Киімдер
Ұйымдасқан оқу жұмысының жоспары
«Ягодка» тобы
Білім беру аймағы: Қатынас
Білім беру саласы: Қазақ тілі
Тақырыбы: Киімдер
Мақсаты:
Білімділік: «Киімдер» тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту, үлгі бойынша сөйлемдер құрап айтуға үйрету.
Дамытушылық: диалог түрінде сөйлеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік: Киім кию мәдениеті туралы түсінік беру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы + билингвалдық компонент: көйлек – платье, жейде – кофта, шалбар – брюки, тон – шуба, құлақшын – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті суреттер, қуыршақ, қуыршақтың киімдері.
Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлемдеседі: Сәлемдесу сөздерін қайталау (бірінші мұғалім амандасады, сосын балалардың сәлемін күтеді.
1. Шаттық шеңбері:
Ал балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Шаңырақты көтеріп,
Керегені құрайық.
Уық болып иіліп,
Бір отбасы болайық.
2. Сабақтың жаңа тақырыбымен таныстыру: киім – одежда, көйлек – платье, жейде – кофта, күрте – куртка, шалбар – брюки, тон – шуба, бас киім – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки. Балаларға киімдердің атауларын топпен және жеке - жеке айтқызу.
3. Киімдердің түстерін, санын сұрау: Мына көйлектің түсі қандай? Мына шалбардың түсі қандай? Неше шалбар? Мына күртенің түсі қандай? Мына етіктің түсі қандай? Мына бас киімнің түсі қандай?
Ұйымдастыру - іздестіру
4. Сергіту сәті.
5. Тіл дамыту жаттығулары:
То - то - то - тон
Де - де - де - жейде
Лек - лек - лек - көйлек
Ім - ім - ім - киім
Ғап - ғап - ғап - қолғап
Тік - тік - тік - етік
Шын - шын - шын - құлақшын.
6. «Дүкенде» ойынын ойнату: Тақтаға киімдердің суреттері ілінеді. Бір бала тақтаға шығып, сатушы болады. Келесі бала сатып алушы болып келеді:
Киімдер жүктеу
«Ягодка» тобы
Білім беру аймағы: Қатынас
Білім беру саласы: Қазақ тілі
Тақырыбы: Киімдер
Мақсаты:
Білімділік: «Киімдер» тақырыбы бойынша сөздік қорларын кеңейту, үлгі бойынша сөйлемдер құрап айтуға үйрету.
Дамытушылық: диалог түрінде сөйлеу дағдысын жетілдіру.
Тәрбиелік: Киім кию мәдениеті туралы түсінік беру. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы + билингвалдық компонент: көйлек – платье, жейде – кофта, шалбар – брюки, тон – шуба, құлақшын – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки.
Құрал - жабдықтар: түрлі - түсті суреттер, қуыршақ, қуыршақтың киімдері.
Мотивациялық - қозғаушылық
Сәлемдеседі: Сәлемдесу сөздерін қайталау (бірінші мұғалім амандасады, сосын балалардың сәлемін күтеді.
1. Шаттық шеңбері:
Ал балалар тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Шаңырақты көтеріп,
Керегені құрайық.
Уық болып иіліп,
Бір отбасы болайық.
2. Сабақтың жаңа тақырыбымен таныстыру: киім – одежда, көйлек – платье, жейде – кофта, күрте – куртка, шалбар – брюки, тон – шуба, бас киім – шапка, қолғап – варежки, етік – сапоги, бәтеңке – ботинки. Балаларға киімдердің атауларын топпен және жеке - жеке айтқызу.
3. Киімдердің түстерін, санын сұрау: Мына көйлектің түсі қандай? Мына шалбардың түсі қандай? Неше шалбар? Мына күртенің түсі қандай? Мына етіктің түсі қандай? Мына бас киімнің түсі қандай?
Ұйымдастыру - іздестіру
4. Сергіту сәті.
5. Тіл дамыту жаттығулары:
То - то - то - тон
Де - де - де - жейде
Лек - лек - лек - көйлек
Ім - ім - ім - киім
Ғап - ғап - ғап - қолғап
Тік - тік - тік - етік
Шын - шын - шын - құлақшын.
6. «Дүкенде» ойынын ойнату: Тақтаға киімдердің суреттері ілінеді. Бір бала тақтаға шығып, сатушы болады. Келесі бала сатып алушы болып келеді:
Киімдер жүктеу
Жаңалықтар
Қысқы киімдердің түрлері
Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру. Қысқы киімдерді ажырата білуге үйрету. Ойын ойнау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Сөйлем құрату арқылы сөздік қорларын молайту. Киімді ұқыпты, таза киюге тәрбиелеу.
Қысқы киімдер
Оқушының ақыл - ойын, білімге деген ынталарын дамыту, сұрақ - жауап беруге машықтандыру; Ұлттық салт - дәстүрге, оның ішінде ұлттық киімге деген сүйіспеншілігін арттыру.
Қысқы киімдер (дидактикалық ойын)
Қызылорда қаласы, «Назым» балабақшасының тәрбиешісі Құлахметова Гаухар
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.