Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Техника ғылымының саласындағы белгілі тұлғалар

15 наурыз 2020, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Жалпы мақсаттар: сыни ойлау көзқарасын дамыта отырып, өз бетінше тіл үйренуге, білім алуға қабілетін баулу, жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру; ой түйіндеуіне орай көшбасшылықты анықтау;
Оқыту нәтижесі: Ойды жүйелі жинақтауға үйренеді; өз біліміне есеп беріп, бағалауға үйренеді; өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі; өзге топтарды тыңдауға үйретіледі.
Негізгі идеялар:«Адам баласы адам баласынан ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселермен озады.» Абай
Бірінші кезең: Сыныпты ғылым білім тақырыбындағы суреттерді құрастыру арқылы екі топқа бөлінеді (мантия, ЭКСПО эмблемасы)

Тапсырмалар
ТЫҢДАЛЫМ 1 - тапсырма. ТЕХНИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ САЛАСЫНДАҒЫ БЕЛГІЛІ ТҰЛҒАЛАР туралы слайд көріністер 10 мин):
1. Қаныш Сатпаев
2. Жамал Мұсағалиқызы
3. Әшім Омаров
4. Әлімхан Ермеков
5. Әбікен Бектұров
6. Әлкей Марғұлан
Оқушыларға тапсырмалар алдын ала берілген, АКТ ны қолдану арқылы техника ғылымының саласындағы белгілі тұлғалар туралы ізденеді, жаңа қырларын табады, слайд көріністер 10 мин):

Cәйкестендіру
Тұңғыштарды сәйкестендіреді.
Топ мүшелері тапсырманы орындауда барлығы да ат салысады 2 мин

Қызылорда қаласындағы №112 орта мектебінде
мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары,
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Қосбармахова Руза Ақсырғақызы

Толық нұсқасын жүктеу
6 807
0
  • 60
2 дауыс


Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Дінтану негіздеріне қысқа мерзімді жоспар (9 сынып)
Дінтану негіздеріне қысқа мерзімді жоспар (9 сынып)
Оқушыларға буддизм ілімі, буддизмнің негізгі тармақтары, буддизм ілімінің пайда болуы туралы түсіндіру. Оқушыларға әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ой - өрісін дамыту, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолдану
Арифметикалық амалдардың қасиеттерін пайдаланып, өрнектерді ықшамдауды сұрап жауаптарын толықтыру.
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Натурал сандардың бөлінгіштігі
Білім берудің жаңа тәсілдері мен АКТ - ны пайдаланып оқытуды қолдана отырып өткен тақырыпты қайталау, түсіну, кез - келген проблеманы шешу қабілеттерін дамыту, жас ерекшеліктеріне қарай есеп шығару дағдыларын зерделеу; тапсырмалар арқылы ойын қорыта
Асқар Тоқмағамбетов «Бидай мен Қаңбақ» (мысал)
Асқар Тоқмағамбетов «Бидай мен Қаңбақ» (мысал)
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №7 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Джумабекова Маруза Сарсенбаевна
Шыбын мен Көбелек
Шыбын мен Көбелек
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Жетібай кенті «№3орта мектеп» бастауыш сынып мұғалімі Қазиева Гүлмира
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×