120*3, 360:3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: 120*3, 360: 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: нөлмен аяқталатын сандарды баған түрінде көбейту және бөлу әдістерімен балаларды таныстыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ой - өрісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру.
Тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Отанын қастерлеуге баулу.
Әдістері: сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Көрнекілігі: карточкалар, суреттер, тест, кесте.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық кезең
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 - тапсырма 128 - бет. Теңдеулерді шеш.
Х: 9=45 -(18+12) --------- 7*у=100 - 37 ------------- х+40=34*3
Х: 9=15 --------------------- 7*у=63 -------------------- х+40=102
Х=15*9 --------------------- у=63: 7 -------------------- х=102 - 40
Х=135 ----------------------- у=9 ------------------------ х=62
135: 9=45 -(18+12) ------- 7*9=100 - 37 ------------- 62+40=34*3
15=15 ----------------------- 63=63 --------------------- 102=102
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Мұғалім түсіндірмесі.
120*3=12*10*3=12*3*10=36*10=360
12онд. *3=36онд.
Баған түрінде орындауды түсіндіру.
Жазамын: бірінші көбейткіш - 120, яғни 12 ондық. Ондықтың астында екінші көбейткіш - 3.
Ондықтарды көбейтемін: 3*2=6, 6 - ны ондықтардың астына жазамын.
Жүздіктерге көбейтемін: 3* 1=3, 3 - ті жүздіктің астына жазамын. 0 - ді түсіремін.
Жауабын оқимын: 360
2. Бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.
360: 3=(36*10): 3=36: 3*10=120
36 онд.: 3=12 онд.
Жазамын: бөлінгіш - 360, бөлгіш - 3. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 3 жүздік. Бөліндіде 3 цифр (жүздік, ондық, бірлік) бар.
Жүздіктерді бөлемін: 3: 3=1, 1 - ді бөліндіге жазамын.
Ондықтарды бөлемін: 6: 3=2, 2 - ні бөліндіге жазамын.
Бірліктерді бөлемін: 0: 3=0, 0 - ді бөліндіге жазамын.
Жауабын оқимын: 120
3. Оқушылар амалдардың орындалғанын түсіндіреді.
№3. Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
550: 5
420*2
260: 2
420: 7
320*3
840: 4
480: 4
160*2
340*2
4. Ойын. «Кім жылдам?».
№ 4
Өздік жұмысы ретінде орындалады. Қысқаша жауабы жазылады.
5. Ойын. «Жауабын тап».
№. 7
а) 180 м*4 -------------------- 498 см+302см
960л: 3 -------------------- 1000см - 604см
129 дм+478дм -------------------- 600 м - 98 м
ә) Сурет жұмбақ шешу. Отанға байланысты.
6. Сергіту сәті.
7. Практикалық жұмыс.
№ 5. Қысқаша жазу бойынша есептер құрастыр.
а) Бірінші үйде - 164 тұрғын
Екінші үйде -?, 2 есе артық
Үшінші үйде -? тұрғын
Барлығы - 810 тұрғын
ә) 1 - ші кітапта - 342 бет
2 - ші кітапта -?, 2 есе кем
Бір - бірінен неше бет артық?
8. Шығармашылық тапсырма.
Әр бөліктегі сандардың қосындысы 13 - ке тең болатындай етіп сағат бетін 6 бөлікке бөл.
---------------12
-------11 --------------- 1
--10 ----------------------- 2
9 ------------------------------ 3
----8 ---------------------- 4
----------7 ------------- 5
-----------------6
9. Сабақты қорытындылау.
Біз не үйрендік?
а) Тест
ә) Көрсетілген бағыт бойынша амалдарды орында.
10. Бағалау
11. Үйге тапсырма.№ 6
Сабақтың тақырыбы: 120*3, 360: 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу.
Сабақтың мақсаты: нөлмен аяқталатын сандарды баған түрінде көбейту және бөлу әдістерімен балаларды таныстыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ой - өрісін дамыту, есептеу машықтарын жетілдіру.
Тәрбиелігі: тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу. Отанын қастерлеуге баулу.
Әдістері: сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру.
