Күнді іздеген достар (сахналау)
Білім беру саласы: Коммуникация, Əлеумет
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Күнді іздеген достар (сахналау)
Мақсаты: ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып сахналау, кейіпкерлер атрибуттары арқылы іс - əрекеттерін, əсерлі көңіл күйлерін білдіре сезіндіріп көрсету, рөлдерін дұрыс орындауын қадағалау, ертегідегі кейіпкерлердің сөз мəнерін, қимыл - қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету, сөздерді анық, дұрыс айтуға, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Достыққа, сүйіспеншілікке тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Күнді іздеген достар» ертегісін оқу, ойын - жаттығулар қарастыру, көрнекіліктер дайындау, сахна алаңын безендіру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), айналар, сюжетті суреттер, атрибуттар, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: бұлт торлап, күрт салқындап.
Билингвальді компонент: əтеш - петух, балапан - цыпленок, мысық - кошка.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Балалар шеңберге тұрып, жылы жүзбен бір - біріне қарап, өлең жолдарын
айтады. Балалар, бізге Ерден атайдан хат келді. Келіңдер, бірге оқиық.
жиналады.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Айару бізден көмек сұрап хат жазыпты. Ертегі əлеміндегі жан - жануарлар, құстардың бəрі сөйлемейтін, күлмейтін, тіпті жүрмейтін болыпты. Олардың бəрі сиқырланып қалыпты, не істесек болады?
- Дұрыс айтасыңдар, біз оларға көмектесуіміз керек. Ол үшін тапсырмалар орындайық.
1 - тапсырма. Артикуляциялық жаттығуды қайтала.
«Тəтті тосап». Біз тəтті тосапты жақсы көреміз, Тосап ернімізге жұғып қалыпты. Тілді ерінге қойып, ерінге жұққан тосапты жалап алғандай айналдыра қимылдатады.
«Сағат». Көңілді тіл күнде ертемен далаға шығып, жан - жағына амандасады. Тілді
сыртқа шығарып, ырғақпен оңға - солға, солға - оңға қозғайды.
«Түтікше». Ернімізді дөңгелетіп, алдыға қарай түтікше тəріздес ұстап тұру.
Педагог сиқырлы таяқшамен əр баланы түрлі ертегі кейіпкеріне айналдыратынын айтады. Сиқырлы таяқшаны кез келген
баланың басына қойып, бір аңды, немесе құсты айтады. Ол қай ертегіде кездескен кейіпкер екенін табады. Балалар жануарлар мен құстарға аяушылық танытады.
Біз оларға көмектесеміз, жануарлар мен құстарды сиқырдан құтқарамыз.
Жаттығуларды айнаға қарап 3 - 4 рет қайталайды.
Балалар білетін ертегілерін естеріне түсіреді. Ойларын жинақтайды.
Кейіпкер бейнесіне еніп, түрлі қимылдар жасайды,
Педагог сол ертегіден үзінді айтуын сұрайды.
Сергіту сəті. «Шөжелерім» əуеніне ырғақты қимылдар жасау.
2 - тапсырма. Өлеңді əртүрлі эмоциялық екпінде қайтала
(ұрысу, қуану, жылау).
Тауық тары жинапты,
Оны ешкімге қимапты,
Бөтекесін толтырып,
Қамбасына құймапты.
Қыста тауық қақылдап,
Тары іздеп жүр тақылдап.
Жарайсыңдар, балалар! Сендер аңдарды сиқырданқұтқардыңдар.
Педагог «Күнді іздеген достар» ертегісін еске түсіруді сұрайды.
Педагог ертегіні суреттерді кезекпен көрсете отырып баяндайды.
- Ертегіде не туралы айтылды?
- Ертегіде қандай кейіпкерлер кездесті?
- Балапан неден қорықты?
- Оған кім көмектесті?
Ертегі біздің қиялымызға қанат бітіреді. Ертегі сендерді жамандықтан аулақ жүруге, жақсылық жасауға, адалдыққа үйретеді.
Сөздік жұмыс: бұлт торлап, күрт салқындап. ертегі кезеңдерінен үзінді
айтады. Балалар музыка ырғағына қимылдар жасап,
«Шөжелерім» биін билейді. Балалар өлеңді түрлі екпінде айтуға тырысады.
Суреттер бойынша ертегі мазмұнын еске түсіреді. Сұрақтарға жауап береді.
Кішкентай балапан туралы.
Əтеш, балапан, мысық, түлкі, қоян.
Аспанды бұлт торлады,
күннің көзі жоғалып кетті.
Айналаны қараңғы басты.
Балапан қатты қорықты.
Билингвальді компонент:
əтеш – петух балапан – цыпленок мысық - кошка
3 - тапсырма. Ертегіні есіңе түсір, суретте ертегінің қай кезеңдері бейнеленген?
Балапан жəне оның достарының көңіл күйі қандай? Салып көрсет.
Педагог аталған ертегініт театрланған ойын арқылы сахналауды ұсынады.
