Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Алғыр алтау!

29 наурыз 2018, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Тақырыбы: Алғыр алтау!
Мақсаты: Балалардың білімдерін тексеру. Математикалық мазмұндағы дидиактикалық ойындар арқылы білімдерін кеңейту. Геометриялық пішіндер мен денелерді табуға үлкен, кішіні салыстыруға, сандарды тура және кері санауға бейімдеу. Жұмбақтар жасыра отырып ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Топпен жұмыс жасауға, ұғымталдыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсілдер: Түсіндіру, сұрақ – жауап, ғажайып сәт, сергіту сәті, дидактикалық ойын
Көрнекі құралдар: слайд, ойынға қажетті бетперделер.

Іс – әрекет кезеңдері:
Тәрбиеші: Сәлеметсіңдер ме балалар!
Балалар: Сәлеметсіз бе!
Шаттық шеңбері
Аманбысың, алтын күн!
Аманбысың, жарқын күн!
Маған жылу, жарық бер,
Қуаныш пен шаттық бер.

Тәрбиеші: Балалар көңіл - күйлерің қалай?
Балалар: Керемет.
Тәрбиеші: Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс.
Тәрбиеші: Қыс мезгілінде неше ай бар?
Балалар: Үш ай бар, желтоқсан, қаңтар, ақпан.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар!

(Қоңырау шалынады )
Тәрбиеші: Алло сәлеметсіз бе! Мен сізді тыңдар тұрмын.
Сәлеметсіз бе! Мен « Балапан» телеарнасынан қоңырау шалып тұрмын, Ақбота балабақшасының « Көгершін» тобының балаларын « Алғыр алтау!» бағдарламасына шақырамын.
Тәрбиеші: Балалар, бізді алғыр алтау бағдарламасына шақырып жатыр, барғыларың келе ме?
Балалар: Ия
Тәрбиеші: Ендеше уақыт созбай жолға шығайық. Балалар алыс жолға қандай көлік түрлерімен барады?
Балалар: Пойыз, ұшақ.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Ендеше біз ұшақпен жылдам ұшып барайық.
(Ұшаққа отырып Алғыр алтау бағдарламасына келеді).
Балаларды тележүргізуші қарсы алады.
Жүргізуші: Сәлеметсіңдер ме! балалар қош келдіңдер. Ал ендеше бағдарламаның шарты бойынша екі топқа бөлінейік.
(Балалар екі топқа бөлінеді. )

Жүргізуші: Балалар мен бүгінгі бағдарламаны жүргізуді өз тәрбиешілеріңе беремін, ары қарай тәрбиеші апай жүргізеді.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, топтарымызға ат қойып, бір – бірімізбен танысайық.
(Екі топтың балалары өздеріне ат ойлап, өз аты - жөндерін айтады. )
Тәрбиеші: Керемет балалар, ойынымызды бастамас бұрын ойын шартымен таныс болыңдар.
( Бір бала шығып зырылдауықты айналдырып, түскен сұраққа дұрыс жауап беріп, тапсырмаларды орындау. Қай топ сұраққа дұрыс жауап берсе бір смайликтен беріп отырамын. Оқу қызметінің аяғында қай топ көп смайлик жинаса сол жеңімпаз болады. )
Сергіту сәті: «Colors song»

(Балалар зырылдауықты айналдырып сұрақтарға жауап береді, тапсырмаларды орындап смайликтер жинайды. )

Қорытынды: Смайликтерді санау арқылы қай топ жеңіске жеткенін анықтап, балаларды мақтап мадақтау.
Балалар бүгін біз қайда қонаққа бардық?
Қандай тапсырмаларды орындадыңдар?
Оқу қызметінен не үйрендік?

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Форт - Шевченко қаласы, Баутин ауылы
"Ақбота"балабақшасының тәрбиешісі
Тілегенова Ұлмекен Бақдәулетқызы
1 769
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Түрлі - түстер әлеміне саяхат
Түрлі - түстер әлеміне саяхат
Мақсаты: Балалардың түстер және пішіндер туралы білімдерін бекіту. Үлкен - кіші ұғымдарын ажыратуға үйрету, пирамиданы жинауды орындата отырып, ұсақ қол моторикасын жетілдіру. Балалардың ойынға деген қызығушылықтарын арттыру.
Ойнайық та, ойлайық
Ойнайық та, ойлайық
Баланың логикалық ойлау қабілетін , тілін, танымдық қызығушылығын дамыту. Балаларды тапқырлыққа, ізденпаздылыққа тәрбиелеу. Істеген ісіне жаупкершілікпен қарауға тәрбиелеу.
Жас Астрономның тапсырмалары
Жас Астрономның тапсырмалары
Балаларға жыл бойына үйренген оқу іс - әрекеттер білімдерін тиянақтау, сөздік қорын дамыту, ойлау, көру жүйесі арқылы қабылдау қабілеттерін дамыта отырып, ауыз екі сөйлеуге баулу.
Біздің Елбасы
Біздің Елбасы
Балаларға Президент туралы әңгімелеу, ұғымдарын кеңейту, сөздік қорын молайту.
Менің тәуелсіз – Қазақстаным
Менің тәуелсіз – Қазақстаным
ҚР рәміздері туралы түсініктерін кеңейту. Сөздік қорларын дамыту. Тәуелсіздік жайлы балалардың ойларын дамыту арқылы Отанымызды қорғайтын азаматтар тәрбиелеу.
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Ақтөбе қаласы №30 «Ұрпақ» МДҰ тәрбиешісі Оразова Бибигүл Темешовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×