10 санының құрамы
Математика
Сабақтың тақырыбы: 10 санының құрамы
Сабақтың мақсаты: 10 санының сан қатарындағы орны бойынша құрамын анықтау және қосылғыштардың компоненттерін қайталау. 10 санының құрамы бойынша өздерінің тұжырым жасап, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру;
• Тез есептеу, есте сақтау, логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
• Ұқыптылыққа, білімділікке, ұжымдық жұмысқа, таза әрі сауатты оқуға, жазуға тәрбиелеу
Сабақтың типі: аралас сабақ
Әдістері: сұрақ – жауап, топтастыру, жинақтау, салыстыру, көрнекіліктік
Көрнекілік: сандар қатары, шырша, ойыншықтар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар, қазір бізде математика сабағы.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Бүгінгі ауа райы қандай?
- Қыс мезгілінде суық болса да, көңіл күйіміз көтеріңкі, сабаққа деген ынтамыз жоғары болсын.
а) Қуанамын мен де, (1 - слайд)
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым!
Арайлап атқан күнге – деп сабағымызды бастаймыз. Күнде бүгін шуағын шашып, күлімдеуде. Күннен біз өзімізге күш - қуат аламыз. Алған күшімізді бүгінгі сабақта пайдаланайық.
ә) Математикалық диктант
Оқушыларға бер. өрнектерді оқимын оқушылар класмейтқа мәндерін жазады, «пердені»ашу арқылы тексереміз.(2 - слайд) Мадақтау
8+1=9 ш
4+3=7 р
6+2=8 ы
8 - 6=2 а
- Балалар, осы өрнектердің мәнін табу барысында біз бір сөз шығаруымыз керек. Ол сөздің осы сабаққа қатысы болады?
- Жақсы балалар, шырша сөзі шықты. Бұл жайлы не айтуға болады? Мереке күндері шырша жайында теледидардан қандай жаңалықтар естідіңдер?(3 - слайд)
- Олай болса бізде өз сыныбымыздың жаңа жылдық шыршасын жағып, сыныбымызға мерекелік көңіл күй сыйлайық.
ІІ. Жаңа сабақ
а )- Бізге тапсырма беріледі соларды орындау барысында жүзеге асыра аламыз.
- Балалар, біз нешеге дейінгі сандармен таныстық? Тура және кері санау 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 т. с. с кері санау
- Олай болса біз бүгін 10 санының құрамымен танысамыз. Біз жаңағы шыршаларымызды жағу үшін алдымен сәндеуіміз қажет. Сәндеу арқылы біз тапсырманы орындаймыз, сонда біздің шыршамызда жану керек. 10 - ның құрамын ойыншықтардан тауып шыршаға ілгіземін.(қосылғыштардың компоненттерін атау арқылы, ереже бойынша қорытынды шығару. Шыршаны жағу)
ә) Дәптермен жұмыс
1. Дәптердегі үйдің ұяшықтарын толтыру
2. 10 санының құрамын қайталап айта отырып, өрнек түрінде жазу, оқулықпен байланыстыру.(1 оқушыдан тақтаға шығарып жазамыз)
- Балалар, қосуға кері амал қай амал. Яғни, қосындыны айырмамен тексереміз.
ІІІ. Сергіту сәті Видеобейне арқылы би қимылдарын, бой жазу жаттығуларын жасап көрсетеміз.
ІV. Оқулықпен жұмыс
а) Практикалық жұмыс. Салыстыру
- Суреттен не көріп отырмыз?
- Оны ненің көмегімен сызамыз?
Қызыл кесінді неше см? 10 см
Көк кесінді неше см? 9 см
- Олай болса қай кесінді ұзын? неше см ұзын болады?
- Қай кесінді қысқа неше см қысқа болады?