Педагог қоржынынан театр бетперделерін шығарады. Сөздерді қайталайды.
Суреттерге қарап, балапаның көңіл күйін айтады. Ым - ишара арқылы балапаның
көңіл күйін көрсетеді.(Балапан сияқты қорқу, жылау, қуану.) Балалар текшедегі кейіпкерлердің суреттеріне қарап рөлдерге бөлінеді.
Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды.
- Балалар бүгінгі сомдаған театр сендерге ұнады ма?
- Саған қай кейіпкерді сомдаған ұнайды?
Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады.
1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды.
2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Əр бала өзі ойнаған кейіпкерлерінің іс - əрекеті жайлы əңгімелейді.
Балалар алған əсерлерін қоржындарды таңдау арқылы білдіреді.
Күтілетін нəтижелер:
жасайды: өзінің əрекетін музыка ырғағына сəйкестендіріп қимыл жасайды;
түсінеді: сахнада өзінің ойын серіктесінің ойымен үйлестіруді түсінеді;
қолданады: ертегідегі кейіпкерлердің сөз мəнерін, түрлі дауыс күштерін.
ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Бөлімі: Драма
Тақырыбы: Күнді іздеген достар (сахналау)
Мақсаты: ертегі туралы түсініктерін бекіте отырып сахналау, кейіпкерлер атрибуттары арқылы іс - əрекеттерін, əсерлі көңіл күйлерін білдіре сезіндіріп көрсету, рөлдерін дұрыс орындауын қадағалау, ертегідегі кейіпкерлердің сөз мəнерін, қимыл - қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету, сөздерді анық, дұрыс айтуға, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру. Достыққа, сүйіспеншілікке тəрбиелеу.
Алдын ала жұмыс: «Күнді іздеген достар» ертегісін оқу, ойын - жаттығулар қарастыру, көрнекіліктер дайындау, сахна алаңын безендіру.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Ерден атай, Айару (ойыншықтар), айналар, сюжетті суреттер, атрибуттар, əліппе - дəптер.
Сөздік жұмыс: бұлт торлап, күрт салқындап.
Билингвальді компонент: əтеш - петух, балапан - цыпленок, мысық - кошка.
Мотивациялық - қозғаушылық
Шаттық шеңбері.
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен,
Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз,
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
Балалар шеңберге тұрып, жылы жүзбен бір - біріне қарап, өлең жолдарын
айтады. Балалар, бізге Ерден атайдан хат келді. Келіңдер, бірге оқиық.
жиналады.
Ұйымдастырушылық - ізденістік
Айару бізден көмек сұрап хат жазыпты. Ертегі əлеміндегі жан - жануарлар, құстардың бəрі сөйлемейтін, күлмейтін, тіпті жүрмейтін болыпты. Олардың бəрі сиқырланып қалыпты, не істесек болады?
- Дұрыс айтасыңдар, біз оларға көмектесуіміз керек. Ол үшін тапсырмалар орындайық.
1 - тапсырма. Артикуляциялық жаттығуды қайтала.
«Тəтті тосап». Біз тəтті тосапты жақсы көреміз, Тосап ернімізге жұғып қалыпты. Тілді ерінге қойып, ерінге жұққан тосапты жалап алғандай айналдыра қимылдатады.
«Сағат». Көңілді тіл күнде ертемен далаға шығып, жан - жағына амандасады. Тілді
сыртқа шығарып, ырғақпен оңға - солға, солға - оңға қозғайды.
«Түтікше». Ернімізді дөңгелетіп, алдыға қарай түтікше тəріздес ұстап тұру.
Педагог сиқырлы таяқшамен əр баланы түрлі ертегі кейіпкеріне айналдыратынын айтады. Сиқырлы таяқшаны кез келген
баланың басына қойып, бір аңды, немесе құсты айтады. Ол қай ертегіде кездескен кейіпкер екенін табады. Балалар жануарлар мен құстарға аяушылық танытады.
Біз оларға көмектесеміз, жануарлар мен құстарды сиқырдан құтқарамыз.
Жаттығуларды айнаға қарап 3 - 4 рет қайталайды.
Балалар білетін ертегілерін естеріне түсіреді. Ойларын жинақтайды.
Кейіпкер бейнесіне еніп, түрлі қимылдар жасайды,
Педагог сол ертегіден үзінді айтуын сұрайды.
Сергіту сəті. «Шөжелерім» əуеніне ырғақты қимылдар жасау.
2 - тапсырма. Өлеңді əртүрлі эмоциялық екпінде қайтала
(ұрысу, қуану, жылау).
Тауық тары жинапты,
Оны ешкімге қимапты,
Бөтекесін толтырып,
Қамбасына құймапты.
Қыста тауық қақылдап,
Тары іздеп жүр тақылдап.
Жарайсыңдар, балалар! Сендер аңдарды сиқырданқұтқардыңдар.
