Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


1-ден 5-ке дейін тура және кері санау

14 наурыз 2014, Жұма
Категориясы: Бала-бақша
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімдер: «ҚМҰҚ»
Тақырыбы: 1-ден 5-ке дейін тура және кері санау
Мақсаты: Балаларға топпен орындайтын тапсырма беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау жасату. Құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білім деңгейін бақылау. Ақыл - ой белсенділігін күшейту, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Көрнекіліктері: Апта күндерінің тапсырмалары.
Әдіс - тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын.

Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Шаттық шеңбері:
Сәлеметсің бе, алтын күн,
Сәлеметсің бе, көк аспан.
Сәлеметсің бе жер - ана,
Сәлеметсің бе достарым!

Сәлеметсіңдер ме, балалар! Балалар пілдің баласы анасы іздейді. Морж анасын қайдан іздеу керек екенін айтады. Ол үшін аптаның 5 күнінің тапсырмасын орындау керек. Балалар пілге көмектесеміз бе? Олай болса тапсырмаларды орындайық.
Ұйымдастырушы - ізденуші 1 - тапсырма: 1 - ден 5-ке дейін тура және кері санау; Слайдтан суреттерді санау.
2 - тапсырма: Жолақшамен жұмыс. 1 - ши жолақшаға 5 тиін қою. 2-ші жолақшаға 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды ретімен қою.
3 - тапсырма: Геометриялық пішіндерді атау.
Д/ойын: «Қай зат қандай пішінге ұқсас»

Сергіту сәті:
Оңға түзу тұр,
Солға түзу тұр.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым
Жоғары - төмен қарайық
Орынымызды табайық.
4 - тапсырма: 5 санын жаз.
Балалар дәптерге 5 санын жазады.
5 - тапсырма: Айырмашылығын тап. Д/ойын: «Көршісін тап»

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
12 695
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
1-ден - 20-ға дейінгі сандар және олардың таңбалануы.
20 - ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру, 20 көлемінде реттік санауға үйрету /тура және кері тәртіппен/.
1 - ден 5 - ке дейінгі сандар. Тура және кері санау
1 - ден 5 - ке дейінгі сандар. Тура және кері санау
5 - ке дейін санау қабілетін күшейту; реттік санау дағдысын қалыптастыру; геометриялық фигуралардың атаулары туралы білімін пысықтау; талдау және салыстыра алу қабілетін арттыру; реттілікті сақтай білуге тәрбиелеу.
Сопақша
Сопақша
Тіктөртбұрышпен және дөңгелекпен салыстыра отырып сипап сезу қимылы мен көру арқылы сопақшамен таныстыру. 5-ке дейін реттік санау және реттік санды атап «Қайсысы?», «Нешінші?» деген сұрақтарға жауап беру дағдысын дамыту.
Сан құрамы
Сан құрамы
Балаларға өз еркімен атқаратын тапсырма беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау, жасау. Құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білім деңгейін бақылау.
10 саны
10 саны
Сабақтың мақсаты: 10 - ға дейін реттік санауды меңгерту. Міндеттері:  10 саның реттік тура, кері санауды үйрету.  Математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
5 саны мен цифры
5 саны мен цифры
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы, №6 орта мектебінің МАД «Б» тобының мұғалімі Қоңырова Нағира Аманқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×