Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Сабақ тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Математика пәні 2 сынып
Сабақ мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табу, ережесімен таныстыру
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен
таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Дамытушылық: Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту, компьютермен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Дәптерге таза, сауатты жазуды, бірлікке, ынтымақтыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, өзбеттік жұмыс, топтық, жеке, ұжымдық, компьютермен жұмыс.
Көрнекіліктер: Фигуралар, сызбалар, Мультимедия, Электрондық оқулық, Бағалау бетшесі
Қолданылатын құрал:
Интерактивті тақта, кесте
Күтілетін нәтиже:
• Алған білімді тиянақтау
• Ойын жеткізе білу
• Есте сақтауға ықпал ету
• Оқушының білім деңгейін нақты көрсету
• Компьютермен жұмыс істеу
• Өзін - өзі тексеру, бағалау
Сабақ барысы:
1. Алғашқы ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды екі топқа бөлу,
әр топтың топ басшыларын таныстырады.
Әділбеков Бекзат, Арарат Гүлдана
1 – топ: Үшбұрыш.
Үшбұрыштың қабырғалары нешеу?
2 – топ: Төртбұрыш. Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Үшбұрыштың периметрін табу
ІІІ. «Ой қозғау»
Оқушыларға әр түрлі фигураларды таратып берілді.
Сол фигуралар туралы таныстырады.(қабырғалары нешеу, бұрыштары, төбелерін көрсету)
Көпбұрыштың периметрі – оның қабырғалары ұзындықтарының қосындысы.
1. 8 онд. пен 5 ондықтың айырмасына тең болатын:
2. 7 бірл. пен 3 бірліктің айырмасына тең болатын;
3. 9 бірл. пен 7 бірліктің қосындысына тең болатын;
4. 3 онд. пен 1 бірліктің айырмасына тең болатын;
1 - Тік төртбұрыш дегеніміз не?
- Қарама - қарсы қабырғалары тең фигураны тік төртбұрыш дейміз.
2 - Шаршы дегеніміз не?
- Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз.
І V. Жана сабақ Оқулықпен жұмыс
№ 1 Топпен жұмыс
І топ:
Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Не байқадың? Тік төртбұрыштың периметрін тап. Тіктөртбұрыштың периметрі 2см+2см+3см+3см =10 см
ІІ топ:
Шаршының қабырғаларын өлше. Не байқадың? Шаршының периметрін тап.
Шаршының периметрі 2см+2см+2см+2см =8 см
Шығармашылық есеп
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы болады.
№2 Есеп құрастыр және шығар:
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Б. Бегалиев атындағы орта мектебі
Куспанова Алтынай Анубековна
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі. жүктеу
Математика пәні 2 сынып
Сабақ мақсаты: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табу, ережесімен таныстыру
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен
таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Дамытушылық: Жазбаша, ауызша есептеу дағдыларын арттыру, ойлау қабілетін, шығармашылығын дамыту, компьютермен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Дәптерге таза, сауатты жазуды, бірлікке, ынтымақтыққа, шапшаңдыққа, ұжымдыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: Аралас сабақ.
Әдіс - тәсілі: Сұрақ - жауап, өзбеттік жұмыс, топтық, жеке, ұжымдық, компьютермен жұмыс.
Көрнекіліктер: Фигуралар, сызбалар, Мультимедия, Электрондық оқулық, Бағалау бетшесі
Қолданылатын құрал:
Интерактивті тақта, кесте
Күтілетін нәтиже:
• Алған білімді тиянақтау
• Ойын жеткізе білу
• Есте сақтауға ықпал ету
• Оқушының білім деңгейін нақты көрсету
• Компьютермен жұмыс істеу
• Өзін - өзі тексеру, бағалау
Сабақ барысы:
1. Алғашқы ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Оқушыларды екі топқа бөлу,
әр топтың топ басшыларын таныстырады.
Әділбеков Бекзат, Арарат Гүлдана
1 – топ: Үшбұрыш.
Үшбұрыштың қабырғалары нешеу?
2 – топ: Төртбұрыш. Төртбұрыштың қабырғалары нешеу?
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Үшбұрыштың периметрін табу
ІІІ. «Ой қозғау»
Оқушыларға әр түрлі фигураларды таратып берілді.
Сол фигуралар туралы таныстырады.(қабырғалары нешеу, бұрыштары, төбелерін көрсету)
Көпбұрыштың периметрі – оның қабырғалары ұзындықтарының қосындысы.
1. 8 онд. пен 5 ондықтың айырмасына тең болатын:
2. 7 бірл. пен 3 бірліктің айырмасына тең болатын;
3. 9 бірл. пен 7 бірліктің қосындысына тең болатын;
4. 3 онд. пен 1 бірліктің айырмасына тең болатын;
1 - Тік төртбұрыш дегеніміз не?
- Қарама - қарсы қабырғалары тең фигураны тік төртбұрыш дейміз.
2 - Шаршы дегеніміз не?
- Барлық қабырғалары бірдей фигураны шаршы дейміз.
І V. Жана сабақ Оқулықпен жұмыс
№ 1 Топпен жұмыс
І топ:
Тік төртбұрыштың қабырғаларын өлшеу. Не байқадың? Тік төртбұрыштың периметрін тап. Тіктөртбұрыштың периметрі 2см+2см+3см+3см =10 см
ІІ топ:
Шаршының қабырғаларын өлше. Не байқадың? Шаршының периметрін тап.
Шаршының периметрі 2см+2см+2см+2см =8 см
Шығармашылық есеп
Үстелдің 4 бұрышы бар. Бір бұрышын кесіп тастағанда неше бұрышы болады.
№2 Есеп құрастыр және шығар:
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы,
Б. Бегалиев атындағы орта мектебі
Куспанова Алтынай Анубековна
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі. жүктеу
Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы.
Оқушыны тік төртбұрыштың (шаршының) периметі мен ауданын табу бойынша пысықтау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) ауданы
Оқушылар тік төртбұрыштың (шаршының) ауданының формуласын пайдалана отырып ауданды табумен танысады. Кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығарады. Есептер шешу арқылы ойлау қабілеті дамиды.
Тік төртбұрыштың, шаршының периметрі
Сабақтың мақсат - міндеттері: А) білімділік: Оқушыларға тіктөртбұрыштың (шаршының) периметрін есептеу тәсілдерін түсіндіріп, тапсырмаларды орындау.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №125 С. Сапарбеков атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Утегенова Дариға
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Атырау қаласы. Жалпы білім беретін №6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзиева Нұрғаным Сабырқызы
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.