7 саны және цифры
Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санының пайда болуын енгізу, 7 цифрын жазуды үйрету. Білім қорларын молайту.
2. Салыстыра білуге, таза, әдемі жазуға дағдыландыру. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тазалыққа, ұқыптылыққа, білім сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрнекілік, ойын, т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Суреттер, кеспе сандар, қима қағаздар, үлестірмелі материалдар т. б.
Сабақ барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабаққа назарларын аудару;
- Тренинг өткізу «Күлкі сыйлау».
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Бірге үйге қайтамыз.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген есептерді шығарып, сандар қатарын жазып келгендерін тексеру;
0 - ден 6 - ға дейін тура және кері санап, өткен сабақтарды еске түсіру.
Ойын: «Үйін тап»
III. Жаңа сабақ.
Геометриялық пішіндер арқылы көпір құрастыру
1. Ауызша 6 санының пайда болуын, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 сандар қатары қайталанып, 6 - ны басқа сандармен салыстыру пысықталып, 7 санының пайда болуы, кестені пайдаланып 7 санының шығару. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандар қатарын құрастыру, 7 - ні 6 - мен салыстыру.
Жазда шөпті шабар
Қыста тыныш табар
Шалғы бар әр үйде,
7 – ге ұқсас бәріде.
2. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру. 6+1=7 7 - 1=6
Кесіндінің ұзындығын өлшеу 7см 7см > 6см, 5см, 4см, 3см, 2см, 1см т. б.
№2 7 цифрының кітапта және дәптерде жазылу үлгісін көрсету. Суретке қарап 6 мен 7 - ні салыстырып, >, 6
6 < □
6 = □
□ + □=6
6 - □=□
3. Дәптермен жұмыс.
Әрбір оқушы өз бетімен орындау. Таяқшалардың суретін пайдалану арқылы қосындылар мен айырманың мәндерін дұрыс табу, 7 - ні басқа сандармен, 7 см - ді басқа ұзындықтармен салыстыру. 7 цифрын жазып жаттығу.
6+1=
7 - 1=
4 3
21
0 5см
5см <7см
4. Сергіту жаттығулары.
Көбелекке ұқсап ап,
Ұшайықшы бәріміз.
Оңға қарай бір ұшып,
Солға қарай бір ұшып.
Шарлайықшы жер шарын
1, 2, 3 көбелекше ұш.
№4. Өздік жұмыс. әйнекшелердің орнына теңдік немесе теңсіздік дұрыс болатындай етіп сандарды тауып қою. Үшбұрыштарды санау, салыстыру
IV. Қорытынды.
«Балапандарды құтқару» ойыны.
Жұмбақ есептер
Алдында 3 балапан,
Артында 3 балапан,
Ақ тауықты қосқанда
Айтшы санын балақан?
Бір алманы төртке бөлдім.
Бір бөлігін жеп те көрдім
Қалған үлкен 3 бөлігін,
Қасымдағы 3 досқа бердім.
Аулада 5 үйрек,
Қорада 2 үйрек.
1 үйрек тығылды,
Қалғаны неше үйрек?
Табақта 4 алма,
Қолымда 3 алма,
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?
Ал, енді балалар сабағымызды қорытындылай келе, құрамында саны бар мақал - мәтел айтайық.
Жеті рет піш,
Бір рет кес.
***
Тоқсан ауыз сөздің,
Тобықтай түйіні.
***
Жігітке жеті өнер де аз.
***
Алтау ала болса,
Ауыздағы кетеді.
***
Төртеу түгел болса,
Төбедегі келеді.
V. Бағалау.
VI.. Үйге тапсырма беру.
7 санын жазып жаттығу, есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1. 7 санының пайда болуын енгізу, 7 цифрын жазуды үйрету. Білім қорларын молайту.
2. Салыстыра білуге, таза, әдемі жазуға дағдыландыру. Оқушылардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін арттыру.
3. Тазалыққа, ұқыптылыққа, білім сүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Түсіндіру, сұрақ – жауап, көрнекілік, ойын, т. б.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Көрнекілігі: Суреттер, кеспе сандар, қима қағаздар, үлестірмелі материалдар т. б.
Сабақ барысы.
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабаққа назарларын аудару;
- Тренинг өткізу «Күлкі сыйлау».
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Бірге үйге қайтамыз.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
Берілген есептерді шығарып, сандар қатарын жазып келгендерін тексеру;
0 - ден 6 - ға дейін тура және кері санап, өткен сабақтарды еске түсіру.
