Біздің отбасы
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы: «ОТБАСЫ»
Ұйымдасқан оқу жұмысының жоспары
«Ягодка» тобы
Білім беру аймағы: Қатынас
Білім беру саласы: Қазақ тілі
Тақырыбы: Біздің отбасы
Мақсаты:
Білімділік: Тәрбиеленушілердің отбасы туралы түсінігін кеңейту. «Киімдер», «Ыдыстар», «Тағамдар», «Жемістер», «Көкөністер», «Ойыншықтар», «Рәміздер» тақырыптарын қайталау. Сөздік қорларын кеңейту.
Дамытушылық: Тәрбиеленушілердің байланыстырып сөйлеу қабілетін дамыту. Сөз тіркесін, сөйлем құрауға баулу. Сұрақтарға жауап беру, сөйлеу әрекетімен көру, есту, еске сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Отбасына, туған үйіне және отбасы мүшелеріне деген махаббат сезімін тудыру. Өздерін қоршаған ортадағы адамдармен, туыстарымен жақсы қарым - қатынаста болу әрекеттерін жетілдіру.
Сөздік жұмысы + билингвалдық компонент: Отбасы – семья, әке – отец, ана – мать, бала – ребенок, ата - дедушка, әже – бабушка, аға – старший брат, іні – младший брат, сіңлі, қарындас – младшая сестра, әпке – старшая сестра.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті суреттер, үй тұрмысы заттарының ойыншықтары, тапсырма жасауға арналған плакаттар, фотосуреттер, бейне материал.
Мотивациялық - қозғаушылық
1. Сәлемдесу. Шаттық шеңбері.
2. Балалар, біз бір отбасы екенімізді айттық.
- Как мы представляем семью? Семью мы можем представить в виде дерева. Мұғалім тақтаға ілінген ағаштың суретін көрсетеді:
- Это – дерево жизни. Дерево дегеніміз не? Корни дерева – наши предки, деды, бабушки, продеды. Вот – само дерево – вашы родители. А веточки – дети. Листочки – внуки, внучки, это – вы. Давайте, дети, положите свои фотографии в лисочки.
Учитель считает фотографии. По количеству одной фотографии не окажется.
- Чии фотографии нету?
Мұғалім фотосуреттерді санап, бір фотосуреттің жетпейтінін айтады. «Кімнің фотосуреті жоқ» деп балалар ойланады. Сол кезде Виолеттаның суреті жоқ екені белгілі болады.
- Виолетта қайда, балалар?
И тут слышится звук метели, вьюги. Стук в дверь. Заходит Снежная Королева.
Сол кезде ұлыған боранның дыбысы шығады. Есік қағылып, ішке Қар патшайымы – Снежная Королева келіп кіреді.
- Вы ищете Виолетту? Виолетту я забрала, я её украла когда она игралась во дворе. Хорошая девочка. Я превращу её в куклу. Виолетта будет у меня самой красивой игрушкой.
- Да живой человек, но её сердце уже леденеет. Она вас уже не узнает.
- А что такое семья?
Сол кезде мұғалім балалардан сұрайды:
- Семья дегеніміз не? Что такое семья? Қазақша қалай аталады?
- Отбасы қандай болады?
- Үлкен отбасында кімдер болады?
- Шағын отбасында кімдер болады?
Слова Снежной Королевы:
- Хорошо. А вы докажите, что вы одна семья. Покажите свои знания про семью.
Может она тогда вас узнает. Если она вас узнает, я её вам верну.
- Кто глава семьи?
- Самый добрый и заботливый человек в семье кто?
- Слаще чем мед кто?
Учитель задает вопросы:
- Младший брат как называется на казахском языке?
- Старший брат как называется на казахском языке?
- Старшая сестра на казахском языке как называется?
- Младшая сестра девочки как называется?
- Младшая сестра мальчика как называется?
Учитель задает загадку:
Маған да, саған да,
Жақын туыс – бес адам.
Үш әріптен тұратын.
Оңға оқы, солға оқы.
Өзгермейді еш одан.
Бәрі де өз жұратың,
Айтады, қане, кім атын?
- Ал, балалар осы сөздерді тақтаға құрастырып жазып беріңдерші.
- Балалар, сендер отбасы туралы тақпақ білесіңдер ме?
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№ 26 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Күн» шағын орталығы
Орындаған: шағын орталықтың қазақ тілі мұғалімі
Сатбаева ГулжаухарСоциаловна
Біздің отбасы. жүктеу
Тақырыбы: «ОТБАСЫ»
Ұйымдасқан оқу жұмысының жоспары
«Ягодка» тобы
Білім беру аймағы: Қатынас
Білім беру саласы: Қазақ тілі
Тақырыбы: Біздің отбасы
Мақсаты:
Білімділік: Тәрбиеленушілердің отбасы туралы түсінігін кеңейту. «Киімдер», «Ыдыстар», «Тағамдар», «Жемістер», «Көкөністер», «Ойыншықтар», «Рәміздер» тақырыптарын қайталау. Сөздік қорларын кеңейту.
