Мөлдір су. Ермексазды жұмсартайық
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану Мүсіндеу
Тақырыбы: «Мөлдір су» «Ермексазды жұмсартайық»
Б: Су - тіршілік көзі екенін, пайдасы, маңызы, қасиеті туралы білімдерін кеңейту.
Д: Балалардың сөз байлығын, сөздік қорларын молайту, тәжірибе жасай білу қабілеттерін дамыту, өз бетінше әрекет ете білу, бақылағыштық, дәм сезу дағдыларын жетілдіру.
Т: Қоршаған ортаны қорғау, суды ластамауға, оны үнемдеуге, қастерлей білуге, ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: Мөлдір. Таза. Тырс! Тырс!
Әдіс тәсілдер: көрсету, түсіндіру, тәжірибе
Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер, шыны ыдыстар, қолшатыр.
Билингвалды компонент: Су – вода, Ермексаз – пласталин
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды ізденушілікке қызықтыру - Қане балалар бәріміз бірге шеңберге тұрайық:
Шаттық шеңбері:
Табиғат біздің - анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Иіліп сәлем береміз,
Біз әдепті баламыз.
Жұмбақ:
Шомыласың жүзесің,
Шөлдегенде ішесің (су)
- Өте жақсы балалар!
Ғажайып сәт
Балалар бір дыбыс естіледі, ненің дыбысы екенің тыңдайықшы.
- Бізге қонаққа Тамшы келіпті.
- Қане, балалар, қонақпен сәлемдесейік.
- Бірақ өзі неге сондай көңілсіз екен?
Тамшы: Сәлем, достар! Балалар, мен сендермен достасқым келеді. Сендер сияқты білім алып, оқығым келеді. Мен өзім туралы ештеме білмейді екенмін. Сондықтан менің көңіл күйім жоқ.
- Тамшы, кел төрлет, біз бүгін су әлеміне тәжірибе жасаймыз.
- Өзіңнің кім екеніңді білгің келе ме?
- Тамшы: Әрине білгім келеді.
- Ендеше сен де мұқият тыңдап отыр.
- Балалар! - Көп тамшыдан су пайда болады. Суды бекерге төкпей үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз "Судың да сұрауы бар"деп айтатыны сондықтан.
Ия балалар бізге су әрқашанда керек екен. Сендер дұрыс айтасыңдар: өсімдіктерге де су қажет екен. Ал адамдарға су тамақ істеуге, жуынуға, ішуге керек.
Олай болса судың қасиеттерімен танысайық, суға тәжірибе жасайық
Тәжірибе жасау.
1 тәжірибе: «Су мөлдір
Тәрбиешінің алдында екі шыны ыдыс тұрады, біреуіне су, ал екіншісіне сүт құйылған. Екі ыдыста да қасық салып, қайсысынан көрінетінін, қайсысынан көрінбейтінін бақылайды
2 тәжірибе: «Судың түсін өзгерту.»
Тәрбиеші бояу жағылған қылқаламды суға араластырады.
- Судың түсі қандай болды балалар?
- Судың түсін өзгертуге бола ма?
Билингвальды компонент:
Су - вода.
Сергіту жаттығуы
- Олай болса балалар, шаршаған боларсыңдар, орнымыздан тұрып бой сергітіп алайық.
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолың жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің, маңдайың.
Тазалықтың досы,
Су дегенің осы.
- Балалар біз бүгін ермесазды жұмсарту арқылы тамшыны мүсіндейміз.
Көк түсті ермексазды алақан арасында домалақтап, алақанның жоғарғы жағын ашып ілгері – кейін ысамыз.
- Балалар жұмыс жасар алдында саусақпен ауада жаттығып алайық.
Тамшы: Менің өзіме жетерліктей қасиетім бар екен. Балалар, енді менің сендермен ойын ойнағым келіп тұр.
Қимылды - қозғалыс ойыны:
"Күн мен жаңбыр"деген ойынды ойнайық.
Ойын шарты: Балалар «Күн шықты!»- деген сөзге серуендеп, «Жаңбыр жауды! – деген сөзге қол шатыр астына жиналуы керек.
Мақсаты: Балалардың көріп, естіп қабылдауын жетілдіре отырып, жылдамдыққа, жүгіруге және ереже бойынша ойнауға үйрету. Балалардың іс - әрекетке ынтасын арттыру.
Тамшы: - Балалар, сендерге көп - көп рахмет! Мен туралы көп біледі екенсіңдер. Менің мүсінімді ермексазбен де мүсіндеп бердіңдер. Сендерге үлкен рахмет. Мен сендерге арнап сыйлықтар әкелдім.. Сау болыңдар!
- Тамшы, саған да көп рахмет!
Біздің балалармен ойын ойнап көңілдерін көтеріп тастадың. Келесі кездескенше қош сау бол!
Мөлдір су. Ермексазды жұмсартайық. жүктеу
Тақырыбы: «Мөлдір су» «Ермексазды жұмсартайық»
Б: Су - тіршілік көзі екенін, пайдасы, маңызы, қасиеті туралы білімдерін кеңейту.
Д: Балалардың сөз байлығын, сөздік қорларын молайту, тәжірибе жасай білу қабілеттерін дамыту, өз бетінше әрекет ете білу, бақылағыштық, дәм сезу дағдыларын жетілдіру.
Т: Қоршаған ортаны қорғау, суды ластамауға, оны үнемдеуге, қастерлей білуге, ұқыптылыққа, жинақтылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: Мөлдір. Таза. Тырс! Тырс!