Көрнекілігі: карточкалар, суреттер, тест, кесте.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық кезең
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 - тапсырма 128 - бет. Теңдеулерді шеш.
Х: 9=45 -(18+12) --------- 7*у=100 - 37 ------------- х+40=34*3
Х: 9=15 --------------------- 7*у=63 -------------------- х+40=102
Х=15*9 --------------------- у=63: 7 -------------------- х=102 - 40
Х=135 ----------------------- у=9 ------------------------ х=62
135: 9=45 -(18+12) ------- 7*9=100 - 37 ------------- 62+40=34*3
15=15 ----------------------- 63=63 --------------------- 102=102
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Мұғалім түсіндірмесі.
120*3=12*10*3=12*3*10=36*10=360
12онд. *3=36онд.
Баған түрінде орындауды түсіндіру.
Жазамын: бірінші көбейткіш - 120, яғни 12 ондық. Ондықтың астында екінші көбейткіш - 3.
Ондықтарды көбейтемін: 3*2=6, 6 - ны ондықтардың астына жазамын.
Жүздіктерге көбейтемін: 3* 1=3, 3 - ті жүздіктің астына жазамын. 0 - ді түсіремін.
Жауабын оқимын: 360
2. Бөлудің қалай орындалғанын түсіндіру.
360: 3=(36*10): 3=36: 3*10=120
36 онд.: 3=12 онд.
Жазамын: бөлінгіш - 360, бөлгіш - 3. Бірінші толымсыз бөлінгіш - 3 жүздік. Бөліндіде 3 цифр (жүздік, ондық, бірлік) бар.
Жүздіктерді бөлемін: 3: 3=1, 1 - ді бөліндіге жазамын.
Ондықтарды бөлемін: 6: 3=2, 2 - ні бөліндіге жазамын.
Бірліктерді бөлемін: 0: 3=0, 0 - ді бөліндіге жазамын.
Жауабын оқимын: 120
3. Оқушылар амалдардың орындалғанын түсіндіреді.
№3. Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.
550: 5
420*2
260: 2
420: 7
320*3
840: 4
480: 4
160*2
340*2
4. Ойын. «Кім жылдам?».
№ 4
Өздік жұмысы ретінде орындалады. Қысқаша жауабы жазылады.
5. Ойын. «Жауабын тап».
№. 7
а) 180 м*4 -------------------- 498 см+302см
960л: 3 -------------------- 1000см - 604см
129 дм+478дм -------------------- 600 м - 98 м
ә) Сурет жұмбақ шешу. Отанға байланысты.
6. Сергіту сәті.
7. Практикалық жұмыс.
№ 5. Қысқаша жазу бойынша есептер құрастыр.
а) Бірінші үйде - 164 тұрғын
Екінші үйде -?, 2 есе артық
Үшінші үйде -? тұрғын
Барлығы - 810 тұрғын
ә) 1 - ші кітапта - 342 бет
2 - ші кітапта -?, 2 есе кем
Бір - бірінен неше бет артық?
8. Шығармашылық тапсырма.
Әр бөліктегі сандардың қосындысы 13 - ке тең болатындай етіп сағат бетін 6 бөлікке бөл.
---------------12
-------11 --------------- 1
--10 ----------------------- 2
9 ------------------------------ 3
----8 ---------------------- 4
----------7 ------------- 5
-----------------6
9. Сабақты қорытындылау.
Біз не үйрендік?
а) Тест
ә) Көрсетілген бағыт бойынша амалдарды орында.
10. Бағалау
11. Үйге тапсырма.№ 6
Жаңалықтар
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері
Нөлмен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдері туралы түсінік алады, олардың компоненттерінің жазылуына назар аударады, көбейтуді теңдеудің белгісіз компоненттерін біледі және оларды таба білуге үйренеді.
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Оқушыларға санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көбейту және бөлу 62∙546; 33852: 546
Санды үш таңбалы санға көбейту мен бөлу жолдарын меңгерту. Жазбаша көбейту мен бөлу‚ яғни баған түріндегі көбейту мен бөлу дағдыларын жетілдіру.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.