Жүрек – қан айналым мүшесі
Сабақ тақырыбы: Жүрек – қан айналым мүшесі
Сабақтың мақсаты:
Білімдік:
1. Қан айналым мүшелері туралы түсінік беру. Жүрек құрылысы, қызметі туралы ұғымын тереңдету.
2. Қанның қызметі, тамыр түрлері жөнінде қарапайым мағлұмат беріп, ағзадағы қан айналым жүйесі жөнінде ұғымын жүйелеу.
Тәрбиелік:
Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, спортпен шұғылдануға ықпал ету, жүректі шынықтыруда еңбектің маңызын оқушы санасына сіңіру.
Дамытушылық:
Ақпаратты өздігінен ізденіп игеруге, мәліметтерді сұрыптауға, талдай білуге, салыстыруға, ой тұжырымдауға машықтану, логикасын дамыту.
Әдістер: Ақпараттық, ізденушілік, зерттеушілік, электрондық.
Көрнекіліктер: Электрондық презентация.
Техникалық жабдықтар: Компьютер, проектор.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Психологиялық тренинг.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Тағам түрлері шығады
- Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Қоректік зат не үшін қажет?
- Тағамды қорытатын жүйе қалай аталады?
2. Ас қорыту мүшелері:
1 - топ: Ас қалай қорытылады?
2 - топ: Ас қорыту мүшелеріне нелер жатады?
3 - топ: Организмнің өсуі үшін қандай заттар керек?
Балалар 3 сұрақ төңірегінде өз ойларын айтады.
3. 1 - қатар: Терапевт дәрігерлер ретінде ас қорыту мүшелерінің аурулары туралы қосымша мәлімет береді.
2 - қатар: Диетолог дәрігерлер ретінде бізге дәрумендер туралы, тамақтану гигиенасы жөнінде мәліметтер беріп өтеді.
5. Оқушылар компьютерде орындайды.
Дұрыс тұжырымды белгіле
● Бауыр ас қорытуға қатысатын өт бөледі
● Ұйқы безі ас қорытуға қатыспайды
● Ас қорыту мүшелеріне ауыз, мұрын, өкпе, жұтқыншақ, өңеш, асқазан жатады.
● Тамақтан организм өзіне қажетті заттарды қабылдайды. Бұл затта мүшелердің өсуіне қажет.
● Ас қорыту жүйесінің жақсы жұмыс істеуі тамақтану мезгіліне құрамына байланысты емес
6. Үй тапсырмасын қорыту.
Ас қорыту өте күрделі процесс. Астың құрамы да күрделі. Осы күрделі заттар ыдырап, суда еритін, қан құрамына жеңіл өте алатын күйге айналу үшін ас қорыту мүшелері қызмет етеді.
Сабақтың мақсаты:
Білімдік:
1. Қан айналым мүшелері туралы түсінік беру. Жүрек құрылысы, қызметі туралы ұғымын тереңдету.
2. Қанның қызметі, тамыр түрлері жөнінде қарапайым мағлұмат беріп, ағзадағы қан айналым жүйесі жөнінде ұғымын жүйелеу.
Тәрбиелік:
Салауатты өмір салтын насихаттай отырып, спортпен шұғылдануға ықпал ету, жүректі шынықтыруда еңбектің маңызын оқушы санасына сіңіру.
Дамытушылық:
Ақпаратты өздігінен ізденіп игеруге, мәліметтерді сұрыптауға, талдай білуге, салыстыруға, ой тұжырымдауға машықтану, логикасын дамыту.
Әдістер: Ақпараттық, ізденушілік, зерттеушілік, электрондық.
Көрнекіліктер: Электрондық презентация.
Техникалық жабдықтар: Компьютер, проектор.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру. Психологиялық тренинг.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
1. Тағам түрлері шығады
- Бұларды бір сөзбен қалай атаймыз?
- Қоректік зат не үшін қажет?
- Тағамды қорытатын жүйе қалай аталады?
2. Ас қорыту мүшелері:
1 - топ: Ас қалай қорытылады?
2 - топ: Ас қорыту мүшелеріне нелер жатады?
3 - топ: Организмнің өсуі үшін қандай заттар керек?
Балалар 3 сұрақ төңірегінде өз ойларын айтады.
3. 1 - қатар: Терапевт дәрігерлер ретінде ас қорыту мүшелерінің аурулары туралы қосымша мәлімет береді.
2 - қатар: Диетолог дәрігерлер ретінде бізге дәрумендер туралы, тамақтану гигиенасы жөнінде мәліметтер беріп өтеді.
5. Оқушылар компьютерде орындайды.
Дұрыс тұжырымды белгіле
● Бауыр ас қорытуға қатысатын өт бөледі
● Ұйқы безі ас қорытуға қатыспайды
● Ас қорыту мүшелеріне ауыз, мұрын, өкпе, жұтқыншақ, өңеш, асқазан жатады.
● Тамақтан организм өзіне қажетті заттарды қабылдайды. Бұл затта мүшелердің өсуіне қажет.
● Ас қорыту жүйесінің жақсы жұмыс істеуі тамақтану мезгіліне құрамына байланысты емес
6. Үй тапсырмасын қорыту.
Ас қорыту өте күрделі процесс. Астың құрамы да күрделі. Осы күрделі заттар ыдырап, суда еритін, қан құрамына жеңіл өте алатын күйге айналу үшін ас қорыту мүшелері қызмет етеді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Қанайналым мүшелері. Жүрек және қан тамырларының құрылысы
Ағзадағы қан айналымының маңызын, жүректің құрылысы және қантамырлар туралы білімді меңгеру. Білімдерін жадында сақтау қабілетін жетілдіру, зейін қойып тыңдауға үйрету, өз беттерінше ізденуін қалыптастыру. Сабаққа белсенділіктері мен
Жүрек және қан тамырлар жүмысының реттелуі. Жүрек жұмысының автоматизмі. Орталық жүйке жүйесінің қатысуымен жүрек жұмысының рефлексті реттелуі
Жүрек жұмысы, қантамырлар және олардың құрылысын, қызметтерін, үлкен және кіші қан айналым шеңберлерін еске түсіре отырып, жүрек жұмысының автоматизмі туралы түсініктер беру.
Жігіт сұлтаны
Оқушыларды қазақ жігіті бойына тән қасиеттерімен таныстыру. Тәрбие сағаты арқылы ептілік, ержүректік сегіз қырлы бір сырлы ұлттық қасиеттерімізді қалыптастыру.
Орман - тоғайлардың өсімдіктері мен жануарлары
Ақтөбе облысы, Ақтөбе қаласы №32 мектеп - гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Тоғымбаева Айнұр Әбдімүнәпқызы
Жүректің құрылысы мен қызметі
Қарағанды облысы, Саран қаласы, Абай Құнанбаев атындағы Саран гуманитарлы-техникалык колледжінің мұғалімі Смаилова Гульзада Жумасатовна
Тамыр түрлері және тамыр жүйелері
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кенті, №266 мектеп-лицей биология пәні мұғалімі Ғалымжан Арықбаев
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.