Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын есептеу
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданын есептеу.
Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды таба білуге үйрету.
Деңгейлік, логикалық тапсырмалар арқылы таным қабілеттерін дамыту.
Қазақстан тарихындағы даталы күндердің маңызын білу арқылы елін, жерін сүюге тәрбиелеу, патриоттық сезім қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, рәміздер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, практикалық.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі:дәстүрлі.
Пән аралық байланыс: дүниетану, тарих.
Сабақтың барысы:
І Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар түгенделіп, олардың сабаққа дайындықтары тексеріледі.Назарлары сабаққа аударылады.
ІІ Жаңа материалды тереңдету.
- Өткен сабақта немен танысып едік?
- Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
№ 1 Тік төртбұрыштың, шаршының ауданын, периметрін қалай тапқанымызды түсіндіреді.
- Тік төртбұрыш деп қандай фигураны атаймыз?
- Шаршы деп ше?
- Тік төртбұрыш қандай заттарға ұқсайды?
№ 2 Тік төртбұрыш күнтізбе де болады екен.Осы күнтізбенің бетін неше квадрат см-ге бөлуге болады?
- Күнтізбеде қандай сандар ерекшеленіп тұр?
10 желтоқсан - бүгін Адам құқығы туралы Халықаралық билльдің қабылданған күні.1948ж.
16 желтоқсан Тәуелсіздік күні.1991 ж.
- Біз бүгінгі сабағымызда Тәуелсіздігіміздің белгілеріне шолу жасаймыз.Ол үшін 82-беттегі №3 тапсырманы орындайық.
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы,
№32 Жалпы орта мектеп-гимназиясының
бастауыш класс мұғалімі Шамишева Бағдагүл
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдты жүктеу
Сабақтың мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды таба білуге үйрету.
Деңгейлік, логикалық тапсырмалар арқылы таным қабілеттерін дамыту.
Қазақстан тарихындағы даталы күндердің маңызын білу арқылы елін, жерін сүюге тәрбиелеу, патриоттық сезім қалыптастыру.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, рәміздер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, практикалық.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі:дәстүрлі.
Пән аралық байланыс: дүниетану, тарих.
Сабақтың барысы:
І Алғашқы ұйымдастыру кезеңі
Оқушылар түгенделіп, олардың сабаққа дайындықтары тексеріледі.Назарлары сабаққа аударылады.
ІІ Жаңа материалды тереңдету.
- Өткен сабақта немен танысып едік?
- Тік төртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
№ 1 Тік төртбұрыштың, шаршының ауданын, периметрін қалай тапқанымызды түсіндіреді.
- Тік төртбұрыш деп қандай фигураны атаймыз?
- Шаршы деп ше?
- Тік төртбұрыш қандай заттарға ұқсайды?
№ 2 Тік төртбұрыш күнтізбе де болады екен.Осы күнтізбенің бетін неше квадрат см-ге бөлуге болады?
- Күнтізбеде қандай сандар ерекшеленіп тұр?
10 желтоқсан - бүгін Адам құқығы туралы Халықаралық билльдің қабылданған күні.1948ж.
16 желтоқсан Тәуелсіздік күні.1991 ж.
- Біз бүгінгі сабағымызда Тәуелсіздігіміздің белгілеріне шолу жасаймыз.Ол үшін 82-беттегі №3 тапсырманы орындайық.
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы,
№32 Жалпы орта мектеп-гимназиясының
бастауыш класс мұғалімі Шамишева Бағдагүл
Толық нұсқасын жүктеу
Слайдты жүктеу
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы.
Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) периметі мен ауданын табу бойынша пысықтау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы
Оқушылар тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды табумен танысады. Кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығарады. Есептер шешу арқылы ойлау қабілеті дамиды.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №125 С. Сапарбеков атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Утегенова Дариға
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.