Сomputer
Атырау облысы, Исатай ауданы,
Аққыстау орта мектебінде ағылшын тілі пәні
Шурегалиева Самал
Grade: 8 forms
Teacher:
Theme of the lesson: Сomputer
General aims of the lesson: Компьютер, оның құрылымы, пайдасымен зияндылығы туралы мәлімет бере отырып, оқушының ой өрісін, сөздік қорын молайту арқылы cөйлем құрай алу, ойлау қабілеттерін арттыру
Results of expext: Компьютер құрылғыларын жете түсіндіру арқылы оқушыларға компьютерде еркін жұмыс жасауда шығармашылық қабілеті дамиды, ойлауы артады
Splendid ideas: "Informative literacy - today's requirement of epoch"
«Ақпараттық сауаттылық – бүгінгі заман талабы»
Types of activity:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыда ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АКТ - ны қолдану;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу;
Оқытуды басқару және көшбасшылық;
Procedure of the lesson
Introduction:(5мин) Ұйымдастыру, оқушыларды түгендеу, топ ережесін құру,
Divide the class into 3 groups with Mosaic. Мозаика (құрылғылар суреті
бейнеленген: computer, diskette, metal, processor, scanner, information, printer, modem, internet)
бетшелерді біріктіре отырып сыныпты 3 топқа бөлу (топтастыру, жұптастыру, пікірлесу)
Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер: (15 мин) Сыни тұрғыда ойлауды дамыту;
(біріктірілген құрылғылардың суреттеріне қарай отырып, сұрақ арқылы ой қозғау)
Teacher: - what can you see in this picture?
- what do you think about this thing?
- how do you use it?
- draw your ideas in the flipchart.
Осы сурақтарға жауап беру арқылы флипчартқа суреттеп ойларын түсіреді, қорғайды.
Teacher: - Protect your works
АКТ - ны қолдану; (жаңа сөздерді слайдпен көрсету)
Vocabulary (5мин)
Device - құрылғы
Processing - өңдеу
Intelligence - ақыл, ой - өріс, зеректік
Hardware - жабдық
Software - бағдарламалар
Procedures - процедура, рәсім, операция
Data - мәліметтер
Perform - орындау
Manner - тәсіл
Various - әртүрлі
To convert - айналдыру
To store - сақтау
Digital - сандық
Pronunciation: repeat the words and exercises
Advantages of Computers (видео ролик 5мин )
1. It can store large amount of facts, instructions, and information.
2. It can process data with accuracy at a very high speed
(reaching up to 50 million operations per second).
3. IT can repeat operations in exactly the same way over long period of time.
4. It can check the accuracy of its work.
5. It is capable of executing instructions on its own after the data and program have been
fed into its memory.
6. It can perform logical operations.
7. It can communicate with the operator.
Disadvantages of Computers
1. A computer can only perform operations programmed or instructed by a person.
2. It cannot correct wrong instructions by itself.
3. Its capability to perform logical operations depends on the choice...
Game: Hot pototo (5 мин)
Explain the music while you play music, is throw the paper ballot each other. When you stop the music, the s holding the ball takes off the outsight piece of paper, reads the question and answers it. Then start the music and the ss throw the paper ball again.
Model the game, then play the game until ss answer all questions.
A. Information automat, that was dedicated to inculcate? (keyboard)
B. Information to produce created? (printer, monitor)
C. The thing to scan a list (scanner)
D. you basic means, that carries out, all informative процестерді? (computer)
E. How many(см) necessary to be to distance between by a man, by a source and by monitor? (60 - 70см)
F. What "brain computer" talk names created? (system block)
G. Name of plant, that stands near computer? (cactus)
H. Sound to listen created? (a loud speaker)
I. Automat, connection does that the internet? (modem)
A. Ақпаратты енгізуге арналған құрылғы? (пернетақта)
B. Ақпаратты шығару құрылғысы? (принтер, монитор)
C. Қағаздағы көріністі экранға түсіруші (сканер)
D. Барлық ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал? (компьютер)
E. Адам көзі мен монитор арасындағы арақашықтық қанша (см) болу керек? (60 - 70см)
F. Компьютердің “миы” деп қай құрылғыны атайды? (жүйелік блок)
G. Компьютер жанында тұратын өсімдік атауы? (кактус)
H. Дыбыс тыңдау құрылғысы? (колонка)
I. Интернетпен байланыс жасайтын құрылғы? (модем)
Method of Mynstenberg
tlpcomputerjhfudiskettetjgjfmetalgkllprocessorgogkscannerlklf vrinformationkflfpprinterrordmodemricvinternetfrtybdevicetyswe
processingfertintelligencejttoghardwarekgkkpgpsoftwareprocedureslpsdfg dataghjmjmnperformmannerhkjuvvvariouskjhg
Аққыстау орта мектебінде ағылшын тілі пәні
Шурегалиева Самал
Grade: 8 forms
Teacher:
Theme of the lesson: Сomputer
General aims of the lesson: Компьютер, оның құрылымы, пайдасымен зияндылығы туралы мәлімет бере отырып, оқушының ой өрісін, сөздік қорын молайту арқылы cөйлем құрай алу, ойлау қабілеттерін арттыру
Results of expext: Компьютер құрылғыларын жете түсіндіру арқылы оқушыларға компьютерде еркін жұмыс жасауда шығармашылық қабілеті дамиды, ойлауы артады
Splendid ideas: "Informative literacy - today's requirement of epoch"
«Ақпараттық сауаттылық – бүгінгі заман талабы»
Types of activity:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыда ойлауға үйрету
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту мен оқуда АКТ - ны қолдану;
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу;
Оқытуды басқару және көшбасшылық;
Procedure of the lesson
Introduction:(5мин) Ұйымдастыру, оқушыларды түгендеу, топ ережесін құру,
Divide the class into 3 groups with Mosaic. Мозаика (құрылғылар суреті
бейнеленген: computer, diskette, metal, processor, scanner, information, printer, modem, internet)
бетшелерді біріктіре отырып сыныпты 3 топқа бөлу (топтастыру, жұптастыру, пікірлесу)
Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер: (15 мин) Сыни тұрғыда ойлауды дамыту;
(біріктірілген құрылғылардың суреттеріне қарай отырып, сұрақ арқылы ой қозғау)
Teacher: - what can you see in this picture?
