"Бозша торғай" Нығмет Ғабдуллин
Ана тілі
Тақырыбы: Бозша торғай
Мақсаты: 1. Оқушыларға мәтін мазмұнымен таныстыра отырып, негізгі ойын ашқызу және жаттығу жұмыстары арқылы заттың қимылын білдіретін сөздерді меңгерту.
2. Ой – өрісін дамыту, есте сақтау қабілетін қалыптастыру және ізденімпаздыққа баулу, сөздік қорларын байыту.
3. Табиғатты аялауға, құстарды қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау СТО стратегиясының элементтер
Сабақтың көрнекілігі: жұмбақ, құстар, ұя, көрініс.
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық (кәне балалар біз бүгінгі бізге келген мұғалімдермен амандасып алайық.)
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар біз өткен сабақ бойынша мен “Не білемін”
III. Ой шақыру
1. Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (Көктем)
2. Көктем айларын білеміз ба? (Наурыз, Сәуір, Мамыр.)
3. Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? (қар ериді, күн жылынады, құстар ұшып келеді)
4. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
5. Мен сендерге жұмбақ жасырып көрейін, сендер жауабын айтып, сол құсты мына ағашқа қондырамыз.
1. Қара түсті қарқылдақ,
Ұшып – қонып жалпылдап.
Қоқыстарды шоқиды,
Жем іздейді там – тұмдап. (Қарға)
2. Жасыл орман желекті,
Оның күтіп баққаны.
Тоқылдатса теректі,
Құртып қуып жатқаны. (Тоқылдақ)
3. Жай отырған қалпымда,
Екі қолым артымда.
Құшағымды ашқанда,
Көтерілем аспанға. (Торғай)
IV. Жаңа сабақ.
Ендеше бүгін біз “Бозша торғай” мәтінімен таныс боламыз. Мәтінді жазған автор: Нығмет Ғабдуллин. (aвтор туралы түсінік беру.)
V. Кітаппен жұмыс.
Оқулықтағы “Бозша торғай” мәтінін қараймыз.
- Өзім оқып түсіндірем.
- 2 – 3 оқушыға оқыту.
- Тізбектей оқу.
VI. Сергіту сәті. «Ұшты – ұшты» ойыны.
VII. Дәптермен жұмыс.
Саз – су араласып, батпаққа айналған топырақ.
VIII. Көрініс «Жаман бала мен жақсы бала»
238 – жаттығу. Мәтіндегі көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып көшіру.
Атай торғайды үйіне әкелді.
Терезе жақтауына отырғызды.
IX. Қорытынды. Мен “Не білемін”
1. Мәтін не туралы?
2. Түнде ауа райы қандай болды?
3. Омар атай нені көрді?
4. Атай оған не істеді?
Бағалау.
Үйге тапсырма.
1. Мәтінді оқып келу.
2. Біз тұратын жерде қандай құстар бар. (Соны анықтау)
Тақырыбы: Бозша торғай
Мақсаты: 1. Оқушыларға мәтін мазмұнымен таныстыра отырып, негізгі ойын ашқызу және жаттығу жұмыстары арқылы заттың қимылын білдіретін сөздерді меңгерту.
2. Ой – өрісін дамыту, есте сақтау қабілетін қалыптастыру және ізденімпаздыққа баулу, сөздік қорларын байыту.
3. Табиғатты аялауға, құстарды қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: баяндау СТО стратегиясының элементтер
Сабақтың көрнекілігі: жұмбақ, құстар, ұя, көрініс.
Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық (кәне балалар біз бүгінгі бізге келген мұғалімдермен амандасып алайық.)
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
Балалар біз өткен сабақ бойынша мен “Не білемін”
III. Ой шақыру
1. Балалар қазір жылдың қай мезгілі? (Көктем)
2. Көктем айларын білеміз ба? (Наурыз, Сәуір, Мамыр.)
3. Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады? (қар ериді, күн жылынады, құстар ұшып келеді)
4. Сендер қандай құстарды білесіңдер?
5. Мен сендерге жұмбақ жасырып көрейін, сендер жауабын айтып, сол құсты мына ағашқа қондырамыз.
1. Қара түсті қарқылдақ,
Ұшып – қонып жалпылдап.
Қоқыстарды шоқиды,
Жем іздейді там – тұмдап. (Қарға)
2. Жасыл орман желекті,
Оның күтіп баққаны.
Тоқылдатса теректі,
Құртып қуып жатқаны. (Тоқылдақ)
3. Жай отырған қалпымда,
Екі қолым артымда.
Құшағымды ашқанда,
Көтерілем аспанға. (Торғай)
IV. Жаңа сабақ.
Ендеше бүгін біз “Бозша торғай” мәтінімен таныс боламыз. Мәтінді жазған автор: Нығмет Ғабдуллин. (aвтор туралы түсінік беру.)
V. Кітаппен жұмыс.
Оқулықтағы “Бозша торғай” мәтінін қараймыз.
- Өзім оқып түсіндірем.
- 2 – 3 оқушыға оқыту.
- Тізбектей оқу.
VI. Сергіту сәті. «Ұшты – ұшты» ойыны.
VII. Дәптермен жұмыс.
Саз – су араласып, батпаққа айналған топырақ.
VIII. Көрініс «Жаман бала мен жақсы бала»
238 – жаттығу. Мәтіндегі көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып көшіру.
Атай торғайды үйіне әкелді.
Терезе жақтауына отырғызды.
IX. Қорытынды. Мен “Не білемін”
1. Мәтін не туралы?
2. Түнде ауа райы қандай болды?
3. Омар атай нені көрді?
4. Атай оған не істеді?
Бағалау.
Үйге тапсырма.
1. Мәтінді оқып келу.
2. Біз тұратын жерде қандай құстар бар. (Соны анықтау)
Жаңалықтар
Бәйшешек. Жауқазын
Оқушыларда заттың атын білдіретін сөздер туралы ұғымды меңгерту. Гүлдердің қасиеті, мәні туралы әңгімелеп, балалардың эстетикалық сезімдерін қалыптастыру.
Құстар
Балалардың ой - өрісін кеңейту, сөздік қорын байыту, қазақша сөздерді дұрыс айтуға дағдыландыру.
Құстар біздің досымыз
Балалардың құстар туралы түсініктерін қалыптастыру, құстарды ажыратып, атап білуге үйрету. Құстар туралы ой - өрістерін, сұраққа жауап беруін, сөздік қорын танымдық қабілетін дамыту.
Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Күйкен орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жумаханова Алтын Тенгизбаевна
Үй құстары
Ақтөбе облысы, Ойыл ауданы, «Балдырған» балабақшасы тәрбиешісі Аймуханова Нурбике Сагынжановна
Көктем
Қызылорда қаласының №267 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Арихова Ләйлә Жәкебайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.