Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Сынып жетекші портфолиосы

14 қараша 2016, Дүйсенбі
11 сынып жетекшісі
Сынып жетекші портфолиосы
Мазмұны:
Мектептің тәрбие жұмыстарының мақсаты мен міндеті.
І бөлім. Құжаттар.
Сынып жетекшінің мақсаты мен міндеті
Сынып жетекшісінің ережесі.
Нормативтік құжаттар.
Сынып журналы.
ІІ бөлім: Шығармашылық жинақтар.
Сынып жұмыс папкасы.
Сабақ кестесі.
Пән мұғалімдерімен жұмыс.
Ата анамен жұмыс.
Тәрбие бағыттары.
Дәстүрлі мерекелер.
Сыныптағы іс шаралар.
ІІІ бөлім: Сынып жетекші диагностикасы.
Сыныптың білім сапасының диагностикасы:
Тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.
Сынып оқушыларының мінез - құлық темпераменттерінің ерекшелігі

Мектептің тәрбие жұмыстарының мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Ұлттық сана - сезімі, мәдениет, парасаты, ар - ожданы мол, еңбекқор бойына игі қасиеттер қалыптастыратын азаматтар тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Мемлекеттік рәміздер тарихын терең білу, оған сый құрметпен қарау
2. Отанға, елге сүйіспеншілік, патриоттық сезімін арттыру
3. Озық педагогикалық - психологиялық ойларды ұтымды әдіс - тәсілдерді қолдана отырып, адамгершілік, имандылық қадір - қасиетін арттыру.
4. Жалпы және ғылыми білім беретін пәндердің тәрбиелік мәнін күшейту.
5. Оқушы жастар мен балалардың арасында әлеуметтік тұрғыдан есірткіге қарсы тұру қабілетін қалыптастыру.
6. Оқушы балалар мен жастардың арасындағы діни экстримизмге қарсы шаралар мәнін күшейту.

Портфолио (portfolio – ағылшын сөзі.) – портфель сөзі – маңызды құжаттар үшін арналған папка деген мағынаны білдіреді. «Шетелдің жаңа сөздігінде» портфолио визиттік карточка есебінде қолданылады, яғни, адам туралы ақпарат, ұйымның белгілі құжаттарының жинағы, жұмыс үлгілері деп түсіндіреді.
Қолданыстағы атауы: Сынып жетекші портфолиосы, педагог портфолиосы, электронды портфолио
Сынып жетекші портфолиосын құрудың негізгі принциптері:
• жүйелілік;
• мәліметтердің нақтылығы мен ауқымдылығы;
• ақпараттың объективтілігі;
• көрнекілік.

Сынып жетекшінің мақсаты мен міндеті
Мақсаты:
Оқу тәрбие жұмысын ізгілендіре отырып, қоғам дамуына сай, өмір сүруге дайын, білім өрісі биік, сана - сезімі жоғары, дені сау тұлға қалыптастыру.

Міндеттері:
Шығармашылық рухани және дене мүмкіндіктерін дамыту.
Азаматтық және елжандылыққа, отан сүйгіштікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге тәрбиелеу.
Мемлекеттік заңды білуге, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, құқықтық тәрбие жұмысын жүргізу.
Адамгершілік пен салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру.
Ұлттық мәдениет пен өнер негізінде жан жақты эстетикалық тәрбие беру.
Қазақ ұлтының салт - дәстүрі, әдет - ғұрыптары арқылы жас жеткіншектердің ұлттық сана сезімін, имандылық, қадір қасиетін қалыптастыру.

Қызылқой орта мектебі
Коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алимкулова Жазира Қыдырбаевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
14 229
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Ұлттық тәрбие – құндылық бастауы
Ұлттық тәрбие – құндылық бастауы
Ұлттық тәрбие – құндылық бастауы Бүгінгі ғаламдану процесінде ұлттық құндылықтарды сақтау мен өзінің бет - бейнесін, ізгі дәстүрлерін сақтау жолындағы күрес ұлттық сананы сақтау күресі
Дарынды балалармен жұмыс
Дарынды балалармен жұмыс
“Оқу тәрбие үрдісіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы балалардың білім сапасын арттыру, шығармашылық қабілетін дамыту” өзекті мәселелер енгізіп отырғаны белгілі. Сондықтан садигіміздің мақсаты: жеке тұлғаны жан - жақты дамытудың алғы
Жеке тұлғаның қалыптасуындағы сынып жетекшінің рөлі
Жеке тұлғаның қалыптасуындағы сынып жетекшінің рөлі
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, №14 орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі Боранова Болған Махмутқызы
Бастауыш сынып жетекшісінің портфолиосы
Бастауыш сынып жетекшісінің портфолиосы
ШҚО, Жарма ауданы, Әуезов кенті, “Бақыршық орта мектебі” КММ - нің 4 сыныбының портфолиосы Сынып жетекші: Баймурзина Сандугаш Сабиевна
Сынып жетекші портфолиосы /жас сынып жетекшіге көмек/
Сынып жетекші портфолиосы /жас сынып жетекшіге көмек/
Темірғалиева Назым Фатихқызы Бастауыш сынып мұғалімі БҚО, Казталов ауданы, Сатыбалы ОЖББМ
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×