Жүрегімде жақсылық
Білім саласы: Әлеуметтік орта
Бөлім: Өзін - өзі тану
Тақырыбы: Жүрегімде жақсылық
Мақсаты, міндеттері: Балаларды « қамқорлыққа», «өзіне және өзгеге» деген қамқорлық ұғымдарымен таныстыру, балалардың санасына, өзіне, жақын туыстарына, достарына деген қамқорлық сезімін қалыптастыру және дамыту.
- Балаларды адамдарға, айналасындағыларға қамқор, кішіпейіл, мейірімді, қайырымды болуға үйрету;
- Достарына, жанұясына, туыстарына сүйіспеншіліктерін арттыру;
- Қамқор болуға тәрбиелеу;
Заттық даму ортасы: Интерактивті тақта, оқулық, түрлі – түсті қағаздар, желім, қайшы.
Әрекеттер кезеңі Тәрбиешінің іс – әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушы Балалармен сәлемдесу Балалар сәлемдеседі
Ұйымдастырушылық - ізденушілік 1. Шаттық шеңбері
Қайырлы күн балалар! Осындай мейірімді, ақылды, қамқоршыл, қайырымды оқушыларымды көргеніме қуаныштымын. Ал енді бүгінгі сабаққа келіп отырған қонақтармен сәлемдесейік! Сәлемдесу адамгершіліктің, инабаттылықтың, ізеттіліктің нышаны.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге,
Бас иеміз бәріміз!
Мына шуақты күннің жылы шыраймен, мейірім шашып, мәз болып қуанып тұрғанын қараңдаршы! Ендеше бізде оған жылы шыраймен, көтеріңкі көңіл күймен күлімсіреп сәлем берейік. Міне, тамаша! Енді, қанекей бір - бірімізді қарсы алайық!
Біз қамқоршы баламыз,
Үлкендерге панамыз.
Аялаймыз, сүйеміз,
Әрқашанда үлкенге
Біз қамқоршы боламыз.
Ал, енді мен сендерді ыңғайлап отыруға шақырамын. Қазір әуен ойнаған кезде, жүрегіміздегі сиқырлы әлемге аттанамыз. Көздеріңді жұма қойындар.
2. Тыныштық сәті (Музыка)
- Балалар, сендер бақ ішін аралап жүргендеріңді көз алдарына елестетіңдерші. Төңірекке сүйсіне қараңдаршы.
Өте тамаша!
Бұл не ғажап!
Бақ мүлде өзгерген. Жаздағы жап - жасыл түс сары алтын түске боялған. Аяқ астына қараңдаршы, жерге сап - сары кілем төселген сияқты. Жер жүруге ыңғайлы, жұп - жұмсақ. Анда - санда ағараңдап жеміс ағаштары көрініп қалады. Олардың сары жапырақтары сусылдап жерге түсіп жатыр, бұтақтарының арасынан көгілдір аспан көрініп тұр. Осы тамаша сиқырлы баққа келген адамдар мейірімді, қамқоршыл болып келеді. Өйткені бұл - сиқырлы бақша. Мұнда данышпан қария өмір сүріп келеді. Ол қария сендер сияқты жақсы, ізетті балаларды жақсы көреді. Егер оның жанына барып:«Ассалаумағалейкум ата!» деп сәлем берсеңдер, ол өзінің жылы алақанымен сендердің бастарынан сипап, батасын береді. Ал енді қарияның батасын алып, өз сыныбымызға қайта оралайық!
Енді сендер, одан бетер мейірімді, инабатты, ізетті, тәртіпті бала боласыңдар. Енді көздеріңді ашып, қолдарыңды жоғары содан кейін екі жаққа созыңдар, терең дем алыңдар, міне тамаша!
- Балалар тыныштық сәтінде сендердің көз алдарына не елестеді?
- Сендер қандай жерде бодында деп ойлайсыңдар?
Енді мен сендерге өлең оқып берейін.
Атам менің қашанда,
Кішіпейіл бол деген.
Ақыл сөзі санамда,
Мақтанбауды жөн көрем.
Атам менің әрқашан,
Мейірімді бол деген.
Ақыл сөзі санамда,
Жасы үлкенге жол берем.
Атам менің әрқашан,
Қамқоршы бала бол деген.
Қамқор болса адамдар,
Шын бақыт қой ол дейтін.
3. Әңгімелесейік
- Балалар, өлеңде не жайлы айтылған?
- Сендер аталарына көмектесесіңдер ме?
- Сендер қамқорлық жасай аласыңдар ма?
- Ал, балалар, қамқорлық дегенді қалай түсінесіңдер?
- Ендеше, балалар! Мен бүгінгі «өзін - өзі тану» сабағын рухани құндылық болып табылатын «қамқорлық» деген сөзден бастағым келіп тұр. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Жүрегімде жақсылық».
