Which room do you like?
Form: 5
Тақырыбы: Which room do you like?
Сабытаева Бибигул Сарсеновна: Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Тенге ауылы №11 орта мектептің ағылшын тілі мұғалімі
Мақсаты: а) Білімділік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, сөз қорын молайту, ой өрісін дамыту. Оқушылардың сұрақ жауап арқылы білім біліктілігін арттыру.
Б) Дамытушылық: Оқушыларға пәтер, бөлме атауларын қайталата отырып, қай бөлме, қандай мақсатта қолданылатынын айтып, әңгіме құрау, жазу, оқи білуге үйрету; Тарау бойынша лексикалық бірліктердің қолданылуын және
There is/ there are құрылымының қолданылуын жаттықтыру;
В) « Менің үйім – менің қамалым» деген нақыл сөзді ұғына отырып, оқушыларды өз үйін, өз бөлмесін жинақылыққа, тазалықты ұстауға тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: Бөлме сүреттері, карточкалар, интерактивті тақта, видео, кестелер, оқулық.
Сабақтың типі: аралас
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың тақырыпты толық меңгеруі, ағылшын тілінде диалог құра білуі, және топта дұрыс жұмыс жасай білу, өздеріне қай бөлме ұнайтынын және неліктен ұнайтынын айта алу.
Organization moment.
- Good morning!
- Who is on duty today?
- Who is absent today?
- What date is it today?
- What day of the week is it today?
- What season is it now?
- What month is it now?
- What is the weather like today?
Pupils:
- Good morning!
- I am on duty today.
- The 13th of February....
- It is Friday…
- It is...
- It is....
- It is …
2. Phonetic drills
A little grey mouse
Lives in a house
Along the bridge
We carried a fridge
I take a new broom
And clean my room.
2. Үй тапсырмасын тексеру. Checing np the homework.
- What was your home task for today?
- Let’s check up your home task.
- Who wants to read?
- Now let’s revise our new words.
- What room is it?
- What is it?
Формативті бағалау (бас бармақ көрсету.) Thank you, you know all words and you are very clever.
Слайtта көрсетілген сөздерді атайды.
It is a living room (a bed room, a bathroom, a study, a dining room, a sofa, an armchair, a table, a chair, a picture, a mirror, a calendar, a lamp, a carpet, a book, a window, a door, a cooker, a dishwasher, a washing machine, a sink, a cup, a plate, a fridge, a cupboard )
Негізгі бөлім: New theme: “Which room do you like?”.
– Today we will take the new theme. All of you open your books and write down today’s date and theme. Today’s our theme is “Which room do you like?”. At our lesson we will take the new words and speak about rooms. At the end of our lesson you will be able to describe which room you like and why.
2. Жаңа сөздермен танысу.
- Now let’s take some new words. All of you look at the screen and listen to me. I’ll read new words.
Read books
Watch TV
Listen to music
Relax
Talk to family
Play chess
Play computer games
Have breakfast
Have dinner
Have supper
Do homework
- Repeat after me, please.
- Who wants to read these words?
Формативті бағалау (оқыған оқушыларға смайл беру) Thank you, take smile, please
3. Now let’s work in groups and describe the pictures.
Формативті бағалау (қол шапалақтау)
4. Pair work. There is/ there are пайдалана отырып, бір бөлмені суреттеу.
Please, describe your living room or bedroom.
Оқушылар видеороликке қарап іс әрекеттерді қайталайды, ән айтады.
Қорытынды 1. Топтық жұмыс.
Let’s go on our lesson. Now work in groups and make a poster. Which room do you like? Why?
Present your group work.
2. Жинақтық бағалау.
Now children count your points and mark yourselves.
10 - 12 “5”
9 - 7 “4”
4 - 6 “3” Оқушылар топта жұмыстанып, өздеріне қандай бөлме үнайтындығы және неліктен ұнайтындығы туралы постер жасайды. Топтан бір оқушы топ жұмысын қорғайды.
Екі жұлдыз бір тілек дей отырып бағалаймыз. Екі жұлдыз дегеніміз ең жақсы жауаптарынан екеуін айтасыздар және - де бір тілек дегеніміз өзіңіздің ұсынысыңызды, қандай ой қосатыныыңызды айтып кетесіздер.
Балалар бағалау: парақтарындағы баллды есептеп, өздерін бағалайды.
Homework: 1. To describe your house and your rooms.
2. Ex13 on pg 125 Write about your dream flat( house).
Our lesson is over. Good bye. You may free!!!
Тақырыбы: Which room do you like?
Сабытаева Бибигул Сарсеновна: Маңғыстау облысы Жаңаөзен қаласы Тенге ауылы №11 орта мектептің ағылшын тілі мұғалімі
Мақсаты: а) Білімділік: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, сөз қорын молайту, ой өрісін дамыту. Оқушылардың сұрақ жауап арқылы білім біліктілігін арттыру.
