Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


7 саны және цифры

22 ақпан 2015, Жексенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санының пайда болуын енгізу, 7 цифрын жазуды үйрету. Білім қорларын молайту.
2. Салыстыра білуге, таза, әдемі жазуға дағдыландыру. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тазалыққа, ұқыптылыққа, білім сүйгіштікке тәрбиелеу.

Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрнекілік, ойын, т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Суреттер, кеспе сандар, қима қағаздар, үлестірмелі материалдар т. б.

Сабақ барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабаққа назарларын аудару;
- Тренинг өткізу «Күлкі сыйлау».
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Бірге үйге қайтамыз.

II. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген есептерді шығарып, сандар қатарын жазып келгендерін тексеру;
0 - ден 6 - ға дейін тура және кері санап, өткен сабақтарды еске түсіру.
Ойын: «Үйін тап»

III. Жаңа сабақ.
Геометриялық пішіндер арқылы көпір құрастыру
1. Ауызша 6 санының пайда болуын, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 сандар қатары қайталанып, 6 - ны басқа сандармен салыстыру пысықталып, 7 санының пайда болуы, кестені пайдаланып 7 санының шығару. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандар қатарын құрастыру, 7 - ні 6 - мен салыстыру.
Жазда шөпті шабар
Қыста тыныш табар
Шалғы бар әр үйде,
7 – ге ұқсас бәріде.
2. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру. 6+1=7 7 - 1=6
Кесіндінің ұзындығын өлшеу 7см 7см > 6см, 5см, 4см, 3см, 2см, 1см т. б.

№2 7 цифрының кітапта және дәптерде жазылу үлгісін көрсету. Суретке қарап 6 мен 7 - ні салыстырып, >, 6
6 < □
6 = □
□ + □=6
6 - □=□
3. Дәптермен жұмыс.
Әрбір оқушы өз бетімен орындау. Таяқшалардың суретін пайдалану арқылы қосындылар мен айырманың мәндерін дұрыс табу, 7 - ні басқа сандармен, 7 см - ді басқа ұзындықтармен салыстыру. 7 цифрын жазып жаттығу.
6+1=
7 - 1=
4 3
21
0 5см
5см <7см
4. Сергіту жаттығулары.
Көбелекке ұқсап ап,
Ұшайықшы бәріміз.
Оңға қарай бір ұшып,
Солға қарай бір ұшып.
Шарлайықшы жер шарын
1, 2, 3 көбелекше ұш.
№4. Өздік жұмыс. әйнекшелердің орнына теңдік немесе теңсіздік дұрыс болатындай етіп сандарды тауып қою. Үшбұрыштарды санау, салыстыру

IV. Қорытынды.
«Балапандарды құтқару» ойыны.
Жұмбақ есептер
Алдында 3 балапан,
Артында 3 балапан,
Ақ тауықты қосқанда
Айтшы санын балақан?

Бір алманы төртке бөлдім.
Бір бөлігін жеп те көрдім
Қалған үлкен 3 бөлігін,
Қасымдағы 3 досқа бердім.
Аулада 5 үйрек,
Қорада 2 үйрек.
1 үйрек тығылды,
Қалғаны неше үйрек?

Табақта 4 алма,
Қолымда 3 алма,
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?
Ал, енді балалар сабағымызды қорытындылай келе, құрамында саны бар мақал - мәтел айтайық.
Жеті рет піш,
Бір рет кес.
***
Тоқсан ауыз сөздің,
Тобықтай түйіні.
***
Жігітке жеті өнер де аз.
***
Алтау ала болса,
Ауыздағы кетеді.
***
Төртеу түгел болса,
Төбедегі келеді.

V. Бағалау.
VI.. Үйге тапсырма беру.
7 санын жазып жаттығу, есептер шығару
4 449
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
9 санының құрамы
9 санының құрамы
Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету.
8 саны және цифры
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
8 саны және цифры
8 саны және цифры
Сабақтың мақсаты: 1. 8 саны мен цифрымен, ол санды шығарып алу жолдары, оның сандар қатарындағы орнымен таныстыру. 2. Оқушылардың ойлау, есептеу дағдыларын дамыту,
9 саны және цифры
9 саны және цифры
Тарбағатай ауданы, Қарасу ауылы, В. П. Чкалов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тунжамылова Сакен
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю. Гагарин атындағы орта мектептің мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Курмашева Нургуль Мухамбеткалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×