I have got a crocodile
Тақырыбы: I have got a crocodile.
Мақсаты:
а) білімділік: Жаңа лексиканы (I have got) өткенді қайталай отырып түсіндіру;
сөздер мен сөйлемдерді оқуға, фонетикалық грамматикалық және лексикалық әр түрлі тапсырмаларды орындауға, мұғалімнің ағылшынша сөйлеген сөздерін түсінуге үйрету, дағдыландыру.
ә) дамытушылық: сөйлеу және ойлау қабілеттерін дамыту
б) тәрбиелік: пәнге деген қызығушылықтарын ояту
Сабақ әдісі: түсіндіру, қайталау.
Көрнекілік: суреттер, карта, интерактивті тақта,.
Сабақтың барысы:
I. Org. moment
a) Greeting.
- Good afternoon children!
- Good afternoon teacher!
- Sit down please
- Who is absent today?
All are present.
II. How lets begin our lesson. Listen to me. Біз бүгінгі сабақта саяхатқа шығамыз. Саяхатымызда әрбір станцияға тоқтаймыз. Әр станцияның өзіндік тапсырмасы бар, сол тапсырманы орындап, келесі станцияларға саяхаттаймыз.
III. Alphabet station:
Берілген әріптерді алфавит ретімен орналастырамыз.
IV. The 2nd “Phonetic” station. Бұнда транскрипцияға қарап, сөздерді оқисыңдар.
[d g], [kæt], [f ks], [h: s], [iz], [fr g], [kau].
V. The 3rd “Lexis” station.
1. Берілген сөздерді сәйкестендіріңіз.
Nouns verbs
a dog jump секіру
a bird run ұшу
a frog fly жүгіру
a cat swim жүзу
VI. The 4th “Grammar” station.
1. I … a cat.
2. This dog … big.
3. He … a boy.
4. She … a girl.
2. Қатені табыңыз.
1. My is name Asem.
2. It a dog is.
3. I 9 am.
4. This a fox is
VII. Very good. Өте жақсы. Міне балалар сіздер “to be” етістігінің қолданылуын жақсы меңгергендіктеріңізді көрсеттіңіздер. Ағылшын тілінде маңызды, көп қолданылатын екі етістік бар. Біреуі “to be” етістігі, екіншісі “to have” етістігі. Ал қазір біз сол етістікпен танысамыз. Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазайық.
What date is it today?
November, 25th Thursday. [θə: zdi]
What day is it today?
I have got a crocodile.
Балалар «crocodile» сөзі қай сөзге ұқсас?
Крокодил – орысша, қолтырауын – қазақша. Сонда I have got a crocodile – Менде қолтырауын бар деген сөйлем. I have got - менде бар дегенді білдіреді. Ал ендеше кім сөйлем құрайды?
VIII. Vocabulary.
I have got a [ai hæv g t] – менде бар.
a crocodile [ə' kr kədail] – қолтырауын.
IX. Физминутка. Are you tired? Let’s do our gymnastic.
X. Ендеше саяхатымызды жалғастырамыз.
The 5th. “Reading” station.
Мында берілген сөздер мен сөйлемдерді дұрыс оқу керек.
a cat, a dog, a fox, an elephant, a monkey, a rabbit, a bear, a cow.
I am a dog. I can run.
I am a frog. I can swim. My name is Asem. I have got a dog.
XI. The 6th “Riddles” station.
Жұмбақ шешеміз. Сізге суреттер арқылы көмектесемін.
1. I am red. I have a fine tail [teil]
I live in the forest [f rist]
I lake meat [mi: t]
What am I? (a fox)
2. I am green, I can swim. I can not jump.
I lake meat and fish. What am I? (a crocodile)
3. I can run. I can climb. I can catch a mouse. What am I? (a cat)
4. I live in the river. I am not a fish. I am green. What am I? (a frog)
XII. 7th “Crossword” station.
Сөздерді табу.
“I have got” сөзін таптық, осы етістікпен сөйлем құрайық.
Өте тамаша. Осымен саяхатымыз аяқталды. «Өз үйім өлең төсегім» дегендей немесе ағылшынша
«An English man’s home is his castle» [ka: sl].
Өз сыныбымызға оралдық. Ол сіздердің алған білімдеріңнің арқасында. Бүгінгі сабақта жақсы жауап берген балаларға баға қоямын.
XIII. Your home task for Saturday. I have got тіркесімен сөйлем жазып келіңдер.
XIV. The lesson over. Thank you for attention.
Мақсаты:
а) білімділік: Жаңа лексиканы (I have got) өткенді қайталай отырып түсіндіру;
сөздер мен сөйлемдерді оқуға, фонетикалық грамматикалық және лексикалық әр түрлі тапсырмаларды орындауға, мұғалімнің ағылшынша сөйлеген сөздерін түсінуге үйрету, дағдыландыру.
