Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Білімді тиянақтау (математика)

29 наурыз 2014, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика. 4 - сынып

Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау
Сабақтың мақсаты:
б/ Көп таңбалы санды үш таңбалы санға бөлу, көбейту амалдарына есептеу дағдысын қалыптастыру.
д/ Оқушылардың ойлау, есте сақтау, ауызша жазбаша есеп шығаруға белсенділігін арттыруға жағдай жасау.
т/ Оқушыларды ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың типі: Саяхат сабақ
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары.
Сабақтың көрнекілігі: жыл мезгілдерінің атаулары, аққала макеті, қайық, балықтар, өзен, ағаш, құстар суреті.
Сабақтың барысы: 1. Қызығушылықтарын ояту.
Жыл мезгіліне саяхат. Жыл мезгілдеріне байланысты оқушыларды
4 топқа бөлу.
1 - топ -«Қыс», 2 - топ -«Көктем», 3 - топ - «Жаз», 4 - топ -«Күз»
2. Ой шақыру.
1. Үйге берілген тапсырманы тексеру /ауызша/
33681: 96=
1162: 165=
240734: 34=
87399: 215=

Тексеру:
33681: 96=350 \ 81қалд\
1162; 165=7 \7 қалд\
240734: 34=7080 \14 қалд\
87399: 215=406 \109қалд\

2. Тест.
1\ Қабырғалары 7 см шаршының периметрін есепте.
а\14 см
ә\12 см
б\7 см
в\28 см

2\ Килограммен өрнекте.
а\ 3250 кг
ә\ 3200 кг
б\ 3205 кг

3\ Шаршының ауданы 36 см, периметрін тап.
а\ 6 см
ә\ 24 см
б\ 12 см
4\ Центнермен өрнекте: 9800кг =......
а\ 98 ц
ә\ 980
б\ 9ц 8кг

3. Мағынаны тану.
1 - тапсырма: Қыс мезгілі. Аққала жасау керек.
/ сурет бойынша/

2 - тапсырма
Шешуі: 265: 25=10 /15см қалды/
Жауабы: 10 бөлік алынды, 15 см қалды
3 - тапсырма: 1 литр сүттен 300 г сары ірімшік қайнатылып алынады. Бір сиырдан 12 литр сүт алынса, 10 сиырдан алынған сүттен неше килограмм сары ірімшік қайнатуға болады?
Шешуі:
10*12=120
120*300=36000
Жауабы: 36000 грамм сары ірімшік қайнатуға болады.

• 7452: а
а = 9; 3; 6; 4.
7452: 9 =828
7452: 3= 2484
7452: 6=1242
7452: 4=1863

• 7452: а
а = 9; 3; 6; 4.
7452: 9 =828
7452: 3= 2484
7452: 6=1242
7452: 4=1863

19*х=1862
а: 35=245
8: х=24: 6
86: 43=а: 1
Сабақты қорыту: Абай Құнанбаевтың жыл мезгілдеріне арналған өлеңдерінің бір шумағын айтып, «Құстар қайтып барады» әнін айту..
Сабақты қорыту. - Не үйрендік? Бағалау.
Үйге тапсырма:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
4 713
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Үш таңбалы санға көбейту және бөлу
Атырау қаласы, Б. Нысанбаев атындағы орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі: Мәшімбай Күнзипа
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Атырау қаласы. Ағылшын тілін тереңдетіп оқытатын техникалық гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Шудабаева Гульбаршин Кенжегалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×