Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Торғай мен тышқан ертегісі

06 ақпан 2013, Сәрсенбі
Категориясы: Бала-бақша
[left]Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: Торғай мен тышқан
Мақсаты: Балаларға «Торғай мен тышқан» ертегісін айтып беру, рөлдерге бөліп ойнатып, тілдерін дамыту. Еңбекке, достыққа, бірлікке тәрбиелеу.
Қостілдік компоненттер: Торғай – воробей, тышқан – мышь.

Іс – әрекет кезеңдері
Мұғалімнің іс – әрекеті----------Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қызығушылық кезеңдері «Ертеңгілік шеңбері»
Балалар бір – біріне гүл беру арқылы жылы сөздер айтады. Балалар бір - біріне жылы лебіз айтады.

Ұйымдастыру және ізденушілік кезеңдері Бір – бірімізге жылы тілектерімізді білдірдік. Мен сендерге сәттілік тілеймін.
«Шаттық шеңбері»
Жарық болсын күніміз
Жарқын болсын үніміз
Елін сүйіп ер жетер
Біз болашақ гүліміз

«Ғажайып сәт»
Топқа қуыршақ келіп, балаларға «Торғай мен тышқан» ертегісін айтып береді.
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
алдымнан жел еседі,
кіп-кішкентай ағаштар,
су құйғанда өседі.

1-тапсырма:
Балаларды рөлдерге бөліп, ертегіні сахналау.
2-тапсырма:
Дидактикалық ойын
«Ретімен орналастыр»
Торғай мен тышқан артық қалған бидай үшін кімге ақыл сұрауға барады? Ретімен орналастыр.

- Жарайсыңдар, балалар! Тапсырмаларды бірігіп жақсы орындадыңдар. Мені сендер сияқты басқа да балалар күтіп отыр, соларға асығыспын. Рахмет сендерге, Сау болыңдар, балалар!

«Шаттық шеңбері» Жарық болсын күніміз
Жарқын болсын үніміз
Елін сүйіп ер жетер
Біз болашақ гүліміз
(балалар қимылмен көрсетеді)

Балалар тыныш отырып, қызыға тыңдайды.

Сергіту сәтін қимылмен өлең шумағы бойынша қайталап жасайды

Балалар ертегіні қуана сахналайды.

Балалар қызыға және дұрыс орындауға тырысады.

Қуыршақпен қоштасады.
Бекіту, бақылау
Сұрақ - жауап:
- Балалар, бүгін бізге көркем әдебиет ұйым. оқу іс - әрекетіне кім келді?
- Қандай ертегі тыңдадыңдар?
- Қуыршақтың қандай тапсырмаларын орындадық?
- Осы ертегі арқылы нені түсіндік? Бір - бірімізбен қандай болу керекпіз және нені сүю керекпіз?
Қоштасу:
Қол ұстасып тұрайық. Көріскенше күн жақсы Сау - сәлемет болайық.

Балалар барлық сұрақтарға жауап береді.
Балалар өз білгендерін айтады.

Қоштасу:
Қол ұстасып тұрайық. Көріскенше күн жақсы Сау - сәлемет болайық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Торғай, тышқанды.
Қалыптастыру керек: тапсырмаларды дұрыс орындауды, рөлдерге еніп ойнауды, достық қарым - қатынасты, еңбексүйгіштікті. Меңгеруі керек: «Торғай мен тышқан» ертегісін.
18 805
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Торғай мен тышқан
Торғай мен тышқан
Торғай мен тышқан дос болыпты. Екеуі бірігіп егін егеді. Тышқан жерді аяғымен қазып, торғай тұмсығымен шоқиды.
Торғай мен мысық
Торғай мен мысық
Балаларға өлеңді есте сақтауға, тәрбиешіден кейін қайталауға үйрету. Сөйлеу мәнері мен дауыс ырғағының көркемдігін қалыптастыру.
Бағдарлама «Сиқырлы театр»
Бағдарлама «Сиқырлы театр»
Театр - бұл сиқырлы өмір, онда бала қуана біледі, ойнайды, ойнай отырып қоршаған ортаны таниды. Баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуын, ой - өрісін, ақыл - парасатын, адамгершілігін, эстетикалық сезімдерін жетілдіруін қамтамасыз етеді.
Ертегі кейіпкерлері бізде қонақта
Ертегі кейіпкерлері бізде қонақта
Ақтөбе қаласы, №28 «Көркем» МДҰ тәрбиешісі: Шакибаева Гүлнар Сагидуллақызы
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
БҚО, Тасқала ауданы, Тасқала ауылы "Балдырған" балабақшасының тәрбиешісі Жанна Мұратқызы Тасмуханова
Алтын жұмыртқа
Алтын жұмыртқа
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы Әйтеке би кенті, № 7 «Балдырған» балабақшасы Жаханшаева Гүлжазира Ерлепесқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×