Қамқорлық дегеніміз - адам ойы мен іс - әрекетінің өзіне, ата - анасына, жақындарына, жора - жолдастарына және айналасындағыларға жақсылық жасауға ұмтылуы. Халқымыз ұрпағын мейірімділікке тәрбиелеп, қатыгездіктен қақпайлап, қаталдықтан сақтандырып отырған. Мейірімді адам қамқор болуға ынтық келеді.
Әрбір адамға өз жанымыздай қамқор болсақ, бізге де басқа өзге адамдар қамқорлық жасайды. Олай болса, өзіңді де, өзгені де аялай білуіміз қажет деп түсінуіміз керек
Балалардың қонақтармен сәлемдесуі
Инабатты, ибалы қасиеттерін бойына сіңірді.
Өлең шумақтарын айтты
Балалар сұрақтарға жауап берді
Балалар бір - бірлеріне қамқор болуды үйренді
Рефлексивті - түзетушілік «Жүректен - жүрекке» шеңбері
Балалар, «Өзін - өзі тану» әлемінде тек біздің жүрегіміз сөйлесе алатын бір ғажайып жер бар.
Ол жерге бару үшін «Жүректен - жүрекке шеңберін құрайық. Бір топта бәріміз тату - тәтті өмір сүру үшін бір - бірімізге жүрек түкпіріндегі өте әдемі, жақсы сөздерді арнайық. Осы жылы сөздерімізді келген қонақтарға сыйлайық.
Балалар шеңбер құрады.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Адамгершілік, инабаттылық, ізеттілік, ибалық т. б. жайлы мәліметтерді білді.
Меңгеру: Осы қасиеттерді бойына сіңіріп, меңгерді.
Жасай алу: Бір - бірлеріне қамқорлық көрсете алады.
Бөлім: Өзін - өзі тану
Тақырыбы: Жүрегімде жақсылық
Мақсаты, міндеттері: Балаларды « қамқорлыққа», «өзіне және өзгеге» деген қамқорлық ұғымдарымен таныстыру, балалардың санасына, өзіне, жақын туыстарына, достарына деген қамқорлық сезімін қалыптастыру және дамыту.
- Балаларды адамдарға, айналасындағыларға қамқор, кішіпейіл, мейірімді, қайырымды болуға үйрету;
- Достарына, жанұясына, туыстарына сүйіспеншіліктерін арттыру;
- Қамқор болуға тәрбиелеу;
Заттық даму ортасы: Интерактивті тақта, оқулық, түрлі – түсті қағаздар, желім, қайшы.
Әрекеттер кезеңі Тәрбиешінің іс – әрекеті
Баланың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушы Балалармен сәлемдесу Балалар сәлемдеседі
Ұйымдастырушылық - ізденушілік 1. Шаттық шеңбері
Қайырлы күн балалар! Осындай мейірімді, ақылды, қамқоршыл, қайырымды оқушыларымды көргеніме қуаныштымын. Ал енді бүгінгі сабаққа келіп отырған қонақтармен сәлемдесейік! Сәлемдесу адамгершіліктің, инабаттылықтың, ізеттіліктің нышаны.
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем беріп сіздерге,
Бас иеміз бәріміз!
Мына шуақты күннің жылы шыраймен, мейірім шашып, мәз болып қуанып тұрғанын қараңдаршы! Ендеше бізде оған жылы шыраймен, көтеріңкі көңіл күймен күлімсіреп сәлем берейік. Міне, тамаша! Енді, қанекей бір - бірімізді қарсы алайық!
Біз қамқоршы баламыз,
Үлкендерге панамыз.
Аялаймыз, сүйеміз,
Әрқашанда үлкенге
Біз қамқоршы боламыз.
Ал, енді мен сендерді ыңғайлап отыруға шақырамын. Қазір әуен ойнаған кезде, жүрегіміздегі сиқырлы әлемге аттанамыз. Көздеріңді жұма қойындар.
2. Тыныштық сәті (Музыка)
- Балалар, сендер бақ ішін аралап жүргендеріңді көз алдарына елестетіңдерші. Төңірекке сүйсіне қараңдаршы.
Өте тамаша!
Бұл не ғажап!
Бақ мүлде өзгерген. Жаздағы жап - жасыл түс сары алтын түске боялған. Аяқ астына қараңдаршы, жерге сап - сары кілем төселген сияқты. Жер жүруге ыңғайлы, жұп - жұмсақ. Анда - санда ағараңдап жеміс ағаштары көрініп қалады. Олардың сары жапырақтары сусылдап жерге түсіп жатыр, бұтақтарының арасынан көгілдір аспан көрініп тұр. Осы тамаша сиқырлы баққа келген адамдар мейірімді, қамқоршыл болып келеді. Өйткені бұл - сиқырлы бақша. Мұнда данышпан қария өмір сүріп келеді. Ол қария сендер сияқты жақсы, ізетті балаларды жақсы көреді. Егер оның жанына барып:«Ассалаумағалейкум ата!» деп сәлем берсеңдер, ол өзінің жылы алақанымен сендердің бастарынан сипап, батасын береді. Ал енді қарияның батасын алып, өз сыныбымызға қайта оралайық!
