We love the world
5 сынып
Сабақ тақырыбы: “We love the world”
Мақсаты:
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білім алады. Жаңа сөздермен танысу арқылы сөздік қорлары молаяды. Мәтінді түсініп оқуға, мазмұнын талдауға үйренеді.
Оқыту нәтижелері:
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білді. Сөздік қорлары молайды. Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын білді.
Әдіс - тәсілдері: Жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Көрнекі құралдары:
Негізгі ресурстар: Кітап Т. Аяпова, интерактивті тақта, маркерлер, ватмандар, қима қағаздар, компьютер, презентация, ActiVote тестілеу құралы.
Негізгі идеялар:
Мәтінмен аударуда топтасып, тапсырмаларды талқылауда, досынан интервью алғанда, сабақтың әрбір кезеңінде жұптасып, мәтінді оқып шыққанда, тест орындауда, үй тапсырмасын тексеруде жекелей еңбек етеді. Сабақ барысында жұмыс жасауларын мұғалім қадағалап, қателерін дұрыстап, жұмыстың жасалу сапасына қарай мадақтап, мақтап, қолпаштап смайлик таратады. Тест орындауда, сабақ барысында жалпы жұмыс жасау сапасына қарай әр оқушы өзін – өзі бағалайды.
Қамтылған модульдер: АКТ, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқуды бағалау және оқытуды бағалау, оқудағы көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Іс - шаралар
«Ой қозғау»
Топқа бөлу
«Семантикалық карта»
«ЖИГСО - I»
«Жоба жасау»
Кері байланыс
Бағалау \формативті және жиынтық бағалау\
Сабақ тақырыбы: “We love the world”
Мақсаты:
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білім алады. Жаңа сөздермен танысу арқылы сөздік қорлары молаяды. Мәтінді түсініп оқуға, мазмұнын талдауға үйренеді.
Оқыту нәтижелері:
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білді. Сөздік қорлары молайды. Мәтінді түсініп оқып, мазмұнын білді.
Әдіс - тәсілдері: Жеке жұмыс, топтық жұмыс, жұптық жұмыс
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Көрнекі құралдары:
Негізгі ресурстар: Кітап Т. Аяпова, интерактивті тақта, маркерлер, ватмандар, қима қағаздар, компьютер, презентация, ActiVote тестілеу құралы.
Негізгі идеялар:
Мәтінмен аударуда топтасып, тапсырмаларды талқылауда, досынан интервью алғанда, сабақтың әрбір кезеңінде жұптасып, мәтінді оқып шыққанда, тест орындауда, үй тапсырмасын тексеруде жекелей еңбек етеді. Сабақ барысында жұмыс жасауларын мұғалім қадағалап, қателерін дұрыстап, жұмыстың жасалу сапасына қарай мадақтап, мақтап, қолпаштап смайлик таратады. Тест орындауда, сабақ барысында жалпы жұмыс жасау сапасына қарай әр оқушы өзін – өзі бағалайды.
Қамтылған модульдер: АКТ, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқуды бағалау және оқытуды бағалау, оқудағы көшбасшылық, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, талантты және дарынды балаларды оқыту.
Іс - шаралар
«Ой қозғау»
Топқа бөлу
«Семантикалық карта»
«ЖИГСО - I»
«Жоба жасау»
Кері байланыс
Бағалау \формативті және жиынтық бағалау\
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сансызбай Сарғасқаев. Шыбық
Сансызбай Сарғасқаевтың өмірімен, шығармаларымен тереңірек танысу. Мәтінді тереңірек түсініп оқуға, талдауға үйрену, мәтіндегі түйінді ойды ашу.
We love the world
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білім алады. Жаңа сөздермен таныстыру арқылы сөздік қорлары молайту. Мәтінді түсініп оқуға, мазмұнын талдауға үйренеді.
Сәбит Мұқанов «Шыбынсыз жаз»
Сәбит Мұқановтың «Шыбынсыз жаз» мәтінін түсініп оқуға үйрету. Мазмұнын негізгі идеясын ашуға мүмкіндік жасау. Табиғатты қорғауға түсінік жасау.
Anger. (Ашуланшақ, ренжігіш)
Оқушылар өкпелеу сөзінің бірнеше синонимдерін біліп, оларды күнделікті және жұптық топтық талқылауларда қолданады және сөздік қорлары молаяды.
We love the world
Қоршаған ортаны қорғап, зиян келтіретін заттар туралы білім алады. Жаңа сөздермен таныстыру арқылы сөздік қорлары молайту.
The sun is about 5 billion years old
Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы, Мамай батыр ауылы, М. Ломоносов атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Абраимова Еркежан Мураткановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.