Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Сабақтың тақырыбы: Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Бунақденелілердің көктемгі тіршілігімен таныстыру. Олардың басқа жануарлардан басты айырмашылығы, көбею ерекшелігі жайында түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру, өлкемізде кездесетін бунақденелілер жайында ой - өрісін кеңейту, танымдық белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалар арқылы ақыл - ойын дамыту.
3. Тәрбиелік: Ойын жүйелі жеткізе білуге, зейінділікке, зеректікке баулу, табиғатты танып білуге және оны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Видеопроектр - слайдтар, жануарлар топтары, жұмбақ,
сызбанұсқа, ертегілер мазмұнына иллюстрация т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, Ән саз, Математика
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру
Амандасу, қатысын тексеру, сабақ құралдарын түгендеу
1. «Психологиялық дайындық»
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Жануарлар
↓
Балықтар
Қосмекенділер
Жорғалаушылар
Құстар
Сүтқоректілер
Бунақденелілер
3. Электрондық оқулық
- Олай болса балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
4. Жұмбақ жасырайын, қане кім шешеді?
Бар екен үш қанаты ұшып кетпес,
Егін сап жұрт қатарлы кәсіп етпес.
Өзінің мекенінен шығып кетсе,
Тіршілік етемін деп үміт күтпес. (Балықтар)
5. Балықтардың көктемгі тіршілігі жайында әңгімелеп айтыңдаршы?
6. «Қосмекенділер»дегенді қалай түсінесіңдер?
7. «Жорғалаушылар» деп қандай жануарларды айтамыз?
Сергіту:
ІІІ. Жаңа сабақ
Тақырыпты хабарлап, мақсатын айту.
8. «Ой ашар»
- Балалар, жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Ақпан айы қыстың нешінші айы?
- Қыстан кейінгі жыл мезгілін ата.
- Көктем айларын ата.
- Наурыз айында қандай мерекелер бар?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
9. «Көктем» тірексызба
Көктем → Малдар төлдейді, ағаштар бүршік жарады, құстар оралады, адамдар жеңіл киінеді қар ериді, көптеген мерекелер болады, күн мен түн теңеледі, күн жылынады
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Бунақденелілердің көктемгі тіршілігімен таныстыру. Олардың басқа жануарлардан басты айырмашылығы, көбею ерекшелігі жайында түсінік беру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін арттыру, өлкемізде кездесетін бунақденелілер жайында ой - өрісін кеңейту, танымдық белсенділіктерін арттыру, шығармашылық тапсырмалар арқылы ақыл - ойын дамыту.
3. Тәрбиелік: Ойын жүйелі жеткізе білуге, зейінділікке, зеректікке баулу, табиғатты танып білуге және оны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Видеопроектр - слайдтар, жануарлар топтары, жұмбақ,
сызбанұсқа, ертегілер мазмұнына иллюстрация т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру
Сабақтың әдісі: Әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ - жауап
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, Ән саз, Математика
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру
Амандасу, қатысын тексеру, сабақ құралдарын түгендеу
1. «Психологиялық дайындық»
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Жануарлар
↓
Балықтар
Қосмекенділер
Жорғалаушылар
Құстар
Сүтқоректілер
Бунақденелілер
3. Электрондық оқулық
- Олай болса балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
4. Жұмбақ жасырайын, қане кім шешеді?
Бар екен үш қанаты ұшып кетпес,
Егін сап жұрт қатарлы кәсіп етпес.
Өзінің мекенінен шығып кетсе,
Тіршілік етемін деп үміт күтпес. (Балықтар)
5. Балықтардың көктемгі тіршілігі жайында әңгімелеп айтыңдаршы?
6. «Қосмекенділер»дегенді қалай түсінесіңдер?
7. «Жорғалаушылар» деп қандай жануарларды айтамыз?
Сергіту:
ІІІ. Жаңа сабақ
Тақырыпты хабарлап, мақсатын айту.
8. «Ой ашар»
- Балалар, жылдың неше мезгілі бар?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Ақпан айы қыстың нешінші айы?
- Қыстан кейінгі жыл мезгілін ата.
- Көктем айларын ата.
- Наурыз айында қандай мерекелер бар?
- Көктем мезгілінде қандай өзгерістер болады?
9. «Көктем» тірексызба
Көктем → Малдар төлдейді, ағаштар бүршік жарады, құстар оралады, адамдар жеңіл киінеді қар ериді, көптеген мерекелер болады, күн мен түн теңеледі, күн жылынады
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Бунақденелілер
Оқушылардың білім, білік дағдысын қалыптастыру. Оқушыларға бунақденелілердің сан алуандылығын олардың тіршілік ету ортасы және дамуы туралы түсінік беру.
Бунақденелілердің дамуы және пайда - зияны
Бунақденелілер класы Көпжасушалы, омыртқасыз; 700 000 түрлері, 35 отряд бар; Денесі бас, көкірек, құрсақтан тұрады; Бір немесе екі жұп қанаттары бар;
Бүршік
Мәтін мазмұнын түсіндіре отырып көктемгі табиғат туралы ұғымдарын кеңейту. Отанын сүюге, табиғатты қорғауға, мақтан ете білуге тәрбиелеу.
Бастауыш сыныптарда дүниетану пәнін жаңа технологиямен өткізу тәжірибем
Бунақденелілер тірі табиғаттың бөлігі екендігін олардың тіршілігі, көбеюі, тірі - табиғатқа пайдасы туралы түсінігін қалыптастыру. Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын, тұжырымдама айта алуын, ой - өрісін, дамыту. Бунақденелілерге деген
Аңдардың көктемгі тіршілігі
Балалар, біз бүгін аңдардың көктемгі тіршілігі туралы айтып, сөйлесеміз. Қане, алдымен суретке қарап, аю және киік туралы не білесіңдер? Олар көктемде қалай тіршілік етеді, деп ойлайсыңдар?
Жануарлардың көктемгі және қысқы мезгілдерге дайындығы
Жануарлардың көктемгі және қысқы мезгілге дайындығы тақырыбын оқушыларға жүйелі түрде меңгерту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.