Ауызша оқимыз: 10 см>9см 9см <10см
ә) №3 ауызша салыстыру. Қорытынды 10 өзінің алдындағы сандардан әрқашанда үлкен болады
б) «Кім шапшаң?» дәптердегі құрттағы өрнекті оқи отырып, соңғы мәнін табу(уақытпен есептеу)
V. Сергіту сәті Видеобейне арқылы көз қимылдарын жасап көрсетеміз.
в) Дәптермен жұмыс
- Бұл тапсырманы қалай орындаймыз?( Қорытынды шығару ) Өрнектерді салыстырғанда алдымен мәнін табамыз, содан кейін мәндері арқылы салыстырамыз.
VІ. Кел, ойнайық! «Қақпадан өтуге көмектес»
- Бауырсақта шыршасын безендіру үшін үйіне асығып барады. Біз бауырсаққа үйіне жетуге көмектесуіміз керек. неше жолмен жетеді екен. Слайд арқылы тексеру, бағалау.
а) Ойлан, тап. Тиісті амал таңбаларын тауып қой.
VІІ. Шығармашылық тапсырма
8 - 5(6, 7, 8)10 - 10 (9, 8, 7, 6, 5, 4, 3)
10 - 5<9 - 3(2, 1, 0)
Мүмкін болатын жағдайлардың барлығы қарастырылады.
Қорытынды:- Не үйреніп?- Не білдік?
- Нешенің құрамымен таныстық?
- Алдағы болатын мерекелеріміз құтты болсын! Елбасымыз сенім артқандай, сабағымызды жақсы оқып. Тәуелсіз мемлекетіміздің еңсесін жоғары көтеруге ат салысайық.
Сабақтың тақырыбы: 10 санының құрамы
Сабақтың мақсаты: 10 санының сан қатарындағы орны бойынша құрамын анықтау және қосылғыштардың компоненттерін қайталау. 10 санының құрамы бойынша өздерінің тұжырым жасап, қорытынды жасау дағдыларын қалыптастыру;
• Тез есептеу, есте сақтау, логикалық ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
• Ұқыптылыққа, білімділікке, ұжымдық жұмысқа, таза әрі сауатты оқуға, жазуға тәрбиелеу
Сабақтың типі: аралас сабақ
Әдістері: сұрақ – жауап, топтастыру, жинақтау, салыстыру, көрнекіліктік
Көрнекілік: сандар қатары, шырша, ойыншықтар
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
- Балалар, қазір бізде математика сабағы.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Бүгінгі ауа райы қандай?
- Қыс мезгілінде суық болса да, көңіл күйіміз көтеріңкі, сабаққа деген ынтамыз жоғары болсын.
а) Қуанамын мен де, (1 - слайд)
Қуанасың сен де,
Қуанайық достарым!
Арайлап атқан күнге – деп сабағымызды бастаймыз. Күнде бүгін шуағын шашып, күлімдеуде. Күннен біз өзімізге күш - қуат аламыз. Алған күшімізді бүгінгі сабақта пайдаланайық.
ә) Математикалық диктант
Оқушыларға бер. өрнектерді оқимын оқушылар класмейтқа мәндерін жазады, «пердені»ашу арқылы тексереміз.(2 - слайд) Мадақтау
8+1=9 ш
4+3=7 р
6+2=8 ы
8 - 6=2 а
- Балалар, осы өрнектердің мәнін табу барысында біз бір сөз шығаруымыз керек. Ол сөздің осы сабаққа қатысы болады?
- Жақсы балалар, шырша сөзі шықты. Бұл жайлы не айтуға болады? Мереке күндері шырша жайында теледидардан қандай жаңалықтар естідіңдер?(3 - слайд)
- Олай болса бізде өз сыныбымыздың жаңа жылдық шыршасын жағып, сыныбымызға мерекелік көңіл күй сыйлайық.
ІІ. Жаңа сабақ
а )- Бізге тапсырма беріледі соларды орындау барысында жүзеге асыра аламыз.
