Бастауыш сынып жетекшісінің портфолиосы
Сынып жетекшісінің міндеті:
● Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңын;
● бала құқықтары жөніндегі конвенцияны,
● еңбек заңнамасының негіздерін,
● балалардың және олардың жас ерекшелігіне қатысты, педагогиканы сондай - ақ әлеуметтік, педагогикалық психологияны, валеологияны, мектеп гигиенасын;
● педагогикалық әдеп пен шеберлікті; тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі тиіс.
Сынып жетекшісінің тәрбие қызметіндегі мақсаты:
Бүгінгі білімім - ертеңгі болашағым!
1. Білім алушы тұлғасының өзін - өзі дамыту мен өзін іс жүзінде көрсетуі үшін, оның қоғамда табысты әлеуметтенуі үшін жағдай жасау.
2. Балалардың тума нышандары мен қабілеттерін дер кезінде айқындау әрі оңды дамыту, қорғаныс, қауіпсіздік, эмоциялық жайлылығы үшін психологиялық - педагогикалық
жағдайлар жасау.
3. Тәрбиеленушілердің әр түрлі шығармашылық, тұлғалық және қоғамдық мәнді іс - әрекетін өмірдің әлеуметтік - жарамды тәжірибесінің көзі ретінде ұйымдастыру: қазіргі және болашақ есейген өміріндегі өзін - өзі дамыту білімі, икемі мен дағдылары, тұлғаның өзін - өзі анықтауы және өзін іс жүзінде көрсете білуі.
4. Өзара бірлескен қарым - қатынас кезінде тәрбиеленушілердің әлеуметтік құнды қарым - қатынастары мен алаңдататын мәселелерін сәйкестендіре ұйымдастыру.
● Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңын;
● бала құқықтары жөніндегі конвенцияны,
● еңбек заңнамасының негіздерін,
● балалардың және олардың жас ерекшелігіне қатысты, педагогиканы сондай - ақ әлеуметтік, педагогикалық психологияны, валеологияны, мектеп гигиенасын;
● педагогикалық әдеп пен шеберлікті; тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесін білуі тиіс.
Сынып жетекшісінің тәрбие қызметіндегі мақсаты:
Бүгінгі білімім - ертеңгі болашағым!
1. Білім алушы тұлғасының өзін - өзі дамыту мен өзін іс жүзінде көрсетуі үшін, оның қоғамда табысты әлеуметтенуі үшін жағдай жасау.
2. Балалардың тума нышандары мен қабілеттерін дер кезінде айқындау әрі оңды дамыту, қорғаныс, қауіпсіздік, эмоциялық жайлылығы үшін психологиялық - педагогикалық
жағдайлар жасау.
3. Тәрбиеленушілердің әр түрлі шығармашылық, тұлғалық және қоғамдық мәнді іс - әрекетін өмірдің әлеуметтік - жарамды тәжірибесінің көзі ретінде ұйымдастыру: қазіргі және болашақ есейген өміріндегі өзін - өзі дамыту білімі, икемі мен дағдылары, тұлғаның өзін - өзі анықтауы және өзін іс жүзінде көрсете білуі.
4. Өзара бірлескен қарым - қатынас кезінде тәрбиеленушілердің әлеуметтік құнды қарым - қатынастары мен алаңдататын мәселелерін сәйкестендіре ұйымдастыру.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Балалардың күнделікті өмірі мен тәрбие жұмысының циклограммасы
Балаларының күнделікті өмірі мен тәрбие жұмысының циклограммасы
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына
ГОСО мектепалды даярлық сыныбына Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
Сынып жетекші портфолиосы
Портфолио (portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді. «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі
Мектепке дейінгі тәрбиешінің музыка сабағындағы ролі
Шығармашылық жұмыстың өзектілігі: Музыка мектепалды баласының өмірінде педагог әрекетінің белсенді ұйымдастырушылығы арқасында қолданыс табуы тиіс. Балалардың музыкалық қабілеттерінің дамуы көбіне музыкалық жетекші мен тәрбиешілер жұмысының
Сынып жетекші портфолиосы /жас сынып жетекшіге көмек/
Темірғалиева Назым Фатихқызы Бастауыш сынып мұғалімі БҚО, Казталов ауданы, Сатыбалы ОЖББМ
Тәрбие жүйесінің тиімділік өлшемі
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Бекарыстан би ауылы №24 мектеп қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Есенжолова Жанаркүл Ақниетқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.