Сын есім
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың сын есім туралы алған білімдерін жинақтау, бекіту және қорыту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, жаңа технологияны пайдалана отырып білім сапасын арттыру.
2) Жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, әдемі жазуға, сөздік қорын, күнделікті сөйлеу тілін жетілдіру. Ақыл - ойын, логикалық ойнау жүйесін дамыту. Байқағыштыққа, сауаттылыққа, жазу коллеграфичсын жетілдіру.
3) Кішіпейілдікке, адамгершілікке, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, жинақылыққа баулу.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, музыка.
Қажетті құралдар: ойыншықтар, кесте плакат, топтама, тірек сызбалар, дидактикалық парақшалар.
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, жазбаша жазу жұмысы.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа қажетті оқу құралдарын қадағалау.
Психологиялық дайындық.
Жай табиғат әуенімен табиғат аясына саяхат жасау.
Ендеше, балалар бүгін біз сыныбымызбен бірге табиғаттың әдемілігін, көріктігін байқау үшін табиғат аясына барып серуендейміз. Біз топ - топ болып жиналайық. 1, 2, 3 топ жиналыпты.
Бағалау.
- Мынау не?- Алма.
- Түсі қандай?- Қызыл.
- Көлемі қандай?- Үлкен алма.
- Дәмі қандай?- Тәтті.
- Иісі қандай?- Жұпар иісті, жағымды.
- Жеп болғаннан кейін қандай баға бересіңдер?
- Жақсы, піскен алма.
- Оны сапа дейді. 5 мин.
Дайынбыз ба?
Балалар, серуендеуге шықпас бұрын, күнделікті үйден дайындалып шығамыз. Ендеше үй тапсырмасын жақсылап орындадық па?
468. өлеңді көшіріп жаз. Сын есімдердің астын сыз. Оларға сұрақ қой. Орманғада балалар жетіп қалыппыз. Орман ішіне кіру үшін ағаштар бізді кіргізбейді екен. Орман ағаштарының сұрақтары бар екен. Сұраққа жауап берсек қана орман іші табиғатын тамашалай аламыз. 4 мин.
Сұрақтар.
1. Сын есім дегеніміз не?
2. Сын есім сұрақтарын ата.
3. Сөз таптарын ата.
4. Етістік дегеніміз не?
5. Зат есім дегеніміз не?
6. Күрделі, дара етістік дегеніміз не? 3 мин.
Орман іші. Сіздер өздеріңізді жасыл желекті, жайқалған гүлдер арасында отырмыз деп ойлайық. Мен сіздерге тапсырмалар беремін. Сіздер сол тапсырмаларды мұқият орындайтын боламыз.
Ой ашар. "Сын есімдер ұясы" ойыны.
Мақсаты: Сын есімдерді білдіретін мағынасына қарай топтап жазуға дағдыландыру.
Ойын шарты: Оқушыларды топқа бөліп орындарында отырып жұмыс істеуге болады.
Тақтаға сын есімдер тізбегі жазылады. Әр топқа кесте таратылады.
Заттың түсін білдіретін сын есімдер.
Заттың көлемін білдіретін сын есімдер.
Заттың сапасын білдіретін сын есімдер.
Заттың дәмін білдіретін сын есімдер.
Заттың пішінін білдіретін сын есімдер. 5 мин.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу минуты.
Көру диктанты. 1 минут тақтаға қараймыз. 10 сурет беріледі. 3 мин.
469. Сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып жаз. Топтастыру әдісі.
1 топ. Таза, кең, алтын.
2 топ. Биік, сұйық, жаман.
3 топ. Жүйрік, ұзын, өнерлі. 3 мин.
470. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра. Ойжұмба, Қалың, көрікті, нәзік. 3 мин.
Сергіту сәті. 2 мин.
472. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздерге сипаттау мәтінін құра.
Қауын. 4 мин.
473. Жұмбақты оқы, шешуін тап. Сын есімдерді тап.
4 мин.
Шығармашылық жұмыстар.
Еркін жазу стратегиясы бойынша суреттер беріледі.
Ы. Алтынсариннің Таз бұлақ әңгімесін тыңдап, түсінгендерін айтады. 10 мин.
Қорыту.
"Білгенімді сұрадым, жиыстырдым, құрадым"
Үй тапсырмасы
2) Жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, әдемі жазуға, сөздік қорын, күнделікті сөйлеу тілін жетілдіру. Ақыл - ойын, логикалық ойнау жүйесін дамыту. Байқағыштыққа, сауаттылыққа, жазу коллеграфичсын жетілдіру.
3) Кішіпейілдікке, адамгершілікке, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, жинақылыққа баулу.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, дүниетану, музыка.
Қажетті құралдар: ойыншықтар, кесте плакат, топтама, тірек сызбалар, дидактикалық парақшалар.
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, жазбаша жазу жұмысы.
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа қажетті оқу құралдарын қадағалау.