Дамытушылық: Тәрбиеленушілердің байланыстырып сөйлеу қабілетін дамыту. Сөз тіркесін, сөйлем құрауға баулу. Сұрақтарға жауап беру, сөйлеу әрекетімен көру, есту, еске сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Отбасына, туған үйіне және отбасы мүшелеріне деген махаббат сезімін тудыру. Өздерін қоршаған ортадағы адамдармен, туыстарымен жақсы қарым - қатынаста болу әрекеттерін жетілдіру.
Сөздік жұмысы + билингвалдық компонент: Отбасы – семья, әке – отец, ана – мать, бала – ребенок, ата - дедушка, әже – бабушка, аға – старший брат, іні – младший брат, сіңлі, қарындас – младшая сестра, әпке – старшая сестра.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті суреттер, үй тұрмысы заттарының ойыншықтары, тапсырма жасауға арналған плакаттар, фотосуреттер, бейне материал.
Мотивациялық - қозғаушылық
1. Сәлемдесу. Шаттық шеңбері.
2. Балалар, біз бір отбасы екенімізді айттық.
- Как мы представляем семью? Семью мы можем представить в виде дерева. Мұғалім тақтаға ілінген ағаштың суретін көрсетеді:
- Это – дерево жизни. Дерево дегеніміз не? Корни дерева – наши предки, деды, бабушки, продеды. Вот – само дерево – вашы родители. А веточки – дети. Листочки – внуки, внучки, это – вы. Давайте, дети, положите свои фотографии в лисочки.
Учитель считает фотографии. По количеству одной фотографии не окажется.
- Чии фотографии нету?
Мұғалім фотосуреттерді санап, бір фотосуреттің жетпейтінін айтады. «Кімнің фотосуреті жоқ» деп балалар ойланады. Сол кезде Виолеттаның суреті жоқ екені белгілі болады.
- Виолетта қайда, балалар?
И тут слышится звук метели, вьюги. Стук в дверь. Заходит Снежная Королева.
Сол кезде ұлыған боранның дыбысы шығады. Есік қағылып, ішке Қар патшайымы – Снежная Королева келіп кіреді.
- Вы ищете Виолетту? Виолетту я забрала, я её украла когда она игралась во дворе. Хорошая девочка. Я превращу её в куклу. Виолетта будет у меня самой красивой игрушкой.
- Да живой человек, но её сердце уже леденеет. Она вас уже не узнает.
- А что такое семья?
Сол кезде мұғалім балалардан сұрайды:
- Семья дегеніміз не? Что такое семья? Қазақша қалай аталады?
- Отбасы қандай болады?
- Үлкен отбасында кімдер болады?
- Шағын отбасында кімдер болады?
Слова Снежной Королевы:
- Хорошо. А вы докажите, что вы одна семья. Покажите свои знания про семью.
Может она тогда вас узнает. Если она вас узнает, я её вам верну.
- Кто глава семьи?
- Самый добрый и заботливый человек в семье кто?
- Слаще чем мед кто?
Учитель задает вопросы:
- Младший брат как называется на казахском языке?
- Старший брат как называется на казахском языке?
- Старшая сестра на казахском языке как называется?
- Младшая сестра девочки как называется?
- Младшая сестра мальчика как называется?
Учитель задает загадку:
Маған да, саған да,
Жақын туыс – бес адам.
Үш әріптен тұратын.
Оңға оқы, солға оқы.
Өзгермейді еш одан.
Бәрі де өз жұратың,
Айтады, қане, кім атын?
- Ал, балалар осы сөздерді тақтаға құрастырып жазып беріңдерші.
- Балалар, сендер отбасы туралы тақпақ білесіңдер ме?
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№ 26 орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Күн» шағын орталығы
Орындаған: шағын орталықтың қазақ тілі мұғалімі
Сатбаева ГулжаухарСоциаловна
Біздің отбасы. жүктеу
Жаңалықтар
Киімдер
Киімдер тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту, үлгі бойынша сөйлемдер құрап айтуға үйрету.
Моя семья. Члены семьи
Повторить членов семьи; обогатить словарный запас новыми словами, упражнять произношение новых слов, продолжать учить составлять простые предложения; прививать уважение к старшим, любовь к семье
Менің отбасым
Мақсаты: 1. Балалардың «Отбасы» тақырыбы бойынша білімдерін кеңейту, отбасында кімдер тұратынын, отбасы мүшелерінің не істей алатынын айта алуға үйрету.
Менің отбасым
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті №7 «Балдырған» балалар бақшасының тәрбиешісі Душанова Айгүл
Отбасы
Шығыс Қазақстан облысы, Семей қаласы, Қайрат Рысқұлбеков атындағы №33 жапы орта мектеп МАД тәрбиешісі: Сулейменова Ақбота Маукенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.