ә) дамытушылық: сөйлеу және ойлау қабілеттерін дамыту
б) тәрбиелік: пәнге деген қызығушылықтарын ояту
Сабақ әдісі: түсіндіру, қайталау.
Көрнекілік: суреттер, карта, интерактивті тақта,.
Сабақтың барысы:
I. Org. moment
a) Greeting.
- Good afternoon children!
- Good afternoon teacher!
- Sit down please
- Who is absent today?
All are present.
II. How lets begin our lesson. Listen to me. Біз бүгінгі сабақта саяхатқа шығамыз. Саяхатымызда әрбір станцияға тоқтаймыз. Әр станцияның өзіндік тапсырмасы бар, сол тапсырманы орындап, келесі станцияларға саяхаттаймыз.
III. Alphabet station:
Берілген әріптерді алфавит ретімен орналастырамыз.
IV. The 2nd “Phonetic” station. Бұнда транскрипцияға қарап, сөздерді оқисыңдар.
[d g], [kæt], [f ks], [h: s], [iz], [fr g], [kau].
V. The 3rd “Lexis” station.
1. Берілген сөздерді сәйкестендіріңіз.
Nouns verbs
a dog jump секіру
a bird run ұшу
a frog fly жүгіру
a cat swim жүзу
VI. The 4th “Grammar” station.
1. I … a cat.
2. This dog … big.
3. He … a boy.
4. She … a girl.
2. Қатені табыңыз.
1. My is name Asem.
2. It a dog is.
3. I 9 am.
4. This a fox is
VII. Very good. Өте жақсы. Міне балалар сіздер “to be” етістігінің қолданылуын жақсы меңгергендіктеріңізді көрсеттіңіздер. Ағылшын тілінде маңызды, көп қолданылатын екі етістік бар. Біреуі “to be” етістігі, екіншісі “to have” етістігі. Ал қазір біз сол етістікпен танысамыз. Дәптерлеріңізді ашып, бүгінгі күнді және тақырыпты жазайық.
What date is it today?
November, 25th Thursday. [θə: zdi]
What day is it today?
I have got a crocodile.
Балалар «crocodile» сөзі қай сөзге ұқсас?
Крокодил – орысша, қолтырауын – қазақша. Сонда I have got a crocodile – Менде қолтырауын бар деген сөйлем. I have got - менде бар дегенді білдіреді. Ал ендеше кім сөйлем құрайды?
VIII. Vocabulary.
I have got a [ai hæv g t] – менде бар.
a crocodile [ə' kr kədail] – қолтырауын.
IX. Физминутка. Are you tired? Let’s do our gymnastic.
X. Ендеше саяхатымызды жалғастырамыз.
The 5th. “Reading” station.
Мында берілген сөздер мен сөйлемдерді дұрыс оқу керек.
a cat, a dog, a fox, an elephant, a monkey, a rabbit, a bear, a cow.
I am a dog. I can run.
I am a frog. I can swim. My name is Asem. I have got a dog.
XI. The 6th “Riddles” station.
Жұмбақ шешеміз. Сізге суреттер арқылы көмектесемін.
1. I am red. I have a fine tail [teil]
I live in the forest [f rist]
I lake meat [mi: t]
What am I? (a fox)
2. I am green, I can swim. I can not jump.
I lake meat and fish. What am I? (a crocodile)
3. I can run. I can climb. I can catch a mouse. What am I? (a cat)
4. I live in the river. I am not a fish. I am green. What am I? (a frog)
XII. 7th “Crossword” station.
Сөздерді табу.
“I have got” сөзін таптық, осы етістікпен сөйлем құрайық.
Өте тамаша. Осымен саяхатымыз аяқталды. «Өз үйім өлең төсегім» дегендей немесе ағылшынша
«An English man’s home is his castle» [ka: sl].
Өз сыныбымызға оралдық. Ол сіздердің алған білімдеріңнің арқасында. Бүгінгі сабақта жақсы жауап берген балаларға баға қоямын.
XIII. Your home task for Saturday. I have got тіркесімен сөйлем жазып келіңдер.
XIV. The lesson over. Thank you for attention.
Жаңалықтар
The verb “To be” “To have” in Past Simple
Pupils use the verb “To be” “To have” in Past Simple orally and in written form, doing different, interesting tasks.
He is Russian
«№20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ Созакбаева Асия Куатжановна Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Would you like some juice?
«№20 Мұхтар Әуезов атындағы жалпы білім беру орта мектебі»ММ Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Созакбаева Асия Куатжановна
Eating in Britain
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы, № 3 жалпы орта білім беретін мектеп КММ Ағылшын тілі пәні мұғалімі Адылбаева Асем Канагатовна
How old are you?
Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы, Сайын Шапағатов елді мекені, №1 мектеп - лицейінің ағылшын тілі мұғалімі Елубаева Фариза Мересейқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.