3 санымен цифры
Қарлығаш» ортаңғы тобындағы оқу іс - әрекетінің ұйымдастыру техналогиялық картасы
Білімберу саласы: Таным
Бағдарлама тарауы: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 3 санымен цифры
Мақсаты: Балаларды топтастырылған заттарды айыра білуге үйреті, 1 және 1 мазмұны, 3 және көп заттарды салыстыруды үйрету. Баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: 3 санының таңбасы
Қостілдік компонент: Үш - Три
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу
Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»
Екіден соң әрқашан,
Үш саны - мен тұрамын.
Орныма барамын.
Екі ойшық саламын. (үш саны)
«Қоянның топқа келуі»
Іздену ұйымдастырушылық
2. 1 - Балалар біге қоян қонаққа келді. Ол сендерді бүгін жаңа цифрмен таныстыруға келіпті.
Қоян сендерге жаңа санның цифрын көрсетем дейді. Мынау қандай сан?
Не нәрсе бір - бірден болады?
Не нәрсе екіден болады? Иә дұрыс айтасыңдар. Ал үш саны ол көп. Біздің мүмкін үш затымыз болуы мүмкін. Ал үш саны неге ұқсайды? Дұрыс айтасыңдар. Үш саны қандай санмен көрші тұрады?
2. 2 Балалар бізге қоянның әкелген есептері бар екен қане ойша шешіп көрейікші? Орманда тиін екі жаңғақ теріп алыпты, оған кірпі келіп тағы екі жаңғақ беріпті. Неше жаңғақ болды тиінде? Өте дұрыс балалар қане бәріміз қоянмен бірге сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
Қане достым аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш - үштен,
Көзіңді қыс үш рет,
Басыңды еңкейт үш рет.
Иықты көтер үш рет,
Солға - оңға үш рет
Орныңда секір үш рет.
Ентігімізді басамыз, Орнымызды табамыз.
Д/ойын: «Цифрын тап»
Мақсаты: Цифрды ажырата білуге үйрету, Балалар үш цифрын тауып оны қоршап сызады.
Рефлексивті - корригиялық
- Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық?
- Біреу дегеніміз көппе әлде аз ба?
Болжамды нәтежие:
Білу керек: Сандарды санай алуды 3цифрының таңбасын білуі тиіс
Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Білімберу саласы: Таным
Бағдарлама тарауы: ҚМҰҚ
Тақырыбы: 3 санымен цифры
Мақсаты: Балаларды топтастырылған заттарды айыра білуге үйреті, 1 және 1 мазмұны, 3 және көп заттарды салыстыруды үйрету. Баланың ойлау қабілетін дамыта отырып, шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдық: 3 санының таңбасы
Қостілдік компонент: Үш - Три
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, әңгімелеу
Мотивациялық - қозғаушы
Ұйымдастыру кезеңі: «Таң шуағы»
Екіден соң әрқашан,
Үш саны - мен тұрамын.
Орныма барамын.
Екі ойшық саламын. (үш саны)
«Қоянның топқа келуі»
Іздену ұйымдастырушылық
2. 1 - Балалар біге қоян қонаққа келді. Ол сендерді бүгін жаңа цифрмен таныстыруға келіпті.
Қоян сендерге жаңа санның цифрын көрсетем дейді. Мынау қандай сан?
Не нәрсе бір - бірден болады?
Не нәрсе екіден болады? Иә дұрыс айтасыңдар. Ал үш саны ол көп. Біздің мүмкін үш затымыз болуы мүмкін. Ал үш саны неге ұқсайды? Дұрыс айтасыңдар. Үш саны қандай санмен көрші тұрады?
2. 2 Балалар бізге қоянның әкелген есептері бар екен қане ойша шешіп көрейікші? Орманда тиін екі жаңғақ теріп алыпты, оған кірпі келіп тағы екі жаңғақ беріпті. Неше жаңғақ болды тиінде? Өте дұрыс балалар қане бәріміз қоянмен бірге сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті:
Қане достым аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш - үштен,
Көзіңді қыс үш рет,
Басыңды еңкейт үш рет.
Иықты көтер үш рет,
Солға - оңға үш рет
Орныңда секір үш рет.
Ентігімізді басамыз, Орнымызды табамыз.
Д/ойын: «Цифрын тап»
Мақсаты: Цифрды ажырата білуге үйрету, Балалар үш цифрын тауып оны қоршап сызады.
Рефлексивті - корригиялық
- Балалар бүгін біз қандай санмен таныстық?
- Біреу дегеніміз көппе әлде аз ба?
Болжамды нәтежие:
Білу керек: Сандарды санай алуды 3цифрының таңбасын білуі тиіс
Істей біледі: Өз ойларын жеткізе алады.
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы
Мектепке дейінгі "Бөбек" шағын орталық әдіскері
Жүнісова Нұршаш Құсманқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
4 санымен таныстыру
4 санымен таныстыру. Құрамын анықтау арқылы 4 санының қатарын ретімен санауға жаттықтыру. Логикалық ойын есептер шығару арқылы баланың 4 саны көлемінде білім - біліктілігін арттыру үшін дамытып оқыту және тізбек әдісін қолданудың тиімділігін білу.
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету
3 саны мен цифры
Балаларды 3 саны мен цифрымен таныстыру. Заттарды санауға машықтандыру, 3 цифрын тану және бейнелеуге үйрету.
2 цифры және санымен танысу. Қысқа, ұзын. Сопақша (өзге фигуралардың арасынан табу)
2 саны және цифрымен таныстыру: 2 цифрын жазып үйрену, «кеше», «бүгін», «ертең», түсініктерін айыра білуге үйрету: «алыс», «жақын» түсініктерін айыра білуге үйрету.
7 саны мен цифры
Бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Ол үшін біз «Бауырсақ» ертегісін есімізге түсірейік. Қане балалар, 6 санының көршілерін кім атап береді?
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.