Білімді тиянақтау
Математика (1 – сынып)
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау.
Білімділік мақсаты: СТО стратегияларын пайдалана отыра оқушылардың алған білімі мен біліктілік дағдыларын тиянақтау, бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Пысықтау, тексеру арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Ұлттық тәрбие беру, ұйымшылдыққа баулу.
СТО стратегиялары: Психологиялық дайындық, «Ой толғаныс», «Ой қозғау», тест, топпен жұмыс, Венн көрсетуі, ассоцация, миға шабуыл, ойындар.
Көрнекіліктер: Тест, ақ сүйек суреті, Қожанасыр бейнесі мен асықтар, жеті ата таратылып жазылған ағаш суреті, есеп сызбасы.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық даярлық. Оқушылардың бір - біріне, мұғалімге қарап жымиюын өтіну. Сабаққа деген ынталарын байқау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Ой толғаныс» стратегиясы. Құрастырып келген математикалық өлең жолдарын, санамақтарын оқыту.
ІІІ. Жаңа сабақ – білім бекіту.
Топқа бөлу.
Тест (әр баланың белгілеуін хабарлау).
«Ой қозғау», «Ақ сүйек» ойыны арқылы плакаттағы мысалдарды ауызша орындайды (жарыс).
8+4
4+8
9+4
4+9
12 - 4
12 - 8
13 - 4
13 - 9
Ең алғашқы жеті ата «әке» сөзі ашылады.
4. Ассоцация құру.
7
↓
күн
ата
керемет
ғашық
шелпек
ғалам
5. Қожанасырдың асығындағы теңдеуді шешу.
4+а=11;
11 - а=4;
а - 4=7
Ағаштан «бала» сөзі ашылады.
6. Себеттегі жемістердің артындағы тапсырмаларды орындау арқылы « немере» сөзі ашылады.
7. Сергіту сәті. Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Ұшып кетті үш құс,
Ұшып келді ұшқыш.
Жоғалды бес шыбыш,
Жоқ әлі еш сыбыс.
Жоқ әлі еш сыбыс.
Жоғалды бес шыбыш.
Осы кезде келесі сөз «шөбере» ашылады.
8. Кітаптағы 4 - есеп оқылып, талданады. - Тақтаға есептің сызбасы ілінеді. Екі топтан екі бала келіп шешуін, жауабын жазады.
«Шөпшек» сөзі анықталады.
9. Венн көрсетуі. 10 саны мен 100 санын салыстырады. «Немесе» сөзі ашылады.
10. Миға шабуыл.
Маратта бар 5 іні,
Мұратта бар 2 іні.
Қоссақ 5 пен 2 - ні,
Болады екен неше іні?
Көлден ұшты 7 қаз,
Қайтып қонды 2 қаз,
Қонбады оның нешеуі?
«Туажат» сөзі ашылады.
ІV. Қорытынды. Екі топтың жинаған ұпайлары саналады.
Ағаштан таралған жеті атаны қайталайды: әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немесе, туажат.
V. Үйге тапсырма. Математикалық жұмбақ есеп құрастыру.
VІ. Бағалау. Мадақтау.
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау.
Білімділік мақсаты: СТО стратегияларын пайдалана отыра оқушылардың алған білімі мен біліктілік дағдыларын тиянақтау, бекіту.
Дамытушылық мақсаты: Пысықтау, тексеру арқылы сабаққа қызығушылықтарын арттыру, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Ұлттық тәрбие беру, ұйымшылдыққа баулу.
СТО стратегиялары: Психологиялық дайындық, «Ой толғаныс», «Ой қозғау», тест, топпен жұмыс, Венн көрсетуі, ассоцация, миға шабуыл, ойындар.
Көрнекіліктер: Тест, ақ сүйек суреті, Қожанасыр бейнесі мен асықтар, жеті ата таратылып жазылған ағаш суреті, есеп сызбасы.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық даярлық. Оқушылардың бір - біріне, мұғалімге қарап жымиюын өтіну. Сабаққа деген ынталарын байқау.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Ой толғаныс» стратегиясы. Құрастырып келген математикалық өлең жолдарын, санамақтарын оқыту.
ІІІ. Жаңа сабақ – білім бекіту.
Топқа бөлу.
Тест (әр баланың белгілеуін хабарлау).
«Ой қозғау», «Ақ сүйек» ойыны арқылы плакаттағы мысалдарды ауызша орындайды (жарыс).
8+4
4+8
9+4
4+9
12 - 4
12 - 8
13 - 4
13 - 9
Ең алғашқы жеті ата «әке» сөзі ашылады.
4. Ассоцация құру.
7
↓
күн
ата
керемет
ғашық
шелпек
ғалам
5. Қожанасырдың асығындағы теңдеуді шешу.
4+а=11;
11 - а=4;
а - 4=7
Ағаштан «бала» сөзі ашылады.
6. Себеттегі жемістердің артындағы тапсырмаларды орындау арқылы « немере» сөзі ашылады.
7. Сергіту сәті. Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Ұшып кетті үш құс,
Ұшып келді ұшқыш.
Жоғалды бес шыбыш,
Жоқ әлі еш сыбыс.
Жоқ әлі еш сыбыс.
Жоғалды бес шыбыш.
Осы кезде келесі сөз «шөбере» ашылады.
8. Кітаптағы 4 - есеп оқылып, талданады. - Тақтаға есептің сызбасы ілінеді. Екі топтан екі бала келіп шешуін, жауабын жазады.
«Шөпшек» сөзі анықталады.
9. Венн көрсетуі. 10 саны мен 100 санын салыстырады. «Немесе» сөзі ашылады.
10. Миға шабуыл.
Маратта бар 5 іні,
Мұратта бар 2 іні.
Қоссақ 5 пен 2 - ні,
Болады екен неше іні?
Көлден ұшты 7 қаз,
Қайтып қонды 2 қаз,
Қонбады оның нешеуі?
«Туажат» сөзі ашылады.
ІV. Қорытынды. Екі топтың жинаған ұпайлары саналады.
Ағаштан таралған жеті атаны қайталайды: әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немесе, туажат.
V. Үйге тапсырма. Математикалық жұмбақ есеп құрастыру.
VІ. Бағалау. Мадақтау.
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Рационал теңдеулер
Рационал теңдеу тақырыбын меңгерту өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, №132 орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Ермекова Гульнария Амантаевна
Екі өрнектің қосындысының кубына есептер шығару
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Тұрғызба селосындағы №4. М. Әуезов атындағы жалпы орта білім беретін мектептің математика пәні мұғалімі Абдрахманова Кунсая Алмасовна
Білімді тиянақтау (математика)
Алматы қаласы, Әуезов ауданы, «Жаңа Ғасыр» № 175 гимназияның бастауыш сынып мұғалімі Нурбекова Айжан Айдарханқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.