Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Разрядтан екі рет өту арқылы көбейту және бөлудің жазбаша тәсілдері

23 ақпан 2015, Дүйсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақырыбы: Пысықтау
Мақсаты: 1. Разрядтан екі рет өту арқылы көбейту және бөлудің жазбаша тәсілдері туралы білімдерін қалыптастыру; 3 - 4 амалмен өрнек түрінде есептер құрастыру және шығару дағдыларын бекіту.
2. Балаларды шапшаң ойлау қабілетін, логикалық ойлау, математикалық тілін және интеллектуалдық ой - өрістерін дамыту.
3. Сүт өнімдеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу..
Нені білу керек: Үш таңбалы санға бір таңбалы санды көбейтудің және бір таңбалы санға бөлудің тәсілдерін;
Өлшем бірліктерін өрнектеуді.
Нені үйрену керек: Разрядтан екі рет өту арқылы көбейту және бөлудің жазбаша тәсілдерін;
Логикалық есептерді шығару.
Пән аралық байланыс: ана тілі, дүниетану.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал:
1, 2, 3. Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз.
- Балалар бүгін бізде жай сабақ емес, жарыс сабағы болады. Ол үшін 2 топқа бөлінеміз: «Алғырлар», «Тапқырлар». Қазір жылдың қай мезгілі? Дұрыс, көктем. Балалар, тақтаға қараңдаршы. Күлімдеп күн шығып тұр.

Үй жұмысын тексеру: Р - 340см
1 - қабырғасы - 150см
2 - қабырғасы -? 70см қысқа
3 - қабырғасы -? м. және см. Өрнекте
150 - 70=80 340 -(150+80)=340 - 230=110см=1м10см
Жауабы: 3 - қабырғасы 1м 10см
Жаңа сабақ: - Балалар, біз үй жұмысын тексергенше, күннің көзін бұлттар басып кеттіпті. Күннің көзін бұлттардан құтқарайық. Ол үшін әр бұлттың тапсырмасын дұрыс орындап отырсақ, бұлт көшіп кетіп қалады.

Ойынның шарты:
1. Қас - қағым сәтте.
2. Біліміңді шыңда
3. Сергіту сәті
4. Ізденіс - жеміс кепілі
5. Білгенге маржан
6. Ой түйіндеу
1. Қас – қағым сәтте
2. Математикалық диктант:
16 мен 5тің көбейтіндісі; 400 бен 4-тің бөліндісі; 50мен 5тің көбейтіндісі; 600 бен 10-ның бөліндісі; 45 пен 2нің көбейтіндісі; 800бен 20ның бөліндісі.
Көршіңді тексер: 80; 100; 250; 60; 90; 40;

3. Біліміңді шыңда:
1 - айналым. №2 Есептеп, дұрыстығын тексер.
Алғырлар:
324×3=972
252: 7=36
531: 9=59
189×4=756
575: 5=115

Тапқырлар:
786: 2=393
528: 4=132
155×5=775
688: 4=172
805: 5=161

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
5 147
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар, Математика 3 - сынып
Математика пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар. Математика, 3 - сынып.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Екі таңбалы санға жазбаша бөлудің тәсілдері. Пысықтау
Екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Ғарышқа саяхат. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша  көбейту
Ғарышқа саяхат. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттап жазбаша көбейту
ШҚО, Аягөз қаласы, «№5 жалпы білім беретін орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бастауыш класс мұғалімі Құспанова Ләззат Рымғалиевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×