Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қысқа мерзімді жоспар (қазақ әдебиеті 5 сынып)

14 ақпан 2016, Жексенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы,
Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Тақырыптар:
1. Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
2. Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
3. М. Мақатаевтың «Үш бақытым» өлеңі


Тақырыбы: Қарлығаштың құйрығы неге айыр? кейіпкерлер бейнесі
Мақсаты:
Сабақтан күтілетін нәтиже:
Шығармадағы кейіпкерлер бейнесін аша отырып, негізгі идеясын түсінуге және тақырыпты талқылауға орта құру.
Кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды, идеясын түсінеді, тақырыпты талдайды.

Дереккөздер: Оқулық Қазақ әдебиеті 5 – сынып Автор: С. Ч. Тұрсынғалиева сурет, кесте, стикер, маркер, ноутбук, А4
Жеті модульдің кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер; Сыни тұрғыдан ойлау; Оқытуда АКТ - ны қолдану; Оқыту үшін және оқуды бағалау; Дарынды және талантты баланы оқыту; Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
«Интербелсенді» «Миға шабуыл «Ой қозғау»
«Концептуалдық» кесте
«Т» кестесі
Сабақ кезеңдері:
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу
«Дайын бол» атты психологиялық тренинг өткізу
Топқа бөлу
Ойында көрсеткен іс - қимылға байланысты сөздермен топқа бөлемін
Өткенді еске түсіру, бекіту
«Миға шабуыл» әдісі арқылы «Футбол ойынын ойнату»арқылы үй тапсырмасын сұрау
Мағынаны тану:
Білу. Түсіну: «Ой қозғау» әдісі бойынша, кейіпкер дегеніміз кім? сұрағын қойып «Т»кестесімен жұмыс істетемін.
Қолдану: Кейіпкерлер рөлдерін жұптық жұмыс арқылы ойнатамын.
Сергіту сәті: «Қос қарлығаш» әніне жаттығу орындатамын
Талдау: «Консептуалдық» кестемен жұмыс істетемін
Бағалау: Әр стратегия бойынша дұрыс жауап берген оқушыларға бір ұпай беріп отырамын. Сабақ аяғында есептеп бағалаймын
Рефлексия: Оқушылар үйренген үш нәрсе туралы рефлексия жаздыртамын
Бекіту: Үйге деңгейлік тапсырма беремін.

Толық нұсқасын жүктеу
2 836
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қайталама қос сөздер
Қайталама қос сөздер
Оңтүстік Қазақстан облысы, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Қайнарбековна
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру, ертегі түрлеріне тоқталу. ”Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”ертегісінің негізгі идеясын ашу;
Сәкен Сейфуллин «Дала» өлең
Сәкен Сейфуллин «Дала» өлең
ОҚО, Сайрам ауданы, Қарабұлақ ауылы, №81 Ұлықбек атындағы негізгі орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Раимкулова Садокат Кайнарбековна
Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»
Бауыржан Момышұлы «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?»
Қызылорда қаласындағы №112 орта мектебі. Оқыту орыс тілінде жүргізілетін сыныптарда қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Қосбармахова Руза Ақсырғақызы
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Қарлығаштың құйрығы неге айыр?
Оқушыларға ертегі жайлы толық мағлұмат беру, ертегі түрлеріне тоқталу. ”Қарлығаштың құйрығы неге айыр?”ертегісінің негізгі идеясын ашу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×