқушының танымдық, шығармашылық іс - әрекетінің табысты өтуіне басты ықпал етеді. Ал, менің өз іс - тәжірибемде байқағанымдай, оқу үрдісінде оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы іс - әрекеттер барысында оқушының шығармашылығы, ізденімпаздығы, бір салаға бейімділігі мен қызығушылығы дамиды. Мен оқушының белсенділігін дамыту үшін американдық ғалым Б. Блумның бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесін, яғни блум таксономиясын және сыныпта немесе сыныптан тыс жұмыстарда түрлі шығармашылықпен жұмыс жасауға сын тұрғысынан ойлау модулінің әдіс - тәсілдерін (мысалы, ақылдың алты қалпағы, зерттеушілік әңгіме, блум түймедағы, ЖИГСО әдісімен мәтінді талдау, БҰҮ кестесі, insert әдістерін, ассоциация, бес жолды өлең, эссе жазу, суреттер арқылы көрсету, постер арқылы түсіндіру тағы басқа да көптеген әдістерді) қолдану өте тиімді. Әрине, Кембридж университетінің тәсіліне сәйкес зерттеу барысында қиындықтар туындайтыны айтылған. Оған жауапкершілікпен қарау керек екендігін де ескердім. Бұл технологияны қолдануда әрбір оқушының, мұғалімдердің және ата - аналардың болсын, ішкі жан дүниесінде не болып жатқанын ойланып, оны түсінуге тырысу керек.
Мен деңгейлік курсты оқып келгелі бері білім беруге жаңаша көзқaраспен қарап, осы бағдарлама «Қалай оқу керектігін үйрету» тақырыбынан бастап көшбасшылыққа әкелетін бағдарлама екендігін түсіне отырып жұмыс жүргізуге тырыстым. Мен оқушының сын тұрғысынан ойлауда алған білімін өз қажетіне қарай кез - келген жерде қолдана алуы үшін тәжірибеме елеулі өзгерістер енгізуім керек екенін ұғындым. Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын қазіргі ең басты педагогикалық түсінік. Сын тұрғысынан ойлау модулінің мені қызықтырғаны баланың туындаған сұраққа жауапты өзі іздеп, оны дәлелдеуге ұмтылыс жасауы. Дәстүрлі сабақтарда оқушы тек тыңдаушы болса, сындарлы оқытуда өзі ойлана алатын, өзі ізденетін, өз ойын дәлелдейтін тұлға, ал мұғалім болса, осы әрекетті бағыттаушы, ұйымдастырушы екендігі.
Мұғалім оқушының танымдық, шығармашылық іс - әрекетінің табысты өтуіне басты ықпал етеді. Ал, менің өз іс - тәжірибемде байқағанымдай, оқу үрдісінде оқушылардың белсенділігін арттыру арқылы іс - әрекеттер барысында оқушының шығармашылығы, ізденімпаздығы, бір салаға бейімділігі мен қызығушылығы дамиды. Мен оқушының белсенділігін дамыту үшін американдық ғалым Б. Блумның бір ізбен реттелген мақсаттар жүйесін, яғни блум таксономиясын және сыныпта немесе сыныптан тыс жұмыстарда түрлі шығармашылықпен жұмыс жасауға сын тұрғысынан ойлау модулінің әдіс - тәсілдерін (мысалы, ақылдың алты қалпағы, зерттеушілік әңгіме, блум түймедағы, ЖИГСО әдісімен мәтінді талдау, БҰҮ кестесі, insert әдістерін, ассоциация, бес жолды өлең, эссе жазу, суреттер арқылы көрсету, постер арқылы түсіндіру тағы басқа да көптеген әдістерді) қолдану өте тиімді. Әрине, Кембридж университетінің тәсіліне сәйкес зерттеу барысында қиындықтар туындайтыны айтылған. Оған жауапкершілікпен қарау керек екендігін де ескердім. Бұл технологияны қолдануда әрбір оқушының, мұғалімдердің және ата - аналардың болсын, ішкі жан дүниесінде не болып жатқанын ойланып, оны түсінуге тырысу керек.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Менің педагогикалық мамандығым
Білім беру жүйесіне жаңа инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқыту үрдісін жетілдіру, оқушының танымдық қабілетін дамыту, саналы деңгейге көтеру — бүгінгі күнгі күрделі мәселе.
Жаңартылған бағдарлама - білім берудің жаңа мазмұны
Соңғы жылдары педагогикалық теорияда және оқу - тәрбие үдерісінде айтарлықтай өзгерістер болып жатыр. Білім берудегі жаңғырту мен инновациялық үрдістердің жалғасуына ықпал етудің маңызды факторының бірі мұғалімнің кәсіби шеберлігі.
Оқытуда кембридж тәсілін қолдану
Жаңа педагогикалық технологиялардың жиынтығы болатын білім берудегі жаңа формат тәсілінің теориялық негіздеріне сүйене отырып практикаға енгізіліп жатырған жеті модульден құралған бағдарламаның оқу мен тәрбиеде алатын орны ерекше.
Мен қандай ұстазбын (эссе )
Текелі қаласы, № 5 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Биембаева Жанар Бақытқызы
Сыни тұрғысынан ойлауға және жазуға үйрету
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы № 3 орта мектеп, қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Туреева Майсагүл Ашықбайқызы
Оқыту мен оқу үдерісінде сындарлы оқыту теориясының тиімділігі
Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы №119 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Аймуратова Замзегуль Аптихалыковна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.