Әдіс тәсілдер: көрсету, түсіндіру, тәжірибе
Көрнекіліктер: Тақырыпқа байланысты суреттер, шыны ыдыстар, қолшатыр.
Билингвалды компонент: Су – вода, Ермексаз – пласталин
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балаларды ізденушілікке қызықтыру - Қане балалар бәріміз бірге шеңберге тұрайық:
Шаттық шеңбері:
Табиғат біздің - анамыз,
Табиғатқа баламыз.
Иіліп сәлем береміз,
Біз әдепті баламыз.
Жұмбақ:
Шомыласың жүзесің,
Шөлдегенде ішесің (су)
- Өте жақсы балалар!
Ғажайып сәт
Балалар бір дыбыс естіледі, ненің дыбысы екенің тыңдайықшы.
- Бізге қонаққа Тамшы келіпті.
- Қане, балалар, қонақпен сәлемдесейік.
- Бірақ өзі неге сондай көңілсіз екен?
Тамшы: Сәлем, достар! Балалар, мен сендермен достасқым келеді. Сендер сияқты білім алып, оқығым келеді. Мен өзім туралы ештеме білмейді екенмін. Сондықтан менің көңіл күйім жоқ.
- Тамшы, кел төрлет, біз бүгін су әлеміне тәжірибе жасаймыз.
- Өзіңнің кім екеніңді білгің келе ме?
- Тамшы: Әрине білгім келеді.
- Ендеше сен де мұқият тыңдап отыр.
- Балалар! - Көп тамшыдан су пайда болады. Суды бекерге төкпей үнемдей білуіміз керек. Дана халқымыз "Судың да сұрауы бар"деп айтатыны сондықтан.
Ия балалар бізге су әрқашанда керек екен. Сендер дұрыс айтасыңдар: өсімдіктерге де су қажет екен. Ал адамдарға су тамақ істеуге, жуынуға, ішуге керек.
Олай болса судың қасиеттерімен танысайық, суға тәжірибе жасайық
Тәжірибе жасау.
1 тәжірибе: «Су мөлдір
Тәрбиешінің алдында екі шыны ыдыс тұрады, біреуіне су, ал екіншісіне сүт құйылған. Екі ыдыста да қасық салып, қайсысынан көрінетінін, қайсысынан көрінбейтінін бақылайды
2 тәжірибе: «Судың түсін өзгерту.»
Тәрбиеші бояу жағылған қылқаламды суға араластырады.
- Судың түсі қандай болды балалар?
- Судың түсін өзгертуге бола ма?
Билингвальды компонент:
Су - вода.
Сергіту жаттығуы
- Олай болса балалар, шаршаған боларсыңдар, орнымыздан тұрып бой сергітіп алайық.
Сылдырлайды мөлдір су,
Мөлдір суға қолың жу.
Жуынсаң сен әрдайым,
Аппақ бетің, маңдайың.
Тазалықтың досы,
Су дегенің осы.
- Балалар біз бүгін ермесазды жұмсарту арқылы тамшыны мүсіндейміз.
Көк түсті ермексазды алақан арасында домалақтап, алақанның жоғарғы жағын ашып ілгері – кейін ысамыз.
- Балалар жұмыс жасар алдында саусақпен ауада жаттығып алайық.
Тамшы: Менің өзіме жетерліктей қасиетім бар екен. Балалар, енді менің сендермен ойын ойнағым келіп тұр.
Қимылды - қозғалыс ойыны:
"Күн мен жаңбыр"деген ойынды ойнайық.
Ойын шарты: Балалар «Күн шықты!»- деген сөзге серуендеп, «Жаңбыр жауды! – деген сөзге қол шатыр астына жиналуы керек.
Мақсаты: Балалардың көріп, естіп қабылдауын жетілдіре отырып, жылдамдыққа, жүгіруге және ереже бойынша ойнауға үйрету. Балалардың іс - әрекетке ынтасын арттыру.
Тамшы: - Балалар, сендерге көп - көп рахмет! Мен туралы көп біледі екенсіңдер. Менің мүсінімді ермексазбен де мүсіндеп бердіңдер. Сендерге үлкен рахмет. Мен сендерге арнап сыйлықтар әкелдім.. Сау болыңдар!
- Тамшы, саған да көп рахмет!
Біздің балалармен ойын ойнап көңілдерін көтеріп тастадың. Келесі кездескенше қош сау бол!
Мөлдір су. Ермексазды жұмсартайық. жүктеу
Жаңалықтар
Су - тіршілік нәрі
Балаларға су туралы түсінік беру. Судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Суды үнемдеп пайдалануға оның қасиеттерін түсіндіру. Суды ластамауға, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Заттардың қасиеттеріне тәжірибе жасау
Су – тіршілік көзі екенін, оның пайдасы, маңызы, қасиеті туралы білімдерін кеңейту. Тәжірибе жасау барысында бақылағыштық, дәм сезу дағдыларын жетілдіру.
Суды сақтаушылар
Су және оның маңызы туралы білімдерін тереңдету. Су – тіршілік көзі екенін, оның пайдасы, маңызы, қасиеті туралы білімдерін кеңейту.
Су патшалығына саяхат
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №11 «Балапан» балабақшасының «Балауса» тобының ІІ санатты тәрбиешісі Кемалова Маржанкүл Тасмағамбетқызы
«Күн, су, ауа» пайдасы мен қажеттілігі
Атырау қаласы, № 8 «Ақбота» шипа - жай типті бөбекжай - балабақшасы тәрбиешісі Сабиргалиева Дамели Муслимовна
Су - тіршілік көзі
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Асанәлі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны тәрбиешісі Усенгалиева Акбота Елемесовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.