Заман талабына сай
Білім - ел қазынасы, халқымыздың білімділігі - ел байлығы. Уақыт талабына сай білім беру үшін, бүгінгі күнге қарағанда ертең жақсы оқытуымыз қажет. Оқушының алатын білім сапасы оқыту дәрежесіне тәуелді. Сондықтан әрбір ұстаз өз ісінің шебері, жан - жақты ізденгіш, жаңашыл болуы қажет.
Үнемі өзгеріп тұратын әлем адамнан да қабілет пен қажеттіліктерін толассыз дамытуды талап етеді.
Мектептегі әрбір оқушыны жеке тұлға етіп тәрбиелеу үшін, білімі мен білігіне сай келетін оқыту бағдарламасын таңдай отырып, олардың жеке шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту керек.
Сабақ тақырыбы заман талаптарына сай жаңарып отырса, оқушыларға оның әсері ерекше болады.
Қазіргі таңда оқыту үрдісін жоспарлау, қолдану және бағалаудың тиімді әдістерін ұсынушы жаңа педагогикалық технология түрлері өте көп. Олардың негізгі мақсаты біреу, ол - өз бетінше дами алатын жеке адамды қалыптастыру.
Өзім оқып танысып жүрген технологиялар арасында осы талаптарға қол жеткізуге мүмкіндігі бар деген бірнеше жаңа әдістерді химия пәнінде қолданып жүрмін.
Сол технологиялардың ішінен М. М. Жанпейісованың МОТ - барлық технологиялардың басын біріктіріп, бір жүйеге келтірілген, жинақталған үлгісін көп жылғы ізденісінің нәтижесі екенін атап өтуге болады және осы технологияға тоқталуды жөн көрдім. Осыған орай, өз білімін жетілдіру тақырыбым: «Химия сабағында оқытудың модульдік технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық / когнитивтік / құзыреттілігін дамыту».
МОТ тиімділігінің кейбір қырларын айтатын болсақ, біріншіден, балаға тұлға деп қарап, оның білім алу арқылы дамуын қарастырады, екіншіден, тұлғаның танымдық қабілетін дамытуға, оның қауіпсіздігін, шығармашылық ізденісін тереңдетуге, сөздік қорын дамытуға бағытталады. Үшіншіден, дарынды балалармен жүйелі түрде жұмыс жасауға көп мүмкіндіктер береді. Жалпы оқу бағдарламасы бойынша тарауды тақырыптар санына байланысты МОТ 3 құрылымды бөліктерге бөледі: кіріспе, сөйлесу, қорытынды бөлімдері. Оның кіріспе және қорытынды бөлімдеріне жеке - жеке 1 - 2 сағаттан берілетін болса, қалған сағаттардың барлығы сөйлесу бөліміне беріледі.
Үнемі өзгеріп тұратын әлем адамнан да қабілет пен қажеттіліктерін толассыз дамытуды талап етеді.
Мектептегі әрбір оқушыны жеке тұлға етіп тәрбиелеу үшін, білімі мен білігіне сай келетін оқыту бағдарламасын таңдай отырып, олардың жеке шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту керек.
Сабақ тақырыбы заман талаптарына сай жаңарып отырса, оқушыларға оның әсері ерекше болады.
Қазіргі таңда оқыту үрдісін жоспарлау, қолдану және бағалаудың тиімді әдістерін ұсынушы жаңа педагогикалық технология түрлері өте көп. Олардың негізгі мақсаты біреу, ол - өз бетінше дами алатын жеке адамды қалыптастыру.
Өзім оқып танысып жүрген технологиялар арасында осы талаптарға қол жеткізуге мүмкіндігі бар деген бірнеше жаңа әдістерді химия пәнінде қолданып жүрмін.
Сол технологиялардың ішінен М. М. Жанпейісованың МОТ - барлық технологиялардың басын біріктіріп, бір жүйеге келтірілген, жинақталған үлгісін көп жылғы ізденісінің нәтижесі екенін атап өтуге болады және осы технологияға тоқталуды жөн көрдім. Осыған орай, өз білімін жетілдіру тақырыбым: «Химия сабағында оқытудың модульдік технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық / когнитивтік / құзыреттілігін дамыту».
МОТ тиімділігінің кейбір қырларын айтатын болсақ, біріншіден, балаға тұлға деп қарап, оның білім алу арқылы дамуын қарастырады, екіншіден, тұлғаның танымдық қабілетін дамытуға, оның қауіпсіздігін, шығармашылық ізденісін тереңдетуге, сөздік қорын дамытуға бағытталады. Үшіншіден, дарынды балалармен жүйелі түрде жұмыс жасауға көп мүмкіндіктер береді. Жалпы оқу бағдарламасы бойынша тарауды тақырыптар санына байланысты МОТ 3 құрылымды бөліктерге бөледі: кіріспе, сөйлесу, қорытынды бөлімдері. Оның кіріспе және қорытынды бөлімдеріне жеке - жеке 1 - 2 сағаттан берілетін болса, қалған сағаттардың барлығы сөйлесу бөліміне беріледі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жаңартылған бағдарлама - білім берудің жаңа мазмұны
Соңғы жылдары педагогикалық теорияда және оқу - тәрбие үдерісінде айтарлықтай өзгерістер болып жатыр. Білім берудегі жаңғырту мен инновациялық үрдістердің жалғасуына ықпал етудің маңызды факторының бірі мұғалімнің кәсіби шеберлігі.
Баланың тілін заманауи жаңа технологиялар арқылы дамыту
Еліміздің білім саласында жүргізіліп жатқан реформаның басты мақсаты – ой - өрісі жаңашыл, шығармашылық деңгейде қызмет атқара алатын, дүниетанымы жоғары, жан - жақты қалыптасқан жеке тұлға тәрбиелеу.
Қазақ тілі сабағында ақпараттық технологияларды қолдану
Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев жолдауында айтқандай: «Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін – білім».
Сын тұрғысынан ойлау - білім беру үрдісінде
“Білімді ұрпақ - болашақтың кепілі”,- дегендей қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі
Эссе. Ғылыми әдістемелік тұрғыдан педагогтардың кәсіби құзіреттілігін арттыру
Қызылорда облысы Қазалы ауданы. Музыка пәні мұғалімі Баян Алпысбай Игілікқызы
Қазіргі заманда білім беруде жаңа технологиялар
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы «№3 орта мектебі» ММ биология пәні мұғалімі Адамьянова Шолпан Советовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.