- what do you think about this thing?
- how do you use it?
- draw your ideas in the flipchart.
Осы сурақтарға жауап беру арқылы флипчартқа суреттеп ойларын түсіреді, қорғайды.
Teacher: - Protect your works
АКТ - ны қолдану; (жаңа сөздерді слайдпен көрсету)
Vocabulary (5мин)
Device - құрылғы
Processing - өңдеу
Intelligence - ақыл, ой - өріс, зеректік
Hardware - жабдық
Software - бағдарламалар
Procedures - процедура, рәсім, операция
Data - мәліметтер
Perform - орындау
Manner - тәсіл
Various - әртүрлі
To convert - айналдыру
To store - сақтау
Digital - сандық
Pronunciation: repeat the words and exercises
Advantages of Computers (видео ролик 5мин )
1. It can store large amount of facts, instructions, and information.
2. It can process data with accuracy at a very high speed
(reaching up to 50 million operations per second).
3. IT can repeat operations in exactly the same way over long period of time.
4. It can check the accuracy of its work.
5. It is capable of executing instructions on its own after the data and program have been
fed into its memory.
6. It can perform logical operations.
7. It can communicate with the operator.
Disadvantages of Computers
1. A computer can only perform operations programmed or instructed by a person.
2. It cannot correct wrong instructions by itself.
3. Its capability to perform logical operations depends on the choice...
Game: Hot pototo (5 мин)
Explain the music while you play music, is throw the paper ballot each other. When you stop the music, the s holding the ball takes off the outsight piece of paper, reads the question and answers it. Then start the music and the ss throw the paper ball again.
Model the game, then play the game until ss answer all questions.
A. Information automat, that was dedicated to inculcate? (keyboard)
B. Information to produce created? (printer, monitor)
C. The thing to scan a list (scanner)
D. you basic means, that carries out, all informative процестерді? (computer)
E. How many(см) necessary to be to distance between by a man, by a source and by monitor? (60 - 70см)
F. What "brain computer" talk names created? (system block)
G. Name of plant, that stands near computer? (cactus)
H. Sound to listen created? (a loud speaker)
I. Automat, connection does that the internet? (modem)
A. Ақпаратты енгізуге арналған құрылғы? (пернетақта)
B. Ақпаратты шығару құрылғысы? (принтер, монитор)
C. Қағаздағы көріністі экранға түсіруші (сканер)
D. Барлық ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал? (компьютер)
E. Адам көзі мен монитор арасындағы арақашықтық қанша (см) болу керек? (60 - 70см)
F. Компьютердің “миы” деп қай құрылғыны атайды? (жүйелік блок)
G. Компьютер жанында тұратын өсімдік атауы? (кактус)
H. Дыбыс тыңдау құрылғысы? (колонка)
I. Интернетпен байланыс жасайтын құрылғы? (модем)
Method of Mynstenberg
tlpcomputerjhfudiskettetjgjfmetalgkllprocessorgogkscannerlklf vrinformationkflfpprinterrordmodemricvinternetfrtybdevicetyswe
processingfertintelligencejttoghardwarekgkkpgpsoftwareprocedureslpsdfg dataghjmjmnperformmannerhkjuvvvariouskjhg
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Сomputer
Компьютер, оның құрылымы, пайдасымен зияндылығы туралы мәлімет бере отырып, оқушының ой өрісін, сөздік қорын молайту арқылы cөйлем құрай алу, ойлау қабілеттерін арттыру.
Қазақстан – тәуелсіз мемлекет. Зат есімнің септелуі
Зат есімнің септелуі мен зат есімді қайталау Өз білімін тәжірибеде қолданады;
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.