Жіңішке дауыстылар. Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
Сабақтың тақырыбы: Жіңішке дауыстылар
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жіңішке дауысты дыбыстар жайлы білімдерін кеңейте отырып, сөз ішінен ажыратуға үйрету:
Дамытушылық: Оқушылардың оқу жазу, өз пікірлерін толық айтуға мүмкіндігін ойлау, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Еңбек қадірін, жер қадірін, құстар мен жәндіктердің пайдасын білуге қамқорлық жасауға тәрбиелеу
Көрнекті құралдар: суреттер, автор суреті
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, СТО.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Біз ерекше баламыз,
Біз әдепті боламыз.
Ұстаздарды көргенде,
Қуанып қарсы аламыз.
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.
Күн ретін көркем жазу.
Үү Үкі, үміт, үйрек
Үй жұмысын тексеру:
«Жапалақ қар» мәнерлеп оқу
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
Ешқандай кедергісіз айтылған дыбыстар.
Жуан дауыстыларды ата?
Жаңа сабақ:
Ой шақыру:
Жұмбақ шешу.
Торын құрып қояды,
Шыбындарды жояды.
(Өрмекші) дыбыстық талдау жаса.
Құйқылжытып дала күйін,
Үй ішіне салады үйін. (Қарлығаш)
дыбыстық талдау жаса.
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш әңгімесімен таныстыру.
Бұл әңгімені кім жазған екен.
Олай болса, ақын туралы қысқаша танысайық.
Ыбырай Алтынсарин – ағартушы, ақын, жазушы, ұстаз
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жіңішке дауысты дыбыстар жайлы білімдерін кеңейте отырып, сөз ішінен ажыратуға үйрету:
Дамытушылық: Оқушылардың оқу жазу, өз пікірлерін толық айтуға мүмкіндігін ойлау, мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Еңбек қадірін, жер қадірін, құстар мен жәндіктердің пайдасын білуге қамқорлық жасауға тәрбиелеу
Көрнекті құралдар: суреттер, автор суреті
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ – жауап, СТО.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Біз ерекше баламыз,
Біз әдепті боламыз.
Ұстаздарды көргенде,
Қуанып қарсы аламыз.
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.
Күн ретін көркем жазу.
Үү Үкі, үміт, үйрек
Үй жұмысын тексеру:
«Жапалақ қар» мәнерлеп оқу
Дауысты дыбыс дегеніміз не?
Ешқандай кедергісіз айтылған дыбыстар.
Жуан дауыстыларды ата?
Жаңа сабақ:
Ой шақыру:
Жұмбақ шешу.
Торын құрып қояды,
Шыбындарды жояды.
(Өрмекші) дыбыстық талдау жаса.
Құйқылжытып дала күйін,
Үй ішіне салады үйін. (Қарлығаш)
дыбыстық талдау жаса.
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш әңгімесімен таныстыру.
Бұл әңгімені кім жазған екен.
Олай болса, ақын туралы қысқаша танысайық.
Ыбырай Алтынсарин – ағартушы, ақын, жазушы, ұстаз
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Дауысты дыбыстар, жуан, жіңішке дауыстылар
Тіліміздегі дыбыстардың, соның ішіндегі дауысты дыбыстардың жіктелуін оқушылардың өздерін қатыстыра отырып түсіндіру
Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.
Қысқа мерзімді жоспар. Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар. 2 - сағат
Төлдер
Жіңішке дауысты дыбыстар жайлы түсінік беру, төрт түлік мал туралы білімдерін кеңейте отырып, малдың пайдасын ұғындыру.
Ақсақалдың ақ батасы
Қызылорда қаласы, №172 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Искакова Үміт
Ақсақалдың ақ батасы. Жуан және жіңішке жұп дауыстылар
Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы, Луговой ауылы, Т. Рысқұлов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бегасилова Меизкуль Туленовна
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш. Жіңішке дауысты дыбыстар
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Карабаева Зайтуна Маженовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.