Мәтіннің түрлері
Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері
Сабақтың мақсаты:
а) оқушыларға мәтіннің түрлері туралы түсіндіру, білімділікке, тапқырлыққа баулу;
ә) ақыл-ойын, логикалық жаттығулар жүргізу. Сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту;
б) Сауаттылыққа, көркем жазуға, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
С. әдісі:көрсету, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша, жазбаша жазу жұмысы.
С. түрі:аралас сабақ
С. көрнекілігі: суреттер, тест сұрақтары
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
«Ұран»
Бір сөз болса да дауыстап айт,
Ең бастысы үнсіз қалмау. Оқушылар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Қазіргі біз кітапханамызды елестетеміз. Бүгінше мен кітапханашымын. Егер сендер белсенді болсаңдар қалаған сұрақтарың бойынша мен жауап беремін.
ІІ. Үй тапсырмасын тиянақтау.
1. 3-жаттығу
Мәтіннің негізгі бөлімін көшіріп жазу.
2. Тест сұрақтары
1) Мәтінді көрсет:
а). Отан
ә. Отан оттан да ыстық
б. осы кең байтақ жерде әрбір адамның ауылы, көшесі, үйі бар. Ол –оның кішкентай Отаны. Осындай кішкентай жерлерден үлкен Отан құралады.
2) мәтін дегеніміз не?
а). Сөйлем
ә. жазбаша немесе ауызша ойды жеткізу.
б). адамдардың хабарды жазып беруі.
3. Я қандай әріптердің қосындысы?
а. иа
ә. ие
б. иу
4. Мәтіннің құрылымын көрсет
а). Басы
ә). басы, негізгі бөлім, соңы
б). соңы
5. Үнді дауыссыз дыбыстарды көрсет:
а). л, м, н
ә). б, в, г, ғ
б). к, қ, п, с, т
«1»Колибри - дүниежүзіндегі ең кішкентай құс. Оның ұзындығы 5см ден 20см-ге жетеді. Сонымен қатар колибри артқа қарай ұшатын жалғыз құс. Салмағы 1, 6гр.
ІІІ. Жаңа сабақ
а) хабарлау
ә) түсіндіру
б) «сиқырлы сандар» ойыны
Мәтіннің түрлері:
әңгімелеу, сипаттау, пайымдау
(не істеді?), (қандай?), (неліктен?)
Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.
Әңгімелеу мәтіні:Мен 2сыныпта оқимын. Бізге Айман апай сабақ береді.
Сабақтың мақсаты:
а) оқушыларға мәтіннің түрлері туралы түсіндіру, білімділікке, тапқырлыққа баулу;
ә) ақыл-ойын, логикалық жаттығулар жүргізу. Сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту;
б) Сауаттылыққа, көркем жазуға, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге, ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
С. әдісі:көрсету, әңгімелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, ауызша, жазбаша жазу жұмысы.
С. түрі:аралас сабақ
С. көрнекілігі: суреттер, тест сұрақтары
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
«Ұран»
Бір сөз болса да дауыстап айт,
Ең бастысы үнсіз қалмау. Оқушылар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Қазіргі біз кітапханамызды елестетеміз. Бүгінше мен кітапханашымын. Егер сендер белсенді болсаңдар қалаған сұрақтарың бойынша мен жауап беремін.
ІІ. Үй тапсырмасын тиянақтау.
1. 3-жаттығу
Мәтіннің негізгі бөлімін көшіріп жазу.
2. Тест сұрақтары
1) Мәтінді көрсет:
а). Отан
ә. Отан оттан да ыстық
б. осы кең байтақ жерде әрбір адамның ауылы, көшесі, үйі бар. Ол –оның кішкентай Отаны. Осындай кішкентай жерлерден үлкен Отан құралады.
2) мәтін дегеніміз не?
а). Сөйлем
ә. жазбаша немесе ауызша ойды жеткізу.
б). адамдардың хабарды жазып беруі.
3. Я қандай әріптердің қосындысы?
а. иа
ә. ие
б. иу
4. Мәтіннің құрылымын көрсет
а). Басы
ә). басы, негізгі бөлім, соңы
б). соңы
5. Үнді дауыссыз дыбыстарды көрсет:
а). л, м, н
ә). б, в, г, ғ
б). к, қ, п, с, т
«1»Колибри - дүниежүзіндегі ең кішкентай құс. Оның ұзындығы 5см ден 20см-ге жетеді. Сонымен қатар колибри артқа қарай ұшатын жалғыз құс. Салмағы 1, 6гр.
ІІІ. Жаңа сабақ
а) хабарлау
ә) түсіндіру
б) «сиқырлы сандар» ойыны
Мәтіннің түрлері:
әңгімелеу, сипаттау, пайымдау
(не істеді?), (қандай?), (неліктен?)
Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.
Әңгімелеу мәтіні:Мен 2сыныпта оқимын. Бізге Айман апай сабақ береді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Шығарма. Қыс
оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, ә) оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету
Негізгі және туынды зат есім. 19 – 23 жаттығулар.
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
Сөз таптары. 370 – 374 жаттығулар
Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіре отырып, мәнерлеп сөйлеуге, әдемі жазуға, өз бетінше жұмыс орындауға дағдыландыру.
Оралхан Бөкей: «Тортай мінген ақ боз ат» әңгімесі
Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, өзіне таныс мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету; логикалық ойлау қабілетін, есте сақтау, зейінін жетілдіру.
Сын есім
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, Маңғыстауселосы, №11 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Кайбуллаева Таниза Сайлауовна
Мазмұндама «Жалқау мысық»
Мақсаты: Оқушыларды жазбаша байланыстырып сөйлеуге, жазбаша тілін қалыптастыру, оқып берген мәтіннің мазмұнын, негізгі кезеңдерін қалдырмай жазуға үйрету;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.