С дыбысы мен әріпі. Қайталау
Сауат ашу
Тақырыбы; С дыбысы мен әрпі. Қайталау
Мақсаты: 1. Оқушылар өтілген дыбыстарды қайталау арқылы білімін бекітеді.
2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыта отырып, сөздік қорын молайтады,,
байланыстырып сөйлеуге дағдыланады.
3. Еңбекке тәрбиелеу тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Көрнекті құралдар: дидактикалық материалдар, суреттер, интерактивті тақта,
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды 4 топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Жеке оқушылармен жұмыс
ІІІ. Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту Ой қозғау
Судан ол қорқады,
Бұдан кір қорқады. ( сабын)
Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні.
Құйырығынан суырып,
Әкелді әкем бір күні.(сәбіз)
Тілден ұшып,
Құлаққа қонады.(сөз)
Әр топ өзіне берілген дыбыстарға топтастыру жасау.
Оны топтан 1 оқушы шығып, қорғайды.
ІІ. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс,
1 - топ; Жұмбақ шешеді
Тілі бетінде,
Сөзі шетінде (сағат)
2 - топ:
Осы жұмбақ шешуіндегі сөз қандай дыбыстан басталып тұр?
Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау.
3 - топ:
Тақырыптық сурет бойынша сөйлем құрату
Сынып таза, әрі кең. Сыныпта біз сабақ оқимыз.
4 - топ:
Бағандағы сөздерді оқу.
1 - топ: Сұраулы сөйлем туралы мағлұмат беру, жауап беруге үйрету.
С - тіл алды, қатаң, ызың дауыссыз дыбысты белгілейтін әріп, сөздің барлық буынында кездесе береді.
С әрпінің жазылуын еске түсірейік.
С әрпі қалай жазылады?
С әрпі бас әріп және кіші әріппен тұрады. С әрпі бір ғана элемент доғал сызықтан тұрады.. Бас әріп үлкен жолдың ортасынан оңнан солға қарай төмен доға сызықпен жазылады.
Кіші с әрпі жазу жолының үстіңгі жағынан басталып, оңнан солға қарай доға сызықпен жазылады.
І - ТОП: бітеу буындарға ұқсас буындарды қосып оқыту
2 - топ: «Бірлесіп сурет жасау» стратегиясы
«Саймандар»
ІІІ. Ойтолғаныс: «Қай буынды жоғалтым?»
Са.. су... сай...
Са..... су.... сай...
Әріптер әлеміне саяхат
С - Ш дыбыстарының айтылуы өте ұқсас болады. Оларды ажырата білу керек. Оларды айтып үйренейік. Өлеңдегі с - ш дыбысы бар сөздерді айтып бер.
Гүл өседі,
От өшеді.
Ағашты кеседі,
Суды кешеді.
Киімді пішеді.
Сабаны піседі.
Еңбек еселі келеді,
Қарттар көшелі болады.
Әр елдің көсемі болады.
Суырылған шешені болады.
Әрбір суреттің атауынан С дыбысын тапта, оны орына жазып көрсет
Сақина, сағат, бес,
ІІІ. Ой толғаныс:
«Қай буынды жоғалттым?»
Са... су... сау...
Са... су.. сау...
Суреттермен жұмыс
С дыбысы қай үйдің тұрғыны?
“Ойлан тап”ойыны
Суреттер қатарынан атауы с дыбысынан басталатын сөздерді көрсет
Сағат, жылқы, қалам, сиыр, сақина, білезік, сегіз, сан
Қорытындылау: Біз не үйрендік?
Бағалау:
Өзіндік бағалау: Оқушылар өздері белгілер бойынша таңдайды
Тақырыбы; С дыбысы мен әрпі. Қайталау
Мақсаты: 1. Оқушылар өтілген дыбыстарды қайталау арқылы білімін бекітеді.
2. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыта отырып, сөздік қорын молайтады,,
байланыстырып сөйлеуге дағдыланады.
3. Еңбекке тәрбиелеу тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Көрнекті құралдар: дидактикалық материалдар, суреттер, интерактивті тақта,
Сабақ барысы.
