Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Мақсаты: 1. Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері туралы ұғым бере отырып, оқушының дұрыс көбейту, бөлу амалын орындауға үйрету.
2. Оқушыларға саналылыққа, зеректілікке достыққа тәрбиелеу. Білімге деген қызығушылығын, жылдамдыққа, тапқырлыққа, дәлдікке баулу.
3. Оқушының логикалық ой - өрісін, есептеу дағдысын дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс, СТО стратегиясы(элементі).
Көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгелдеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 12. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Бір жылда неше мезгіл бар?
- Тік төртбұрыштың, шаршының неше қабырғасы бар?
- Дұрыс.
- Жақсы, балалар 4 мезгілді қоссақ 1 жыл шығады. 4 қабырғаны қоссақ не шығады?
- Периметр
ІҮ. Жаңа сабақ: Ұжымдық талдау.
№ 1. Тік төртбұрыштың периметрін тап:
Неліктен былай табуға болады?
( 3 см + 1 см) ∙ 2 = 4 см ∙ 2 = 8 см
Тік төртбұрыштың периметрін былайша табуға болады:
1 - тәсіл: оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы;
2 - тәсіл: оның тең емес қабырғаларының ұзындықтарын қосып, алынған қосындының мәнін 2 - ге көбейту арқылы.
№ 2 Шаршының периметрін тап.
Бұл шаршының периметрін былай табуға бола ма? 1см ∙ 4 = 4 см
Шаршының периметрін былайша табуға болады:
1 - тәсіл: оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу;
2 - тәсіл: оның бір қабырғасының ұзындығын 4 - ке көбейту.
Мақсаты: 1. Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері туралы ұғым бере отырып, оқушының дұрыс көбейту, бөлу амалын орындауға үйрету.
2. Оқушыларға саналылыққа, зеректілікке достыққа тәрбиелеу. Білімге деген қызығушылығын, жылдамдыққа, тапқырлыққа, дәлдікке баулу.
3. Оқушының логикалық ой - өрісін, есептеу дағдысын дамыту.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өзіндік жұмыс, СТО стратегиясы(элементі).
Көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, слайдтар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгелдеу, оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 12. (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру)
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Бір жылда неше мезгіл бар?
- Тік төртбұрыштың, шаршының неше қабырғасы бар?
- Дұрыс.
- Жақсы, балалар 4 мезгілді қоссақ 1 жыл шығады. 4 қабырғаны қоссақ не шығады?
- Периметр
ІҮ. Жаңа сабақ: Ұжымдық талдау.
№ 1. Тік төртбұрыштың периметрін тап:
Неліктен былай табуға болады?
( 3 см + 1 см) ∙ 2 = 4 см ∙ 2 = 8 см
Тік төртбұрыштың периметрін былайша табуға болады:
1 - тәсіл: оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу арқылы;
2 - тәсіл: оның тең емес қабырғаларының ұзындықтарын қосып, алынған қосындының мәнін 2 - ге көбейту арқылы.
№ 2 Шаршының периметрін тап.
Бұл шаршының периметрін былай табуға бола ма? 1см ∙ 4 = 4 см
Шаршының периметрін былайша табуға болады:
1 - тәсіл: оның барлық қабырғаларының ұзындықтарын қосу;
2 - тәсіл: оның бір қабырғасының ұзындығын 4 - ке көбейту.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Тік төртбұрыштың шаршының периметрін табу әр түрлі тәсілдері ашық сабақ бастауыш сыныпқа математикадан сабақ жоспары
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу
Тіктөртбұрыштың периметрін табудың әр түрлі тәсілдерімен қосындыны санға көбейту ережесі негізінде таныстыра отырып, оқушының дұрыс көбейту, бөлу амалын орындауға үйрету және өздігінен ойлап есеп шығарып, дұрыстығын анықтай білуге дағдыландыру;
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Атырау қаласы. Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.