Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Санды көбейтудің тәсілдері

16 ақпан 2014, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың мақсаты:
А) оқушыларға көбейтудің тәсілдерін меңгерту, көбейту қасиеттерін еске түсіру.
Ә) оқушыларды ұлттық негізде тәрбиелеу, оларды бірлікке ұйымшылдыққа, ұжыммен жұмыс істеуге, ізденімпаздыққа, шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Б) логикалық жаттығу арқылы ой - өрісін дамыту.
Сабақтың түрі: Аукцион сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: сатып алатын заттар, үлестірмелі перпокарта, ойындар.
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын тексеру (есептерді тексеріп бағалау)
3. Жаңа сабақ
Санды көбейтудің тәсілдері.
А) 5*(4 - 2)=5*8 =40
Ә) (5*4)*2=20*2=40
Балалар, бүгін бізге көптеген қонақтар келіп отыр.
Күндегіден бөлек қонақтар, өздерін таныстырсын.
1. Сатушы тәлімгер:
2. Сатушы тәлімгер:
Мұғалім:- Біздің сабағымыздың ерекшелігі осында.
Сондықтан сабағымыз «Жәрмеңке сабағы» деп аталады.
– ал балалар, саудаға кірісейік.
– сауда сәтті болсын!
6 сұраққа жауап беріледі.
1 - көбейткіштерді өзгерткенмен не өзгермейді (көбейтінді)
Өз бойыңды өлшеуге болатын өлшем бірлігі? (см)
2.- тік төртбұрыштың периметрін формуласын жаз. (а+в)*2
- әкесінде 6 ұл бар. Әр ұлының қарындасы бар. Барлығы неше бала? (7)
І.- Бақта 4 ақ қаз, 5 сұр және 1 үйрек жүр. Қаздан нешеу жүр? (9)
- төртбұрыштың ауданының формуласын жаз. (а*в).

Оқулықпен жұмыс.
№2 Үш топтан үш оқушыны шығару
(9*2)*5=90 --------------------- (4*5)*7=140 --------------------- (5*8)*3=120
9*(2*5) =90 --------------------- 4*(5*7) =140 -------------------- 5*(8*3) =120
(9*5)*2=90 --------------------- (4*7)*5=140 --------------------- (5*3)*8=120
Ой толғау.
Көбейту мен бөлуге байланысты өлең құрастыру.
№3 Тиімді тәсілмен шығару. 37*(2*5) =370
(45*2)*7=630
14*(5*8) =560
Ребустар шешу.
(Қашықтық, санды өрнек, еселеп азайту)
№4. 5 (ауызша)
Өз бетімен жұмыс.№6 есеп.
Ш: 7+3=10 --------------------- 150*10=1500=1 кг500гр
150: 10=15 --------------------- Ж: 15 ыдыс қажет.
№7. 2*7=14 -------------------- Ж: 14 мин
ІІ. Сатушы тәлімгер:
№8 37т+809кг=37809 кг ----------------- 5 ц+63 кг=563 кг
9м+64мм=9064 мм ----------------------- 2т+50 тиын=250 т
№9. 398: 10=39 (8) ------------------------ 6947: 100=69 (47)
76: 10=7(6) ----------------------------------- 285: 100=2 (85)
Үйге тапсырма. №9 (қалғаны)
Логикалық жаттығулар (оқулықтан)
Сабақты қорыту.
Оқушылардың білімі сатып алынған заттары бойынша бағаланады.
2 708
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Қосындыны санға көбейту (көбейтудің үлестірімділік қасиеті)
Көбейтудің қасиеттерін есепті шығару барысында қолдану жолдарын пысықтау.
Санды көбейтіндіге бөлу
Санды көбейтіндіге бөлу
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады, Досың солар табылатын қасыңнан!
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу (слайд)
Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығара білуге үйрету; Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту;
Бірмүшені көпмүшеге көбейту
Бірмүшені көпмүшеге көбейту
Оқушыларға бірмүшені көпмүшеге көбейтуді үйрету, оған байланысты күрделі есептерді шығару; Көбейтудің қосуға (азайтуға) қатысты үлестірімділік қасиеті, бірмүшелердің көбейтіндісі ұғымын дамыту;
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Ұзындықты өлшеу. Миллиметр. Ұзындық бірліктерінің арақатынасы.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті - көбейткіштердің орындарын ауыстырғаннан көбейтіндінің мәні өзгермейді.
Көбейтудің қасиетін қолдану
Көбейтудің қасиетін қолдану
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Қазтұрғанова Мейрамгүл
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×