Ойын: «Үйін тап»
III. Жаңа сабақ.
Геометриялық пішіндер арқылы көпір құрастыру
1. Ауызша 6 санының пайда болуын, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6 сандар қатары қайталанып, 6 - ны басқа сандармен салыстыру пысықталып, 7 санының пайда болуы, кестені пайдаланып 7 санының шығару. 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 сандар қатарын құрастыру, 7 - ні 6 - мен салыстыру.
Жазда шөпті шабар
Қыста тыныш табар
Шалғы бар әр үйде,
7 – ге ұқсас бәріде.
2. Оқулықпен жұмыс.
№1 Теңдік қалай құрылғанын түсіндіру. 6+1=7 7 - 1=6
Кесіндінің ұзындығын өлшеу 7см 7см > 6см, 5см, 4см, 3см, 2см, 1см т. б.
№2 7 цифрының кітапта және дәптерде жазылу үлгісін көрсету. Суретке қарап 6 мен 7 - ні салыстырып, >, 6
6 < □
6 = □
□ + □=6
6 - □=□
3. Дәптермен жұмыс.
Әрбір оқушы өз бетімен орындау. Таяқшалардың суретін пайдалану арқылы қосындылар мен айырманың мәндерін дұрыс табу, 7 - ні басқа сандармен, 7 см - ді басқа ұзындықтармен салыстыру. 7 цифрын жазып жаттығу.
6+1=
7 - 1=
4 3
21
0 5см
5см <7см
4. Сергіту жаттығулары.
Көбелекке ұқсап ап,
Ұшайықшы бәріміз.
Оңға қарай бір ұшып,
Солға қарай бір ұшып.
Шарлайықшы жер шарын
1, 2, 3 көбелекше ұш.
№4. Өздік жұмыс. әйнекшелердің орнына теңдік немесе теңсіздік дұрыс болатындай етіп сандарды тауып қою. Үшбұрыштарды санау, салыстыру
IV. Қорытынды.
«Балапандарды құтқару» ойыны.
Жұмбақ есептер
Алдында 3 балапан,
Артында 3 балапан,
Ақ тауықты қосқанда
Айтшы санын балақан?
Бір алманы төртке бөлдім.
Бір бөлігін жеп те көрдім
Қалған үлкен 3 бөлігін,
Қасымдағы 3 досқа бердім.
Аулада 5 үйрек,
Қорада 2 үйрек.
1 үйрек тығылды,
Қалғаны неше үйрек?
Табақта 4 алма,
Қолымда 3 алма,
Қосқанда барлығын
Болады неше алма?
Ал, енді балалар сабағымызды қорытындылай келе, құрамында саны бар мақал - мәтел айтайық.
Жеті рет піш,
Бір рет кес.
***
Тоқсан ауыз сөздің,
Тобықтай түйіні.
***
Жігітке жеті өнер де аз.
***
Алтау ала болса,
Ауыздағы кетеді.
***
Төртеу түгел болса,
Төбедегі келеді.
V. Бағалау.
VI.. Үйге тапсырма беру.
7 санын жазып жаттығу, есептер шығару
Жаңалықтар
9 санының құрамы
Оқушыларға 9 саны мен құрамы туралы түсінік беру, 9 санын жазуға басқа сандармен салыстыруға, құрамындағы сандарды білуге үйрету.
8 саны және цифры
8 саны мен цифрын енгізу, 8 санының қалай пайда болатындығын түсіндіре отырып, 8 - ге дейінгі сандарды тура, кері санауға жаттықтыру, 8 цифрын тану және дұрыс бейнелеуді үйрету
Өрнектер а + 1, а + 8, а – 1, а – 8
Қызылорда қаласы, № 211 А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шамаханова Гүлфира Нұрсұлтанқызы
8 саны және цифры
Сабақтың мақсаты: 1. 8 саны мен цифрымен, ол санды шығарып алу жолдары, оның сандар қатарындағы орнымен таныстыру. 2. Оқушылардың ойлау, есептеу дағдыларын дамыту,
9 саны және цифры
Тарбағатай ауданы, Қарасу ауылы, В. П. Чкалов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тунжамылова Сакен
4 саны мен цифры
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю. Гагарин атындағы орта мектептің мектепалды даярлық сыныбының тәрбиешісі Курмашева Нургуль Мухамбеткалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.