Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Қызылорда облысы,
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Бердешева Жадыра
Сабақтың тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Сабақтың мақсаты;
Білімділік: Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру, ертегі түрлеріне тоқталу. ”Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”ертегісінің негізгі идеясын ашу;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту;
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, бауырмалдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Таратпамен жұмыс, өздік жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, сурет, ән, еңбек.
Сабақтың көрнекілігі: Таратпа материалдар, ТСО, сызба кестелер, сюжетті суреттер.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасына шолу. Құмырсқаның қанағаты. (Ел аузынан).
Сыныпты үш топқа бөлу.
1-топ-сахналап көрсету.
2-топ-«еңбекқор құмырсқа», «қораптағы құмырсқа»- мағынасын ашу.
3-топ-сұрақ жауап(таратпа материалдармен жұмыс):
- Оқымысты құмырсқаны неге, қалай сынады?
Құмырсқаның ақылы , қайраты, қанағаты барын қайдан білдің?
Құмырсқаның қасында дән жатқанда ашығу себебі не деп ойлайсың?
- Балалар, құмырсқаға байланысты қандай мысалдар оқыдық?
- Крылов; Құмырсқа мен Шегіртке.
3. Үй тапсырмасын бекіту.
...ақылды
Құмырсқа...қажырлы
...еңбекқор
...ынтымақшыл
Құмырсқа –бунақденелілерге жататын жәндік.
Пайдасы; дәрілік қасиеті, тазалықшы.
Халық болжамы;құмырсқаның илеуіне қарап, бағыт-бағдарды айыру, ауа-райын болжау.
4. Жаңа сабақ.
- Ал балалар, сонымен құмырсқа қандай класқа жатады?(Бунақденелер) - Өздерің дүниетану сабағынан тағы қандай кластарды атар едіңдер? Сүтқоректілер, бауырымен жорғалаушылар, құстар класы.
- Ал қандай құстарды білесіңдер?
(Қаршыға, қарға, бүркіт, қарлығаш. )
- Қарлығаштың басқа құстардан айырмашылығы қандай?
- Адамның досы, қайырымды, оның аты қарлығаш деп аталады.
Сергіту сәті:
Қарлығашқа ұқсайық,
Қанат жайып ұшайық.
Ұшып-ұшып алайық
Ұшып алып қонайық.
- Ендеше , бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы:Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісі.
Ертегілердің қандай түрі бар еді?
- Қиял-ғажайып ертегілер;
- Шыншыл ертегілер;
- Жан-жануарлар ертегісі.
5. Мағынаны тану.
Интерактивті тақтадан Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісін көрсетемін.
Алған әсерлерін, түсінгендерін айтқызу. –Осы ертегіден алған әсерлерің қандай?
6. Оқулықпен жұмыс. Мұғалімнің оқуы. Іштей оқуы. Тізбектей оқуы. Мәтіннен Айдаһар, Масаның зұлымдығын тауып оқу.
7. Дәптермен жұмыс.
Сөздікпен жұмыс
Дерт – ауру, сырқат.
Не қилы – әр түрлі.
Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беру.
Кейіпкерлердің суретін салу.
8. Сұрақ –жауап:
- Айдаһар қанды неге іше алмады?
- Қарлығаштың құйрығы неге айыр болды?
- Адам қарлығашты неге жақсы көреді?
9. Ой қорыту
Қарлығаш әулие әңгімесіндегі Төле бидің шешендік, тапқырлық ойы мен сабақты қорыту.
Міне балалар Төле бидің бір ауыз сөзі мың ауыз сөзге татитын, шын әулие деп атаған. Қарлығашты да әулиеге теңеген.
10. Бағалау.
11. Үйге тапсырма.
1. Мақал-мәтел жазып келу.
2. Тақпақ жазып келу.
3. Жұмбақ құрастыру.
Қазалы ауданы, Қазалы ауылы,
№100 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Бердешева Жадыра
Сабақтың тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Сабақтың мақсаты;
Білімділік: Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру, ертегі түрлеріне тоқталу. ”Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”ертегісінің негізгі идеясын ашу;
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, сөздік қорын молайту;
Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке, бауырмалдыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі:Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Таратпамен жұмыс, өздік жұмыс, шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, сурет, ән, еңбек.
