Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі
Дүниетану 2 сынып
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі (слайдымен)
Білім стандарты, пән бағдарламасы, дүниетану пәні оқулығы
Мақсаты: Оқушылардың білімін арттыра отырып, жануарлардың көп түрлілігі туралы түсінік қалыптастыру.
Сабақтың типі: Жаңа ұғым беру.
Сабақтың әдісі: Сто стратегиялары,
топпен жұмыс, өзіндік, сұрақ - жауап. Көрнекілігі: интербелсенді тақта, тапсырма жазылған слайдтар, стикерлер.
Білімділігі: Жануарлардың топтарға бөліну ерекшеліктерін түсіндіре отырып, білімдерін тереңдету.
Дамытушылығы: Логикалық ой - өрісін дамыту барысында тапқырлыққа, танымдық қабылдауын арттыруға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: Жауапкершілікті сезінуге, топпен жұмыс істеуге, бір - біріне көмек беруге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді.
2. Ой қорытып, бір - бірлеріне сұрақ қоя алады.
3. Жауапкершілікті сезініп, әдептілікке, құрметтеу сезімдері қалыптасады.
Жануарлар дүниесінің көп түрлілігі туралы толық мағлұмат алу.
Ғаламтор, Power Point, ресурстар
Мұғалім іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу
Сабағымыз сәтті өтсін деп барлығымыз шаттық шеңберін құрайық.
Топқа бөліну
Өткен сабаққа шолу.
Өсімдіктерге қажетті заттар.
Миға шабуыл
- Дүниені қоршаған орта не?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Өлі табиғатқа нелер жатады?
- Тірі табиғатқа нелер жатады?
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі (слайдымен)
Білім стандарты, пән бағдарламасы, дүниетану пәні оқулығы
Мақсаты: Оқушылардың білімін арттыра отырып, жануарлардың көп түрлілігі туралы түсінік қалыптастыру.
Сабақтың типі: Жаңа ұғым беру.
Сабақтың әдісі: Сто стратегиялары,
топпен жұмыс, өзіндік, сұрақ - жауап. Көрнекілігі: интербелсенді тақта, тапсырма жазылған слайдтар, стикерлер.
Білімділігі: Жануарлардың топтарға бөліну ерекшеліктерін түсіндіре отырып, білімдерін тереңдету.
Дамытушылығы: Логикалық ой - өрісін дамыту барысында тапқырлыққа, танымдық қабылдауын арттыруға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: Жауапкершілікті сезінуге, топпен жұмыс істеуге, бір - біріне көмек беруге, табиғатты қорғауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Жаңа сабақ материалын толық меңгереді.
2. Ой қорытып, бір - бірлеріне сұрақ қоя алады.
3. Жауапкершілікті сезініп, әдептілікке, құрметтеу сезімдері қалыптасады.
Жануарлар дүниесінің көп түрлілігі туралы толық мағлұмат алу.
Ғаламтор, Power Point, ресурстар
Мұғалім іс - әрекеті
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу
Сабағымыз сәтті өтсін деп барлығымыз шаттық шеңберін құрайық.
Топқа бөліну
Өткен сабаққа шолу.
Өсімдіктерге қажетті заттар.
Миға шабуыл
- Дүниені қоршаған орта не?
- Табиғат нешеге бөлінеді?
- Өлі табиғатқа нелер жатады?
- Тірі табиғатқа нелер жатады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Оқушылардың ақыл ойын, сөйлеу тілін дамыту, қиялын ұштау. Тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Үй жануарлары мен жабайы жануарлар. Сүтқоректілер.
Жануарлар және олардың тіршілігі жайлы түсінік беру. Олардың да өсімдіктер сияқты алуан түрі бар екені туралы түсінік қалыптастыру
Жасыл эвглена — жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілердің қатарынан екеуін де біріктірген қарапайым жәндік. Колониялы талшықтылар.
Жасыл эвгленаның құрылыс ерекшеліктерін, жануарлар мен өсімдіктерге тән белгілері бар екендігін түсіндіру. Оқушылардың өзара қарым - қатынас жасау іскерліктерін қалыптастыру.
Жануарлар дүниесінің әртүрлілігі
Өсімдіктер сияқты жануарлар да алуан түрлі болып келеді. Жер бетінде жануарлардың түрлері өте көп. Ғалымдардың зерттеуі бойынша олардың 2 млн - дай түрі белгілі болды. «Жануар» сөзі парсының «джан - джанвар» деген сөздің екінші бөлігінен алынған.
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Мұхамбетова Ботагөз Жексенғалиқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.