Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Ертегілер әлемі

18 маусым 2018, Дүйсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Ертегілер әлемі
Мақсаты: Балабақшада балалардың ертегі арқылы тілдерін дамыту, шығармашылығын дамыту, ертегіні мазмұнына сахналауға үйрету, рольде ойнау шеберліктерін жетілдіру, театр өнеріне қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: компьютер, флэшка ертегілердің суреттерімен, «Қарлығаш пен Дәуіт», «Маша мен аю», «Қаңбақ шал», «Алдар көсе», «Үш торай» музыка «В гостях у сказки», құстардың дыбыстары, ағаштардың макеттері, оқтау, себет, қолғап, сандық, жануарлардың балалары мен суреттері, бауырсақтың атрибуты.

Мотивациялық-қозғаушылық
Шаттық шеңбер ұйымдастыру.

Ұйымдастырушылық - Ізденістік
Музыка әуенімен педагог:
- Балалар, жаңа ертегілерді естігілеріңіз
келеді ме?
Онда мына кітапты алып ертегіні таңдап алыңыз.
- Ой, ертегілеріміз қайда кеткен?
- Ертегілер қайда жоғалып кеткенің қалай ойлайсыңдар?

Біздің балалар соңғы уақытта мультфильмдерді өте көп қарайды, компьютер ойнайды, ал ертегілерді мүлдем оқымайды.

- Ертегілер сиқырлы ертегілер әлеміне кетті деп ойлаймын.

- Біздер оларды қалай қайтарамыз?
Жаңа ертегілерді жазамыз, кітапханадан іздейміз, әлде қайтып келуге өтінеміз бе?

- Балалар мен таптым, мүмкін біздер ертегілер әлеміне ертегілерімізді іздеуге барамыз?

- Сендер менімен барасыңдар ма?

- Біздер немен барамыз?
- Поезбен, машинамен, ұшақпен баруға болады, бірақ біздің топта ондай көлік жоқ.

Тәрбиеші кілемді әкеліп жаяды.
- Балалар қараңдар біздің кілем тесіліп қалыпты ғой. (Кілемнің тесіктері геометриялық пішіндер тәрізді болып келеді.)
- Ертегілер әлеміне жету үшін кілемді жамау керек.
Дидактикалық ойын: «Жамауды тап»
Балаларға берілген геометриялық пішіндердің орның тауып кілемді жамау керек.

- Балалар қандай геометриялық пішіндерді көріп тұрсыңдар?
- неше төрт бұрыш бар?
- неше үшбұрыш бар?
- неше тіктөртбұрыш бар?
- Жарайсыңдар кілемді жөндедік енді бәрімізге сәт сапар тілеймін.
(хормен)
Біздің кілем ұшып барады
Алыс жерге апарады
Кәне достар көзді жұмамыз
Ертегілерімізді табамыз.

- Балалар қараңдар, қайда келіп қалдық? (музыка қосылады, орман мекендеушілердің дыбыстары естіледі.)
- Балалар орманда қалай жүру керек?
- Қараңдар бағдаршалар бар, мұнда не жазылғаның оқып бериін бе?
- Сол жаққа барсаң суға батасын, оң жаққа барсаң ертегілерді табасын.

- Балалар қалай ойлайсыңдар біздер қай жаққа барамыз?

Тәрбиеші балалармен оң жаққа барып, ағаштың астыңда флэшканы тауып алады.

- Балалар бұл не?

- Сендер қалай ойлайсыңдар мұнда не жазылған? Қараймыз ба?
- Ендеше жайғасып отырайық менде сендермен бірге қарайық

Балалар теледидардан «Қарлығаш пен дәуіт», «Қаңбақ шал», «Алдар көсе», «Маша мен Аю», «үш торай» ертегілердің суреттерін көріп, қандай ертегі екенін айту керек.

- Жарайсыңдар компьютер астынан сол ертегілердің суреттерін алып шығады.

Әрі қарай жолмен бара жатып алма ағаштың астыңда қолғапты, себетті, оқтауды тауып алады.
- Балалар бұл заттарды қай ертегінің кейіпкерлері жоғалтты?

Әрі қарай бара жатып, сандықты көріп қалады.
Сандықта жан - жануарлардың суреттері бар.

Дидактикалық ойын: «Баласын тап»
- Балалар осы жануарларға өз балдарын табуға көмектесу керек, көмектесеміз бе?

Ертегілер әлемі. жүктеу
57 659
0
  • 20
1 дауыс


Жаңалықтар
Қызықты ертегілер
Қызықты ертегілер
Ертегідегі кейіпкерлерді атай білу, заттардың түсін, көлемін ажырата білу. Балаларға қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беріп, сөздік қорларын дамытып, тіл байлықтарын молайту. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Достық пен
Ертегілер әлеміне саяхат
Ертегілер әлеміне саяхат
Балаларды ертегілер әлеміне саяхатқа апарып, театр түрлерін ажыратуға, театрға барғанда қалай отыру, өзін – өзі көпшілік ортада ұстай білуге үйрету. Ертегіні тындай білуге, ертегіні баяндауға дағдыландыру.
Маша мен аю
Маша мен аю
Балаларды таныс ертегі кейіпкерлерін ажырата білуге, таныс ертегілер бойынша қойылымдарды сахналауға үйрету. Театр жанрларын меңгерту. Дамытушылық: Балалардың есте сақтау, ойлау, сөйлеу қабілеттерін арттыру.
Ертегілер еліне саяхат
Ертегілер еліне саяхат
Ертегіні сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету.
Ертегілер әлемі
Ертегілер әлемі
Ертегілер арқылы балалардың тілін дамыту, драмалық қойлымды ойната білу, жыл мезгілі мен айлар, апталар арқылы білімдерін қорытындылау
Ақ тиін мен қасқыр
Ақ тиін мен қасқыр
Балалардың ертегілер туралы түсініктерін бекіте отырып, тілдерін ойлау қабілеттерін дамыту, көркем әдебиетке деген қызығушылығын арттыру, Балаларды ертегіні сахналауға үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің жүріс - тұрысын, дауыс ырғағын келтіруге өлең -
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×