Шығыс септік
Сабақтың тақырыбы: Шығыс септік
Сабақтың мақсаты: 1. Шығыс септігі туралы алған білімдерін жинақтау, тұрақтандыру, сауатты жазу дағдысын жетілдіру.
2. Тілдік қорларын байыту, шығармашылық қабілеттері дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, ізденімпаздылыққа баули отырып, жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: жұлдызшалар, сөзжұмбақ, тірек - сызба, қима үлестірмелі қағаздар, ребустар, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі: Өлеңмен ашу.
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашығым, бақытым, дара тілім.
- Міне, балалар, кемеңгер, ғұлама ақындарымыздың тілі - туған тіліміз қазақ тілі сабағы.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Жұлдызшалармен таныстыру.
- Балалар, бүгінгі сабағымыздағы біліміміздің нәтижесін мына жұлдызшалар арқылы анықтаймыз. Мен қолымдағы жұлдызшаларды дұрыс жауап беріп отырған баланың алдына қоя беремін. Қызыл жұлдызша – «5», көк жұлдызша – «4», сары жұлдызша – «3».
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Адасқан буындарды өз орнына қойып сөз құрау.
3. Үй тапсырмасын қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Сөзжұмбақ шешкізу арқылы бүгінгі сабақтың мақсаты хабарланды.
Шарты: - Мына жақша ішіндегі амалды орындаймыз. Сонда шыққан нәтиже сан сөзінің керекті әрпін, төмендегі сан арқылы анықтаймыз
Сабақтың мақсаты: 1. Шығыс септігі туралы алған білімдерін жинақтау, тұрақтандыру, сауатты жазу дағдысын жетілдіру.
2. Тілдік қорларын байыту, шығармашылық қабілеттері дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, ізденімпаздылыққа баули отырып, жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, көрнекілік, талдау.
Сабақтың көрнекілігі: жұлдызшалар, сөзжұмбақ, тірек - сызба, қима үлестірмелі қағаздар, ребустар, суреттер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі: Өлеңмен ашу.
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Болашығым, бақытым, дара тілім.
- Міне, балалар, кемеңгер, ғұлама ақындарымыздың тілі - туған тіліміз қазақ тілі сабағы.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
1. Жұлдызшалармен таныстыру.
- Балалар, бүгінгі сабағымыздағы біліміміздің нәтижесін мына жұлдызшалар арқылы анықтаймыз. Мен қолымдағы жұлдызшаларды дұрыс жауап беріп отырған баланың алдына қоя беремін. Қызыл жұлдызша – «5», көк жұлдызша – «4», сары жұлдызша – «3».
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Адасқан буындарды өз орнына қойып сөз құрау.
3. Үй тапсырмасын қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Сөзжұмбақ шешкізу арқылы бүгінгі сабақтың мақсаты хабарланды.
Шарты: - Мына жақша ішіндегі амалды орындаймыз. Сонда шыққан нәтиже сан сөзінің керекті әрпін, төмендегі сан арқылы анықтаймыз
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Туған тілім Д. Әбілев
Туған тілім - бабам тілі - өз тілім, Туған тілім - анам тілі - өз тілім.
Баяндауыш
Оқушыларға тұрлаулы мүшелерді ажырату, сөйлемде атқаратын қызметіне түсінік беру. Сөйлем мүшелері туралы білімдерін кеңейте түсу, таза, сауатты жазу дағдысын жетілдіру.
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем
Жай сөйлем мен құрмалас сөйлем туралы ұғымды меңгерту, суреттер арқылы мәтін құрастырып, талдай білуге баулу, жай сөйлемнен құрмалас сөйлемді ажырата білуге үйрету, сөйлем туралы өткенді пысықтау
Тіл - біздің тірегіміз!
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім, Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім. Қастерлейді ұл - қызың мәңгі сені,
Ана тілі
Ана тілім Ана тілім қымбат маған, дана тілім, Қымбат маған кеудемдегі дара тілім. Ақ сүтімен анамның бойға сіңіп, Уілдеген ең алғаш менің үнім.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.