Б) Дамытушылық: Оқушыларға пәтер, бөлме атауларын қайталата отырып, қай бөлме, қандай мақсатта қолданылатынын айтып, әңгіме құрау, жазу, оқи білуге үйрету; Тарау бойынша лексикалық бірліктердің қолданылуын және
There is/ there are құрылымының қолданылуын жаттықтыру;
В) « Менің үйім – менің қамалым» деген нақыл сөзді ұғына отырып, оқушыларды өз үйін, өз бөлмесін жинақылыққа, тазалықты ұстауға тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: Бөлме сүреттері, карточкалар, интерактивті тақта, видео, кестелер, оқулық.
Сабақтың типі: аралас
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың тақырыпты толық меңгеруі, ағылшын тілінде диалог құра білуі, және топта дұрыс жұмыс жасай білу, өздеріне қай бөлме ұнайтынын және неліктен ұнайтынын айта алу.
Organization moment.
- Good morning!
- Who is on duty today?
- Who is absent today?
- What date is it today?
- What day of the week is it today?
- What season is it now?
- What month is it now?
- What is the weather like today?
Pupils:
- Good morning!
- I am on duty today.
- The 13th of February....
- It is Friday…
- It is...
- It is....
- It is …
2. Phonetic drills
A little grey mouse
Lives in a house
Along the bridge
We carried a fridge
I take a new broom
And clean my room.
2. Үй тапсырмасын тексеру. Checing np the homework.
- What was your home task for today?
- Let’s check up your home task.
- Who wants to read?
- Now let’s revise our new words.
- What room is it?
- What is it?
Формативті бағалау (бас бармақ көрсету.) Thank you, you know all words and you are very clever.
Слайtта көрсетілген сөздерді атайды.
It is a living room (a bed room, a bathroom, a study, a dining room, a sofa, an armchair, a table, a chair, a picture, a mirror, a calendar, a lamp, a carpet, a book, a window, a door, a cooker, a dishwasher, a washing machine, a sink, a cup, a plate, a fridge, a cupboard )
Негізгі бөлім: New theme: “Which room do you like?”.
– Today we will take the new theme. All of you open your books and write down today’s date and theme. Today’s our theme is “Which room do you like?”. At our lesson we will take the new words and speak about rooms. At the end of our lesson you will be able to describe which room you like and why.
2. Жаңа сөздермен танысу.
- Now let’s take some new words. All of you look at the screen and listen to me. I’ll read new words.
Read books
Watch TV
Listen to music
Relax
Talk to family
Play chess
Play computer games
Have breakfast
Have dinner
Have supper
Do homework
- Repeat after me, please.
- Who wants to read these words?
Формативті бағалау (оқыған оқушыларға смайл беру) Thank you, take smile, please
3. Now let’s work in groups and describe the pictures.
Формативті бағалау (қол шапалақтау)
4. Pair work. There is/ there are пайдалана отырып, бір бөлмені суреттеу.
Please, describe your living room or bedroom.
Оқушылар видеороликке қарап іс әрекеттерді қайталайды, ән айтады.
Қорытынды 1. Топтық жұмыс.
Let’s go on our lesson. Now work in groups and make a poster. Which room do you like? Why?
Present your group work.
2. Жинақтық бағалау.
Now children count your points and mark yourselves.
10 - 12 “5”
9 - 7 “4”
4 - 6 “3” Оқушылар топта жұмыстанып, өздеріне қандай бөлме үнайтындығы және неліктен ұнайтындығы туралы постер жасайды. Топтан бір оқушы топ жұмысын қорғайды.
Екі жұлдыз бір тілек дей отырып бағалаймыз. Екі жұлдыз дегеніміз ең жақсы жауаптарынан екеуін айтасыздар және - де бір тілек дегеніміз өзіңіздің ұсынысыңызды, қандай ой қосатыныыңызды айтып кетесіздер.
Балалар бағалау: парақтарындағы баллды есептеп, өздерін бағалайды.
Homework: 1. To describe your house and your rooms.
2. Ex13 on pg 125 Write about your dream flat( house).
Our lesson is over. Good bye. You may free!!!
Жаңалықтар
Упражнения по английскому языку. Ағылшын тілі пәні бойынша қызықты тапсырмалар
Упражнения по английскому языку. Ағылшын тілі пәні бойынша қызықты тапсырмалар
Біздің үйіміз пәтеріміз
Балаларды өз пәтерлеріндегі бөлмелерді дұрыс атай білуге, мекен – жайын айта білуге уйрету. Сөздік қорларын байытып, тіл мәдениетін жетілдіріп дамыту. Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Which room do you like?
«Менің пәтерім» тақырыбының сөздігін меігерту; Which room do you like? сұрағына етістіктерді қолдана отырып, толық жауап беруге үйрету;
Homes
Educational aim: Introduction of the grammar material: there is. Vocabulary: attic, bedroom, stairs, bathroom, kitchen, living room, garden. Make up word combinations and sentences with the new words: to educate their oral speech by doing exercises:
Сыйынар ем, Ана деген тәңірге!!!
Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы, Тенге ауылы, №11 орта мектептің ағылшын тілі мұғалімі Сабытаева Бибигул Сарсеновна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.