- Балалар, біз нешеге дейінгі сандармен таныстық? Тура және кері санау 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 т. с. с кері санау
- Олай болса біз бүгін 10 санының құрамымен танысамыз. Біз жаңағы шыршаларымызды жағу үшін алдымен сәндеуіміз қажет. Сәндеу арқылы біз тапсырманы орындаймыз, сонда біздің шыршамызда жану керек. 10 - ның құрамын ойыншықтардан тауып шыршаға ілгіземін.(қосылғыштардың компоненттерін атау арқылы, ереже бойынша қорытынды шығару. Шыршаны жағу)
ә) Дәптермен жұмыс
1. Дәптердегі үйдің ұяшықтарын толтыру
2. 10 санының құрамын қайталап айта отырып, өрнек түрінде жазу, оқулықпен байланыстыру.(1 оқушыдан тақтаға шығарып жазамыз)
- Балалар, қосуға кері амал қай амал. Яғни, қосындыны айырмамен тексереміз.
ІІІ. Сергіту сәті Видеобейне арқылы би қимылдарын, бой жазу жаттығуларын жасап көрсетеміз.
ІV. Оқулықпен жұмыс
а) Практикалық жұмыс. Салыстыру
- Суреттен не көріп отырмыз?
- Оны ненің көмегімен сызамыз?
Қызыл кесінді неше см? 10 см
Көк кесінді неше см? 9 см
- Олай болса қай кесінді ұзын? неше см ұзын болады?
- Қай кесінді қысқа неше см қысқа болады?
Ауызша оқимыз: 10 см>9см 9см <10см
ә) №3 ауызша салыстыру. Қорытынды 10 өзінің алдындағы сандардан әрқашанда үлкен болады
б) «Кім шапшаң?» дәптердегі құрттағы өрнекті оқи отырып, соңғы мәнін табу(уақытпен есептеу)
V. Сергіту сәті Видеобейне арқылы көз қимылдарын жасап көрсетеміз.
в) Дәптермен жұмыс
- Бұл тапсырманы қалай орындаймыз?( Қорытынды шығару ) Өрнектерді салыстырғанда алдымен мәнін табамыз, содан кейін мәндері арқылы салыстырамыз.
VІ. Кел, ойнайық! «Қақпадан өтуге көмектес»
- Бауырсақта шыршасын безендіру үшін үйіне асығып барады. Біз бауырсаққа үйіне жетуге көмектесуіміз керек. неше жолмен жетеді екен. Слайд арқылы тексеру, бағалау.
а) Ойлан, тап. Тиісті амал таңбаларын тауып қой.
VІІ. Шығармашылық тапсырма
8 - 5(6, 7, 8)10 - 10 (9, 8, 7, 6, 5, 4, 3)
10 - 5<9 - 3(2, 1, 0)
Мүмкін болатын жағдайлардың барлығы қарастырылады.
Қорытынды:- Не үйреніп?- Не білдік?
- Нешенің құрамымен таныстық?
- Алдағы болатын мерекелеріміз құтты болсын! Елбасымыз сенім артқандай, сабағымызды жақсы оқып. Тәуелсіз мемлекетіміздің еңсесін жоғары көтеруге ат салысайық.
Жаңалықтар
9 санының құрамы
Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету.
9 санының құрамы
9 санының құрамы туралы түсінік қалыптастыру; теңдіктер құруға, сандарды салыстыруға үйрету. Оқушылардың танымдық қабілеттерін дамыту.
9 санының құрамы
Математикалық ойларын дамыту, 9 санының құрамы туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, сәйкес теңдіктерді жазуға және оқуға оқушыларды үйрету, 9 санының құрамы туралы білімді есептеулер жүргізуде қолдану білімін тиянақтау.
3 санының құрамы. 4 санының құрамы
Салыстыру арқылы сандардың тең емес екендігін талдай алу
7 санының құрамын меңгерту
Атырау қаласы, Д.Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғаімімі Базабаева Мөлдір
9 санының құрамы
Сабақтың тақырыбы: 9 санының құрамы. Сабақтың мақсаты: 1. 9 санының құрамын білуге үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.