І. Ұйымдастыру: Оқушыларды 4 топқа бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Жеке оқушылармен жұмыс
ІІІ. Жаңа сабақ
І. Қызығушылығын ояту Ой қозғау
Судан ол қорқады,
Бұдан кір қорқады. ( сабын)
Жаздай інге тығылып,
Жатқан қызыл түлкіні.
Құйырығынан суырып,
Әкелді әкем бір күні.(сәбіз)
Тілден ұшып,
Құлаққа қонады.(сөз)
Әр топ өзіне берілген дыбыстарға топтастыру жасау.
Оны топтан 1 оқушы шығып, қорғайды.
ІІ. Мағынаны тану. Оқулықпен жұмыс,
1 - топ; Жұмбақ шешеді
Тілі бетінде,
Сөзі шетінде (сағат)
2 - топ:
Осы жұмбақ шешуіндегі сөз қандай дыбыстан басталып тұр?
Сағат сөзіне дыбыстық талдау жасау.
3 - топ:
Тақырыптық сурет бойынша сөйлем құрату
Сынып таза, әрі кең. Сыныпта біз сабақ оқимыз.
4 - топ:
Бағандағы сөздерді оқу.
1 - топ: Сұраулы сөйлем туралы мағлұмат беру, жауап беруге үйрету.
С - тіл алды, қатаң, ызың дауыссыз дыбысты белгілейтін әріп, сөздің барлық буынында кездесе береді.
С әрпінің жазылуын еске түсірейік.
С әрпі қалай жазылады?
С әрпі бас әріп және кіші әріппен тұрады. С әрпі бір ғана элемент доғал сызықтан тұрады.. Бас әріп үлкен жолдың ортасынан оңнан солға қарай төмен доға сызықпен жазылады.
Кіші с әрпі жазу жолының үстіңгі жағынан басталып, оңнан солға қарай доға сызықпен жазылады.
І - ТОП: бітеу буындарға ұқсас буындарды қосып оқыту
2 - топ: «Бірлесіп сурет жасау» стратегиясы
«Саймандар»
ІІІ. Ойтолғаныс: «Қай буынды жоғалтым?»
Са.. су... сай...
Са..... су.... сай...
Әріптер әлеміне саяхат
С - Ш дыбыстарының айтылуы өте ұқсас болады. Оларды ажырата білу керек. Оларды айтып үйренейік. Өлеңдегі с - ш дыбысы бар сөздерді айтып бер.
Гүл өседі,
От өшеді.
Ағашты кеседі,
Суды кешеді.
Киімді пішеді.
Сабаны піседі.
Еңбек еселі келеді,
Қарттар көшелі болады.
Әр елдің көсемі болады.
Суырылған шешені болады.
Әрбір суреттің атауынан С дыбысын тапта, оны орына жазып көрсет
Сақина, сағат, бес,
ІІІ. Ой толғаныс:
«Қай буынды жоғалттым?»
Са... су... сау...
Са... су.. сау...
Суреттермен жұмыс
С дыбысы қай үйдің тұрғыны?
“Ойлан тап”ойыны
Суреттер қатарынан атауы с дыбысынан басталатын сөздерді көрсет
Сағат, жылқы, қалам, сиыр, сақина, білезік, сегіз, сан
Қорытындылау: Біз не үйрендік?
Бағалау:
Өзіндік бағалау: Оқушылар өздері белгілер бойынша таңдайды
Жаңалықтар
Т дыбысы мен әрпі
Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
Ж дыбысы және әріпі
Өтілген дыбыстарды қайталау, Ж дыбысы мен әріпін таныстыру. Сөздерді буынға бөлгізіп, дыбыстық талдау жасатып үйрету. Қол жаттықтыру жұмысын дамыту.
С дыбысы мен әрпі
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, №2 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тлекова Райхан
С дыбысы және әрпі
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің мектепалды даярлық тәрбиешісі Қошимова Айгүл Сарсенбайқызы
Ө дыбысы мен әрпін қайталау
Исмаилова Ляззат Нуржанқызы, Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Басықара ауылы, № 182 мектеп , Бастауыш пән мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.