Математикалық сайыс
Сабақтың тақырыбы: Математикалық сайыс. «Шоқ жұлдыздар»
Сабақтың мақсаты: Сабақта оқушыларды жарыстыру арқылы логикалық ойлау қабілетін, ой – өрісін дамыту, белсенділігін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру, әдептілікке, ұйымшылдыққа, көпшілік алдында өздерін ұстай білуге тәрбиелеу мақсат етілді.
Сабақ түрі: Сайыс сабақ
Көрнекілік: интерактивті тақтада сайыс жүйесі, жауапқа әзірміз белгісі.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
1 – топ – «Жүйріктер»
2 – топ – «Ұшқырлар»
3 – топ – «Тапқырлар»
- Құрметті оқушылар «Шоқ жұлдыздар» деп аталатын ойынымызға қош келдіңіздер! Бұл ойында алған білімдеріміздің деңгейі қандай дәрежеде екенін, оны жетік меңгере алғанымызды көрсетуге тиіспіз.
Сарапшыларды сайлау.
1 - кезең «Кім жылдам?»
Ойынның шарты: әр топқа 10 сұрақ беріледі. Сұрақтарға жылдам, дұрыс жауапқа 1 ұпайдан және жылдамдық ескеріледі.
1 – топ.
1. Ең кіші натурал санды ата? (1)
2. Масса бірліктерін ата? (гр, кг, ц, т)
3. Қосылғыштардың орны ауысқаннан..... (қосындының мәні өзгермейді)
4. Уақытты қалай табамыз? (S: V=t)
5. Әлемнің екінші ұстазы атағын алған ғұлама кім? (Әл - Фараби)
6. 990: 3 (330)
7. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? (кесінді)
8. 222 х 3 (666)
9. Миллионда неше ноль бар? (6)
10. Баласы 6 жаста, ал шешесі одан 36 жас үлкен. Шешесі шеше жаста?
2 – топ.
1. 1 т қанша кг бар? (1000)
2. Қашықтықты қалай табамыз? (S=V*t)
3. Атасы 54 жаста, ал немересі атасынан 45 жас кіші. Немересі неше жаста? (9)
4. 680: 2 (340)
5. Бір нүктесі бар сызықты қалай атайды? (сәуле)
6. Ауданы 25 см ² шаршының қабырғасы неге тең? (5)
7. 3³ нешеге тең? (27)
8. Тік бұрыш қандай бұрыштан кіші? (доғал)
9. Көлемді қалай табамыз? (a*b*c)
10. Ең кіші үш таңбалы сан? (100)
3 – топ.
1. Тік төртбұрыштың қандай қабырғалары тең болады? (қарама - қарсы)
2. Шеңбер сызу құралы? (циркуль)
3. Қай санға бөлуге болмайды? (натурал емес)
4. Жылдамдықты қалай табамыз? ()
5. 10 жылда неше ай бар? (120)
6. Тік төртбұрыштың ені 3 см, ұзындығы 5 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап? (16 см)
7. Бүркіт 30 жыл жасайды, ал тасбақа одан 10 есе артық жасайды. Тасбақа неше жыл жасайды? (300)
8. 4800: 4 (1200)
9. S=a*b Бұл формуламен нені табуға болады? (ауданын)
10. 9999 дан кейінгі сан? (10000)
Сабақтың мақсаты: Сабақта оқушыларды жарыстыру арқылы логикалық ойлау қабілетін, ой – өрісін дамыту, белсенділігін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру, әдептілікке, ұйымшылдыққа, көпшілік алдында өздерін ұстай білуге тәрбиелеу мақсат етілді.
Сабақ түрі: Сайыс сабақ
Көрнекілік: интерактивті тақтада сайыс жүйесі, жауапқа әзірміз белгісі.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру.
2. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
1 – топ – «Жүйріктер»
2 – топ – «Ұшқырлар»
3 – топ – «Тапқырлар»
- Құрметті оқушылар «Шоқ жұлдыздар» деп аталатын ойынымызға қош келдіңіздер! Бұл ойында алған білімдеріміздің деңгейі қандай дәрежеде екенін, оны жетік меңгере алғанымызды көрсетуге тиіспіз.
Сарапшыларды сайлау.
1 - кезең «Кім жылдам?»
Ойынның шарты: әр топқа 10 сұрақ беріледі. Сұрақтарға жылдам, дұрыс жауапқа 1 ұпайдан және жылдамдық ескеріледі.
1 – топ.
1. Ең кіші натурал санды ата? (1)
2. Масса бірліктерін ата? (гр, кг, ц, т)
3. Қосылғыштардың орны ауысқаннан..... (қосындының мәні өзгермейді)
4. Уақытты қалай табамыз? (S: V=t)
5. Әлемнің екінші ұстазы атағын алған ғұлама кім? (Әл - Фараби)
6. 990: 3 (330)
7. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? (кесінді)
8. 222 х 3 (666)
9. Миллионда неше ноль бар? (6)
10. Баласы 6 жаста, ал шешесі одан 36 жас үлкен. Шешесі шеше жаста?
2 – топ.
1. 1 т қанша кг бар? (1000)
2. Қашықтықты қалай табамыз? (S=V*t)
3. Атасы 54 жаста, ал немересі атасынан 45 жас кіші. Немересі неше жаста? (9)
4. 680: 2 (340)
5. Бір нүктесі бар сызықты қалай атайды? (сәуле)
6. Ауданы 25 см ² шаршының қабырғасы неге тең? (5)
7. 3³ нешеге тең? (27)
8. Тік бұрыш қандай бұрыштан кіші? (доғал)
9. Көлемді қалай табамыз? (a*b*c)
10. Ең кіші үш таңбалы сан? (100)
3 – топ.
1. Тік төртбұрыштың қандай қабырғалары тең болады? (қарама - қарсы)
2. Шеңбер сызу құралы? (циркуль)
3. Қай санға бөлуге болмайды? (натурал емес)
4. Жылдамдықты қалай табамыз? ()
5. 10 жылда неше ай бар? (120)
6. Тік төртбұрыштың ені 3 см, ұзындығы 5 см. Тік төртбұрыштың периметрін тап? (16 см)
7. Бүркіт 30 жыл жасайды, ал тасбақа одан 10 есе артық жасайды. Тасбақа неше жыл жасайды? (300)
8. 4800: 4 (1200)
9. S=a*b Бұл формуламен нені табуға болады? (ауданын)
10. 9999 дан кейінгі сан? (10000)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Математикалық кафе
Білімге деген көзқарасын қалыптастыра отырып, математика пәніне деген қызығушылығын ояту.
Математикалық сайыс
Целиноград ауданы, № 10 орта мектеп Өткізген: Бастауыш сынып мұғалімі: Кусаинова Жанар Кайратовна
«Көңілді тапқырлар» математикалық сайысы
«Көңілді тапқырлар» математикалық сайысы. Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Дамытушылық: Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа,
Білгір биологтар (сайыс сабақ)
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Малыбай жалпы орта білім беретін мектеп Биология пәні мұғалімі: Айгожин А.Б.
Фонетика. Нәтиже сабақ «Тағамдар»
Караганды облысы Абай ауданы, №1 мектеп. Урикбаева Калампыр Калаукызы
Әдебиет көшбасшысы (зияткерлік сайыс)
Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы № 6 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жолдасова Айкенже Жалмағанбетқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.