Асқар Тоқмағамбетов «Бидай мен Қаңбақ» (мысал)
Сабақтың тақырыбы: Асқар Тоқмағамбетов «Бидай мен Қаңбақ» (мысал)
Сілтеме: Орта мерзімдік жоспар, оқулық, суреттер, тапсырмалар
Сабақтың мақсаты: Мысалды оқи отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, диалогтік оқытуды қолдану арқылы сыни тұрғыдан ойланып негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау, мәнерлеп оқи білуге, өз ойларын қорытып айтуға баулу, мақтаншақтық әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Топтық, ұжымдық, өзіндік жұмыс, «Ой қозғау», «Миға шабуыл», Венн диаграммасы, семантикалық картамен жұмыс
Күтілетін нәтиже:
«Ой қозғау» арқылы мысалдың тақырыбын ашады, ойды жүйелі жинақтауға үйренеді, өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді, өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, топтар өзге топтарды тыңдайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сұрақ - жауап алысуда, постер қорғағанда, өзін - өзі, топты бағалау кезінде сауатты, жүйелі сөйлеуге дағдыланады
Негізгі идеялар:
Мақтаншақтық – жаман әдет.
Сабақтың барысы:
. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Психологиялық дайындық:
Еңбекті сүй, құрметте,
Керек болар өмірде,
Еңбек етсең емерсің,
Жақын болшы еңбекке.
2. Топқа бөліну
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1.«Ұнатам күзді мен» өлеңді жатқа айтқызу
2. Оқушылар бір - біріне сұрақ қояды:
- Даланың түсі қандай?
- Алма қалай пісті?
- Аспанды не қаптады?
- Жел қандай?
- Тырнасы қайткен?
3. «Мұғалім оқушы:
- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
- Екі өлеңнің ерекшеліктері неде?
- Күздің басқы және соңғы кездерін қай өлеңнен байқайсыңдар?
ІҮ. Жаңа сабақ:
1. «Ой қозғау» (Бидай ме қаңбақтың суреттерін көрсету)
- Осы суреттер туралы не білеміз? Не айта аламыз?
- Өте жақсы. Біз бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Бидай мен Қаңбақ» мысалымен танысамыз.
-«Бидай мен Қаңбақ» мысалдың авторы Асқар Тоқмағамбетов. Ол 1905 жылы Қызылорда облысында дүниеге келген. Ол белгілі сықақшы ақын.
Мысал - адам бойындағы әр түрлі мінез - қылықтарды жануарлар, өсімдіктер, құстар арқылы бейнелеп көрсетеді.
Бидай – дәнді дақыл. Ол егістікте өседі. Одан ұн тартады. Ұннан әртүрлі тағамдар дайындайды, сабанын мал жейді.
Сілтеме: Орта мерзімдік жоспар, оқулық, суреттер, тапсырмалар
Сабақтың мақсаты: Мысалды оқи отырып, сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер, диалогтік оқытуды қолдану арқылы сыни тұрғыдан ойланып негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау, мәнерлеп оқи білуге, өз ойларын қорытып айтуға баулу, мақтаншақтық әдеттен аулақ болуға тәрбиелеу.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер:
Топтық, ұжымдық, өзіндік жұмыс, «Ой қозғау», «Миға шабуыл», Венн диаграммасы, семантикалық картамен жұмыс
Күтілетін нәтиже:
«Ой қозғау» арқылы мысалдың тақырыбын ашады, ойды жүйелі жинақтауға үйренеді, өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді, өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі, топтар өзге топтарды тыңдайды.
Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы:
Сұрақ - жауап алысуда, постер қорғағанда, өзін - өзі, топты бағалау кезінде сауатты, жүйелі сөйлеуге дағдыланады
Негізгі идеялар:
Мақтаншақтық – жаман әдет.
Сабақтың барысы:
. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Психологиялық дайындық:
Еңбекті сүй, құрметте,
Керек болар өмірде,
Еңбек етсең емерсің,
Жақын болшы еңбекке.
2. Топқа бөліну
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1.«Ұнатам күзді мен» өлеңді жатқа айтқызу
2. Оқушылар бір - біріне сұрақ қояды:
- Даланың түсі қандай?
- Алма қалай пісті?
- Аспанды не қаптады?
- Жел қандай?
- Тырнасы қайткен?
3. «Мұғалім оқушы:
- Екі өлеңнің ұқсастығы неде?
- Екі өлеңнің ерекшеліктері неде?
- Күздің басқы және соңғы кездерін қай өлеңнен байқайсыңдар?
ІҮ. Жаңа сабақ:
1. «Ой қозғау» (Бидай ме қаңбақтың суреттерін көрсету)
- Осы суреттер туралы не білеміз? Не айта аламыз?
- Өте жақсы. Біз бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Бидай мен Қаңбақ» мысалымен танысамыз.
-«Бидай мен Қаңбақ» мысалдың авторы Асқар Тоқмағамбетов. Ол 1905 жылы Қызылорда облысында дүниеге келген. Ол белгілі сықақшы ақын.
Мысал - адам бойындағы әр түрлі мінез - қылықтарды жануарлар, өсімдіктер, құстар арқылы бейнелеп көрсетеді.
Бидай – дәнді дақыл. Ол егістікте өседі. Одан ұн тартады. Ұннан әртүрлі тағамдар дайындайды, сабанын мал жейді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Асқар Тоқмағамбетов бидай мен қаңбақ мысалына сабақ жоспары әдебиеттік оқу 2 сынып мақтаншақтық әдеттен аулақ болу
Жаңалықтар
А. Тоқмағамбетов. Бидай мен Қаңбақ
Бидай мен қаңбақ мысалының мәнін терең түсінуге, өлең кейіпкерлеріне мінездеме бере білуге, өзіндік ой қорытындысын жасай білуге, ойын жүйелі жеткізуге үйрету.
Көмектес септік
Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру, көмектес септіктің жасалуы туралы білім беру. Сөйлем ішінен көмектес септіктегі сөздерді сөз құрамына талдап, оларды өздері байланысатын сөздерімен теріп жазу арқылы олардың жалғауларын ажырата білу
Техника ғылымының саласындағы белгілі тұлғалар
Жалпы мақсаттар: сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, өз бетінше тіл үйренуге, білім алуға қабілетін баулу, жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру;
Шыбын мен Көбелек
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай кенті «№3орта мектеп» бастауыш сынып мұғалімі Қазиева Гүлмира
Асқар Тоқмағамбетов "Бидай мен қаңбақ"
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Түменбаева Құндызай Найманбайқызы
Бидай мен қаңбақ
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы Приозерный негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шамилова Сарагүл Ибрайвна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.