«Біздің ішкі дүниеміз» тренинг - сабақ
«Біздің ішкі дүниеміз» тренинг - сабақ
(ересек топ балаларына арналған)
Мақсаты: баланың ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерге көз қарасын білу. Балаға өзінің және басқалардың эмоцияларын, сезімдерін, уайымдарын қабылдауды үйрену.
Көрнекілігі: перде, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, түрлі - түсті қалам, бор, аққудың суреті салынған парақтар, қоңырау.
Сабақ барысы:
Педагог - психолог балалармен сәлемдесіп, бүгін ертегі әлеміне саяхатқа шығатындарын айтады. Бірақ ертегіге жету үшін сиқырлы сөздерді айту керек: «Ертегі, ертегі тезірек басталшы. Қызықтыруға тырысшы».
Балалар сиқырлы сөздерді қайталайды.
Психолог: Міне біздің бірінші қонағымыз да келіп қалды. Перде артынан бала шығады.
Бала: Мені мазақтап, менімен ойнағысы келмеген балаларға өкпелімін. Олар:
Сары, сары, сарғалдақ,
Жей алмайды балмұздақ.
Бала: Мен балмұздақты жей алам,
Балмұздақты жақсы көрем.
Отбасымда барлығымыз сары болсақ не істеймін?
Психолог: Ал маған сенің сарылығың ұнайды, алтын да сары, яғни сені күн жақсы көреді.
Балаларға сұрақ:
Психолог балалардың назарын ертегілерде жақсы да, жаман да кейіпкерлердің кездесетініне аударады, олар басқаларға ұқсамайтындықтарынан оларды бәрі мазақтайды.
Психолог: Кәнекей осындай ертегілерді есімізге түсірейікші. Бізге жұмбақтар көмектеседі. Кәзір, Серік бізге көмектеседі. Кәнекей балалар, тындаймыз.
Бала: 1. Өзі домалақ, тәтті, апасымен атасынан қашып кетеді.
1. Өздері жетеу, олар өте жақсы, бірақ жаман біреу оларды жеп қояды.
2. Қыз оның досы, біірақ екеуі келіспей қалады.
Жауаптарын естіген бала қуанып өз ертегісіне жүгіріп кетеді.
Психолог Серікпен қоштасып, балаларға «Мұқият болыңдар» деген ойынды ұсынды. Қима қағаздағы қимылдарды қайталауды ұсынды.
Жамбыл облыс, Тараз қаласы,
№13 бөбекжай - бақша педагог - психологі
Скакова Баглан Койшыбаевна
(ересек топ балаларына арналған)
Мақсаты: баланың ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерге көз қарасын білу. Балаға өзінің және басқалардың эмоцияларын, сезімдерін, уайымдарын қабылдауды үйрену.
Көрнекілігі: перде, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, түрлі - түсті қалам, бор, аққудың суреті салынған парақтар, қоңырау.
Сабақ барысы:
Педагог - психолог балалармен сәлемдесіп, бүгін ертегі әлеміне саяхатқа шығатындарын айтады. Бірақ ертегіге жету үшін сиқырлы сөздерді айту керек: «Ертегі, ертегі тезірек басталшы. Қызықтыруға тырысшы».
Балалар сиқырлы сөздерді қайталайды.
Психолог: Міне біздің бірінші қонағымыз да келіп қалды. Перде артынан бала шығады.
Бала: Мені мазақтап, менімен ойнағысы келмеген балаларға өкпелімін. Олар:
Сары, сары, сарғалдақ,
Жей алмайды балмұздақ.
Бала: Мен балмұздақты жей алам,
Балмұздақты жақсы көрем.
Отбасымда барлығымыз сары болсақ не істеймін?
Психолог: Ал маған сенің сарылығың ұнайды, алтын да сары, яғни сені күн жақсы көреді.
Балаларға сұрақ:
- Сендерді де біреулер мазақтады ма?
- Сол кезде сендер қандай сезімде болдыңдар?
- Адамның түрін сынап мазақтауға бола ма?
- Жоқ болса, неге?
Психолог балалардың назарын ертегілерде жақсы да, жаман да кейіпкерлердің кездесетініне аударады, олар басқаларға ұқсамайтындықтарынан оларды бәрі мазақтайды.
Психолог: Кәнекей осындай ертегілерді есімізге түсірейікші. Бізге жұмбақтар көмектеседі. Кәзір, Серік бізге көмектеседі. Кәнекей балалар, тындаймыз.
Бала: 1. Өзі домалақ, тәтті, апасымен атасынан қашып кетеді.
1. Өздері жетеу, олар өте жақсы, бірақ жаман біреу оларды жеп қояды.
2. Қыз оның досы, біірақ екеуі келіспей қалады.
Жауаптарын естіген бала қуанып өз ертегісіне жүгіріп кетеді.
Психолог Серікпен қоштасып, балаларға «Мұқият болыңдар» деген ойынды ұсынды. Қима қағаздағы қимылдарды қайталауды ұсынды.
Жамбыл облыс, Тараз қаласы,
№13 бөбекжай - бақша педагог - психологі
Скакова Баглан Койшыбаевна
Жаңалықтар
Ертегі терапиясы
Ертегі терапиясы – психотерапияның құрамдас бөлігі. Баланың ертегі сюжетіне әсерленуі, кейіпкердің қиыншылықтарына алаңдауы оның келешекте өз алдында пайда болатын кедергілерден қиналмай өтуіне іштей дайындығын туындатады.
Бауырсақ ертегісі
Ертегі сахналау барысында кейіпкерлердің мінез - құлқын жеткізе білуге үйрету. Ертегідегі кейіпкерлердің сөз мәнерін, қимыл қозғалысын келтіріп ойнауға үйрету. Сөздерді анық айтуға, есте сақтау қабілетін дамыту.
Жапырақтың күзгі серуені
Күз мезгілінің ерекшеліктерімен таныстыра отырып, күз молшылық береке айы екендігін түсіндіру. Не үшін күзді алтынға балап жататынын түсіндіру.
Ертегі кейіпкерлері бізде қонақта!
Павлодар қаласы, "№126 сәбилер - бақшасы" МҚКК тәрбиешісі Тукенова Айман
Дамытушы ойын-жаттығулар
Ақтобе облысы, Шалқар қаласы, №12 балабақша тәрбиешісі Мадиярова К. Ә.
Көңілді түстер
Ақтөбе қаласы, №13 «Бөбек» м. д. ұ. психолог: Имангалиева Р. С. «Көңілді түстер». II - кішкентайлар тобы.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.