Сабақтың көрнекілігі: Таратпа материалдар, ТСО, сызба кестелер, сюжетті суреттер.
Сабақтың барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй тапсырмасына шолу. Құмырсқаның қанағаты. (Ел аузынан).
Сыныпты үш топқа бөлу.
1-топ-сахналап көрсету.
2-топ-«еңбекқор құмырсқа», «қораптағы құмырсқа»- мағынасын ашу.
3-топ-сұрақ жауап(таратпа материалдармен жұмыс):
- Оқымысты құмырсқаны неге, қалай сынады?
Құмырсқаның ақылы , қайраты, қанағаты барын қайдан білдің?
Құмырсқаның қасында дән жатқанда ашығу себебі не деп ойлайсың?
- Балалар, құмырсқаға байланысты қандай мысалдар оқыдық?
- Крылов; Құмырсқа мен Шегіртке.
3. Үй тапсырмасын бекіту.
...ақылды
Құмырсқа...қажырлы
...еңбекқор
...ынтымақшыл
Құмырсқа –бунақденелілерге жататын жәндік.
Пайдасы; дәрілік қасиеті, тазалықшы.
Халық болжамы;құмырсқаның илеуіне қарап, бағыт-бағдарды айыру, ауа-райын болжау.
4. Жаңа сабақ.
- Ал балалар, сонымен құмырсқа қандай класқа жатады?(Бунақденелер) - Өздерің дүниетану сабағынан тағы қандай кластарды атар едіңдер? Сүтқоректілер, бауырымен жорғалаушылар, құстар класы.
- Ал қандай құстарды білесіңдер?
(Қаршыға, қарға, бүркіт, қарлығаш. )
- Қарлығаштың басқа құстардан айырмашылығы қандай?
- Адамның досы, қайырымды, оның аты қарлығаш деп аталады.
Сергіту сәті:
Қарлығашқа ұқсайық,
Қанат жайып ұшайық.
Ұшып-ұшып алайық
Ұшып алып қонайық.
- Ендеше , бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбы:Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісі.
Ертегілердің қандай түрі бар еді?
- Қиял-ғажайып ертегілер;
- Шыншыл ертегілер;
- Жан-жануарлар ертегісі.
5. Мағынаны тану.
Интерактивті тақтадан Қарлығаштың құйрығы неге айыр? ертегісін көрсетемін.
Алған әсерлерін, түсінгендерін айтқызу. –Осы ертегіден алған әсерлерің қандай?
6. Оқулықпен жұмыс. Мұғалімнің оқуы. Іштей оқуы. Тізбектей оқуы. Мәтіннен Айдаһар, Масаның зұлымдығын тауып оқу.
7. Дәптермен жұмыс.
Сөздікпен жұмыс
Дерт – ауру, сырқат.
Не қилы – әр түрлі.
Ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беру.
Кейіпкерлердің суретін салу.
8. Сұрақ –жауап:
- Айдаһар қанды неге іше алмады?
- Қарлығаштың құйрығы неге айыр болды?
- Адам қарлығашты неге жақсы көреді?
9. Ой қорыту
Қарлығаш әулие әңгімесіндегі Төле бидің шешендік, тапқырлық ойы мен сабақты қорыту.
Міне балалар Төле бидің бір ауыз сөзі мың ауыз сөзге татитын, шын әулие деп атаған. Қарлығашты да әулиеге теңеген.
10. Бағалау.
11. Үйге тапсырма.
1. Мақал-мәтел жазып келу.
2. Тақпақ жазып келу.
3. Жұмбақ құрастыру.
Жаңалықтар
Қарлығаштың құйрығы неге айыр ертегісінің желісі бойынша мүсіндеу
Кейіпкерлерге тән бөліктерді (мұрын, ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю, жалпайту, кескіш көмегімен ойып алу, т. б.) қолданып мүсіндеу, жұмыстың конструктивті және пластикалық техникаларын
Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру, ертегі түрлеріне тоқталу. ”Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”ертегісінің негізгі идеясын ашу;
Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»
Қызылорда қаласындағы №112 орта мектебі. Оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қосбармахова Руза Ақсырғақызы
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Тусупова Аяжан Кенесовна
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Павлодар облысы, Екібастұз қаласы №26 мектеп - гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Бейсембаева Бақтыгүл Қабдығалымқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.