Енді сендер, одан бетер мейірімді, инабатты, ізетті, тәртіпті бала боласыңдар. Енді көздеріңді ашып, қолдарыңды жоғары содан кейін екі жаққа созыңдар, терең дем алыңдар, міне тамаша!
- Балалар тыныштық сәтінде сендердің көз алдарына не елестеді?
- Сендер қандай жерде бодында деп ойлайсыңдар?
Енді мен сендерге өлең оқып берейін.
Атам менің қашанда,
Кішіпейіл бол деген.
Ақыл сөзі санамда,
Мақтанбауды жөн көрем.
Атам менің әрқашан,
Мейірімді бол деген.
Ақыл сөзі санамда,
Жасы үлкенге жол берем.
Атам менің әрқашан,
Қамқоршы бала бол деген.
Қамқор болса адамдар,
Шын бақыт қой ол дейтін.
3. Әңгімелесейік
- Балалар, өлеңде не жайлы айтылған?
- Сендер аталарына көмектесесіңдер ме?
- Сендер қамқорлық жасай аласыңдар ма?
- Ал, балалар, қамқорлық дегенді қалай түсінесіңдер?
- Ендеше, балалар! Мен бүгінгі «өзін - өзі тану» сабағын рухани құндылық болып табылатын «қамқорлық» деген сөзден бастағым келіп тұр. Бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы «Жүрегімде жақсылық».
Қамқорлық дегеніміз - адам ойы мен іс - әрекетінің өзіне, ата - анасына, жақындарына, жора - жолдастарына және айналасындағыларға жақсылық жасауға ұмтылуы. Халқымыз ұрпағын мейірімділікке тәрбиелеп, қатыгездіктен қақпайлап, қаталдықтан сақтандырып отырған. Мейірімді адам қамқор болуға ынтық келеді.
Әрбір адамға өз жанымыздай қамқор болсақ, бізге де басқа өзге адамдар қамқорлық жасайды. Олай болса, өзіңді де, өзгені де аялай білуіміз қажет деп түсінуіміз керек
Балалардың қонақтармен сәлемдесуі
Инабатты, ибалы қасиеттерін бойына сіңірді.
Өлең шумақтарын айтты
Балалар сұрақтарға жауап берді
Балалар бір - бірлеріне қамқор болуды үйренді
Рефлексивті - түзетушілік «Жүректен - жүрекке» шеңбері
Балалар, «Өзін - өзі тану» әлемінде тек біздің жүрегіміз сөйлесе алатын бір ғажайып жер бар.
Ол жерге бару үшін «Жүректен - жүрекке шеңберін құрайық. Бір топта бәріміз тату - тәтті өмір сүру үшін бір - бірімізге жүрек түкпіріндегі өте әдемі, жақсы сөздерді арнайық. Осы жылы сөздерімізді келген қонақтарға сыйлайық.
Балалар шеңбер құрады.
Күтілетін нәтиже:
Білу: Адамгершілік, инабаттылық, ізеттілік, ибалық т. б. жайлы мәліметтерді білді.
Меңгеру: Осы қасиеттерді бойына сіңіріп, меңгерді.
Жасай алу: Бір - бірлеріне қамқорлық көрсете алады.
Жаңалықтар
Табиғат – біздің досымыз
Қоршаған ортаға деген көзқарасын кеңейтіп, табиғатты сүйюге, қамқор бола білуге, табиғат байлығын, сұлулығын сезіне білуге үйрету. Балаларды табиғатты аялауға баулу, экологиялық тәрбие беру.
Жүрегімде жақсылық
Жақсылық жасау дегеніміз өздерің айтқандай адамдарға, айналаға, табиғатқа, қайырымдылық пен қамқорлық жасауды, көмек көрсетуді білдіреді. Адамдардың бір - біріне жиі жақсылық жасауы оларды жақындастырады, достастырады. Олардың бір - біріне деген
Қамқор болып өсемін
Алматы облысы, Кербұлақ ауданы, Майтөбе ОММДШО шет тілі мен өзін - өзі тану пәнінің мұғалімі, директордың оқу – тәрбие ісінің орынбасары Сайлыбаева Бақтыбала Аманбайқызы
Жүрегімде жақсылық
Атырау қаласы, №8 «Ақбота» шипа – жай, бөбекжай - балабақшасы мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Гилажова Айгул Мауфихқызы
Жақсылық жасай білейік
Оқушылардың «қайырымдылық», «қамқорлық», «жақсылық» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту.
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы №26 мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Бейсембаева Бақтыгүл Қабдығалымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.