Есептеу. Қорытындылау
Тақырып: Есептеу. Қорытындылау/Театр
Математика 3 - сынып
Оқу мақсаттары 3. 2. 2. 2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі х∙ (25: 5)=60; (24∙3): х=6;
х: (17∙2)=2; k+124: 4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.
3. 1. 2. 7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96: 6 75: 15 84: 4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.
3. 1. 2. 9. 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
Ынталандыру. Театр және оның түрлері туралы әңгіме.
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Оқушылар өрнектің мәнін бірнеше жолмен табады. Оларды компоненттердің атауын пайдалана отырып, міндетті түрде оқу қажет..
Математикалық диктант.
Есептеудің нәтижесін жолдарға жаз:
1. 16 мен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні... тең.
2. 96 санының 6 - ға бөліндісінің мәні.... тең.
3. 14 саны 84 - тен неше есе кіші?
4. 27 санын 3 есе арттыр.
5. 85 санын 5 есе кеміт.
Жауаптары:
80, 16, 6, 81, 17,
Өздік жұмыс.
Оқулық бойынша №2, 3 тапсырмалар орындалады.
Бұл – кестеден тыс көбейтуге берілген теңдеу. Өзін - өзі тексеру үшін үлгі ұсыныңыз. Әрбір оқушы өз қатесін өзі табуы қажет.
Өткенмен жұмыс.
Мұғалім оқушының деңгейіне қарай жеке тапсырмалар береді. №4 – 9 тапсырмалар суммативті жұмысқа дайындалуға, өткен сабақты қайталауға мүмкіндік береді.
Өздік жұмыс.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Есептеу. Қорытындылау жүктеу
Математика 3 - сынып
Оқу мақсаттары 3. 2. 2. 2 көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді шешу; құрылымы күрделі х∙ (25: 5)=60; (24∙3): х=6;
х: (17∙2)=2; k+124: 4=465 түріндегі теңдеулерді шешу.
3. 1. 2. 7 кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96: 6 75: 15 84: 4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау.
3. 1. 2. 9. 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану.
Ынталандыру. Театр және оның түрлері туралы әңгіме.
Белсендіру. №1тапсырма балалардың арасында кімдердің театрды жақсы көретінін біліп, олардың театрдың қай түрін ұнататынын анықта. Есепте және жауабын тап. Оқушылар өрнектің мәнін бірнеше жолмен табады. Оларды компоненттердің атауын пайдалана отырып, міндетті түрде оқу қажет..
Математикалық диктант.
Есептеудің нәтижесін жолдарға жаз:
1. 16 мен 5 сандарының көбейтіндісінің мәні... тең.
2. 96 санының 6 - ға бөліндісінің мәні.... тең.
3. 14 саны 84 - тен неше есе кіші?
4. 27 санын 3 есе арттыр.
5. 85 санын 5 есе кеміт.
Жауаптары:
80, 16, 6, 81, 17,
Өздік жұмыс.
Оқулық бойынша №2, 3 тапсырмалар орындалады.
Бұл – кестеден тыс көбейтуге берілген теңдеу. Өзін - өзі тексеру үшін үлгі ұсыныңыз. Әрбір оқушы өз қатесін өзі табуы қажет.
Өткенмен жұмыс.
Мұғалім оқушының деңгейіне қарай жеке тапсырмалар береді. №4 – 9 тапсырмалар суммативті жұмысқа дайындалуға, өткен сабақты қайталауға мүмкіндік береді.
Өздік жұмыс.
Жұмабаева Гүлзат Иманғожақызы
Бастауыш сынып мұғалімі
Ә. Молдағұлова атындағы орта мектеп
Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, Шелек ауылы
Есептеу. Қорытындылау жүктеу
Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.