Психологиялық дайындық.
Жай табиғат әуенімен табиғат аясына саяхат жасау.
Ендеше, балалар бүгін біз сыныбымызбен бірге табиғаттың әдемілігін, көріктігін байқау үшін табиғат аясына барып серуендейміз. Біз топ - топ болып жиналайық. 1, 2, 3 топ жиналыпты.
Бағалау.
- Мынау не?- Алма.
- Түсі қандай?- Қызыл.
- Көлемі қандай?- Үлкен алма.
- Дәмі қандай?- Тәтті.
- Иісі қандай?- Жұпар иісті, жағымды.
- Жеп болғаннан кейін қандай баға бересіңдер?
- Жақсы, піскен алма.
- Оны сапа дейді. 5 мин.
Дайынбыз ба?
Балалар, серуендеуге шықпас бұрын, күнделікті үйден дайындалып шығамыз. Ендеше үй тапсырмасын жақсылап орындадық па?
468. өлеңді көшіріп жаз. Сын есімдердің астын сыз. Оларға сұрақ қой. Орманғада балалар жетіп қалыппыз. Орман ішіне кіру үшін ағаштар бізді кіргізбейді екен. Орман ағаштарының сұрақтары бар екен. Сұраққа жауап берсек қана орман іші табиғатын тамашалай аламыз. 4 мин.
Сұрақтар.
1. Сын есім дегеніміз не?
2. Сын есім сұрақтарын ата.
3. Сөз таптарын ата.
4. Етістік дегеніміз не?
5. Зат есім дегеніміз не?
6. Күрделі, дара етістік дегеніміз не? 3 мин.
Орман іші. Сіздер өздеріңізді жасыл желекті, жайқалған гүлдер арасында отырмыз деп ойлайық. Мен сіздерге тапсырмалар беремін. Сіздер сол тапсырмаларды мұқият орындайтын боламыз.
Ой ашар. "Сын есімдер ұясы" ойыны.
Мақсаты: Сын есімдерді білдіретін мағынасына қарай топтап жазуға дағдыландыру.
Ойын шарты: Оқушыларды топқа бөліп орындарында отырып жұмыс істеуге болады.
Тақтаға сын есімдер тізбегі жазылады. Әр топқа кесте таратылады.
Заттың түсін білдіретін сын есімдер.
Заттың көлемін білдіретін сын есімдер.
Заттың сапасын білдіретін сын есімдер.
Заттың дәмін білдіретін сын есімдер.
Заттың пішінін білдіретін сын есімдер. 5 мин.
Дәптермен жұмыс. Көркем жазу минуты.
Көру диктанты. 1 минут тақтаға қараймыз. 10 сурет беріледі. 3 мин.
469. Сын есімдерді зат есімдермен байланыстырып жаз. Топтастыру әдісі.
1 топ. Таза, кең, алтын.
2 топ. Биік, сұйық, жаман.
3 топ. Жүйрік, ұзын, өнерлі. 3 мин.
470. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып сөйлем құра. Ойжұмба, Қалың, көрікті, нәзік. 3 мин.
Сергіту сәті. 2 мин.
472. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөздерге сипаттау мәтінін құра.
Қауын. 4 мин.
473. Жұмбақты оқы, шешуін тап. Сын есімдерді тап.
4 мин.
Шығармашылық жұмыстар.
Еркін жазу стратегиясы бойынша суреттер беріледі.
Ы. Алтынсариннің Таз бұлақ әңгімесін тыңдап, түсінгендерін айтады. 10 мин.
Қорыту.
"Білгенімді сұрадым, жиыстырдым, құрадым"
Үй тапсырмасы
Жаңалықтар
Негізгі және туынды зат есім. 19 – 23 жаттығулар.
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
Сын есім
Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы, № 14 орта мектеп бастауыш сынып мұғалімі Ургеншбаева Анар Сисенкалыққызы
Дара және күрделі етістік
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №3 мектеп - интернатының бастауыш сынып мұғалімі Искакова Гүлзада
Мәтіннің түрлері
Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға мәтіннің түрлері туралы түсіндіру, білімділікке, тапқырлыққа баулу; ә) ақыл-ойын, логикалық жаттығулар жүргізу. Сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту; б) Сауаттылыққа, көркем жазуға,
Сын есімді қайталау
Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы, № 8 облыстық арнаулы - санаториялық мектеп – интернаттың тәрбиешісі, бастауыш сынып мұғалімі Қаржаубаева Шынар Молдабайқызы
Атаның ақ батасы. Заттың сынын білдіретін сөздер.
Жезказған қаласы №10 орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Абдраимова Женисгул Абибуллаевна Сабақтың тақырыбы: Атаның ақ батасы.( 1 сынып) Заттың сынын білдіретін сөздер. Сабақтың мақсаты: а) Заттың сынын білдіретін сөздерді меңгерту, сөйлем ішінен
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.