Педагог «Күнді іздеген достар» ертегісін еске түсіруді сұрайды.
Педагог ертегіні суреттерді кезекпен көрсете отырып баяндайды.
- Ертегіде не туралы айтылды?
- Ертегіде қандай кейіпкерлер кездесті?
- Балапан неден қорықты?
- Оған кім көмектесті?
Ертегі біздің қиялымызға қанат бітіреді. Ертегі сендерді жамандықтан аулақ жүруге, жақсылық жасауға, адалдыққа үйретеді.
Сөздік жұмыс: бұлт торлап, күрт салқындап. ертегі кезеңдерінен үзінді
айтады. Балалар музыка ырғағына қимылдар жасап,
«Шөжелерім» биін билейді. Балалар өлеңді түрлі екпінде айтуға тырысады.
Суреттер бойынша ертегі мазмұнын еске түсіреді. Сұрақтарға жауап береді.
Кішкентай балапан туралы.
Əтеш, балапан, мысық, түлкі, қоян.
Аспанды бұлт торлады,
күннің көзі жоғалып кетті.
Айналаны қараңғы басты.
Балапан қатты қорықты.
Билингвальді компонент:
əтеш – петух балапан – цыпленок мысық - кошка
3 - тапсырма. Ертегіні есіңе түсір, суретте ертегінің қай кезеңдері бейнеленген?
Балапан жəне оның достарының көңіл күйі қандай? Салып көрсет.
Педагог аталған ертегініт театрланған ойын арқылы сахналауды ұсынады.
Педагог қоржынынан театр бетперделерін шығарады. Сөздерді қайталайды.
Суреттерге қарап, балапаның көңіл күйін айтады. Ым - ишара арқылы балапаның
көңіл күйін көрсетеді.(Балапан сияқты қорқу, жылау, қуану.) Балалар текшедегі кейіпкерлердің суреттеріне қарап рөлдерге бөлінеді.
Рефлексиялық - түзетушілік
Педагог қорытынды жасайды, балаларды марапаттайды.
- Балалар бүгінгі сомдаған театр сендерге ұнады ма?
- Саған қай кейіпкерді сомдаған ұнайды?
Ерден атай балаларға өздерінің оқу қызметіндегі жұмысын бағалауын ұсынады.
1. Ұнады - жасыл қоржынды таңдайды.
2. Ұнамады - қызыл қоржынды таңдайды.
Сұрақтарға жауап береді.
Əр бала өзі ойнаған кейіпкерлерінің іс - əрекеті жайлы əңгімелейді.
Балалар алған əсерлерін қоржындарды таңдау арқылы білдіреді.
Күтілетін нəтижелер:
жасайды: өзінің əрекетін музыка ырғағына сəйкестендіріп қимыл жасайды;
түсінеді: сахнада өзінің ойын серіктесінің ойымен үйлестіруді түсінеді;
қолданады: ертегідегі кейіпкерлердің сөз мəнерін, түрлі дауыс күштерін.
ШҚО, Аягөз ауданы,
Ақтоғай кенті №3 Ақтоғай бала бақша - бөбекжайы
Тәрбиеші: Рузьева Гулнур Курманжанкызы
Жаңалықтар
Күнді іздеген достар
Жаздың жаймашуақ күні еді. Айналаның бәрі әдемі, көкте күн күлімдеп, шуағын шашып тұр. Күннің шуағы айналаға нұрын төгіп, жан біткеннің бәріне ерекше көңіл күй сыйлап тұрды.
Театр дидактикалық ойын (3 - 5 жастағы) балаларға арналған бағдарлама
Мектепке дейінгі жас балалардың қабілеттілігін, бейімділігін және сондай - ақ тілінің дамуына өте оңтайлы кезең.
Бауырсақ ертегісі
Ертегі сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін дамыту.
Шұбар тауық (театрландырылған ойын)
Театрландырылған қойылым арқылы балалар тілін дамыту, сөздік қорын молайту, ауызша сөйлегенде дыбыстарды анық айтуға үйрету, кейіпкерлердің іс - əрекеті мен дауыс ырғақтарын сəйкестендіре дұрыс сөйлеуге баулу, ертегі барысын, мазмұнын ұғынуға,
Түлкі мен тырна
Қуыршақ театры жəне оған қолданылатын қажетті құралдарды қалай пайдалануын үйрету, сөздегі дыбыстарды анық, дұрыс айтуға, диалогпен сөйлесе білуге дағдыландыру, адамгершілікке, достық қарым - қатынасты бағалай білуге, шығармашылыққа тəрбиелеу.
Мақтаншақ қоян ертегісі. Драма
«Мақтаншақ қоян» ертегісі (киілмелі қуыршақ театры) Мақсаты: кейіпкерлердің ерекшеліктерін беру үшін, мəнерлілік құралдарын қолдана білу дағдыларын қалыптастыру, ертегінің мазмұнын түсініп, кейіпкерлерге мінездеме бере білуге үйрету, кейіпкерлердің
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.