Жақсы деген немене, жаман деген немене?
Қызылорда қаласы
"Сыр - сұлуы" мектепке дейінгі кіші орталық мекемесінің
ортаңғы топ тәрбиешісі Баимбетова Айгул Султанбекқызы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті: Экология
Тақырыбы: Жақсы деген немене, жаман деген немене?
Мақсаты: Табиғатта жүріс - тұрыстың нормаларын және ережелерін сақтауға үйрету болады, және болмайды, «қалаймын және керек», «жақсы мен жаман» дегенді түсінуге үйрету. Мектепке дейінгі балалардың өсімдіктермен, жануарлардың тіршілігі, табиғаттағы адамдардың жүріс - тұрыстары мен қоршаған ортаның жағдайының өзара байланысы туралы түсініктерін кеңейту.
Әдіс - тәсілдер: Әңгімелесу, сұрақ - жауап, ойын.
Көрнекілігі: Дидактикалық материал, үлестірмелі суреттер.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс – әрекеті
Ұйымдастырушылық қозғаушы
Жақсылық көрсең біреуден, «Мен қандаймын»деп ойла
Жамандық көрсең біреуден
«Мен қандаймын» деп ойла
- Балалар бәріміз орнымызға жайғасып отырайық.
Іздену ұйымдастырушы
Әңгімелесу
- Балалар жақсы деген сөзді қалай түсінесіңдер, ал жаман деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Бүгінгі оқу іс - әрекетімізде ненің жақсы, ненің жаман екенін білеміз?
- Ағаштарды сындырып, гүлдерді жұлуға бола ма?
- Көшеде шемішке шағып, напиток, сок ішкен ыдыстарды лақтырып, айналаны бүлдіруге, ластауға бола ма?
- Автобуста, көшеде айқайлап сөйлеп, үлкендерге орын бермей, әдепсіз болуға болады ма?
Бәрін бүлдіріп, қиратып, бұзып жүретін адамдарды қандай адам дейміз?
Әрине әдепсіз, тәртіпсіз, адамдар дейміз.
«Жақсы бала» деген атқа лайық болу үшін әдепті, қамқор, шыншыл, тәрбиелі болу керек.
«Мен қандаймын» ойыны.
Мақсаты: Адам бойындағы жақсы қасиеттерді айту.
Ойын барысы: балалар шеңберге тұрып, бір - біріне допты беріп, сол бала жайлы пікірін айтады.
Мысалы: Жұлдызай, сен
әдемі, ақылды қызсың.
Жасұлан сен тәртіпті, ұқыпты баласың.
"Сыр - сұлуы" мектепке дейінгі кіші орталық мекемесінің
ортаңғы топ тәрбиешісі Баимбетова Айгул Султанбекқызы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті: Экология
Тақырыбы: Жақсы деген немене, жаман деген немене?
Мақсаты: Табиғатта жүріс - тұрыстың нормаларын және ережелерін сақтауға үйрету болады, және болмайды, «қалаймын және керек», «жақсы мен жаман» дегенді түсінуге үйрету. Мектепке дейінгі балалардың өсімдіктермен, жануарлардың тіршілігі, табиғаттағы адамдардың жүріс - тұрыстары мен қоршаған ортаның жағдайының өзара байланысы туралы түсініктерін кеңейту.
Әдіс - тәсілдер: Әңгімелесу, сұрақ - жауап, ойын.
Көрнекілігі: Дидактикалық материал, үлестірмелі суреттер.
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс – әрекеті
Ұйымдастырушылық қозғаушы
Жақсылық көрсең біреуден, «Мен қандаймын»деп ойла
Жамандық көрсең біреуден
«Мен қандаймын» деп ойла
- Балалар бәріміз орнымызға жайғасып отырайық.
Іздену ұйымдастырушы
Әңгімелесу
- Балалар жақсы деген сөзді қалай түсінесіңдер, ал жаман деген сөзді қалай түсінесіңдер?
Бүгінгі оқу іс - әрекетімізде ненің жақсы, ненің жаман екенін білеміз?
- Ағаштарды сындырып, гүлдерді жұлуға бола ма?
- Көшеде шемішке шағып, напиток, сок ішкен ыдыстарды лақтырып, айналаны бүлдіруге, ластауға бола ма?
- Автобуста, көшеде айқайлап сөйлеп, үлкендерге орын бермей, әдепсіз болуға болады ма?
Бәрін бүлдіріп, қиратып, бұзып жүретін адамдарды қандай адам дейміз?
Әрине әдепсіз, тәртіпсіз, адамдар дейміз.
«Жақсы бала» деген атқа лайық болу үшін әдепті, қамқор, шыншыл, тәрбиелі болу керек.
«Мен қандаймын» ойыны.
Мақсаты: Адам бойындағы жақсы қасиеттерді айту.
Ойын барысы: балалар шеңберге тұрып, бір - біріне допты беріп, сол бала жайлы пікірін айтады.
Мысалы: Жұлдызай, сен
әдемі, ақылды қызсың.
Жасұлан сен тәртіпті, ұқыпты баласың.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен
Балаларға жақсылық пен жамандықты ажырата білуге, бір - бірімен достық қарым - қатынаста болуға, үлкендерге құрмет, кішілерге қамқор болуға тәрбиелеу.
Жақсы мен жаман
Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын ашу, түсіндіру; өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін меңгерту: балалардың шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, жақсы мен жаман туралы өз ойларын ашып айта білуге баулу; жақсы болып өсуге тәрбиелеу.
Мен Отанымды сүйемін
Отан туралы түсініктерін кенейту, патриоттық сезімдерін дамыту. Отанын сүюге тәрбиелеу. Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттыру.
Мейірімділік – асыл қасиет
Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Байқоңыр ауылы, «№17 Байқоңыр орта мектебі» КММ Бастауыш сынып мұғалімі Абдибекова Айгуль Жанкараевна
Әдептілік - әдемілік
Ақтөбе облысы, Темір ауданы, Кеңқияқ орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Кереева Жанылша Курамысовна
Тапқыр достар (интеллектуалды ойын)
Екібастұз, №23 « Балауса» мектепке дейінгі гимназия Тәрбиешісі: Абдинова Үміт Даутқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.