Разрядтық қосылғыштар
Разрядтық қосылғыштар (слайд)
Ұйымдастыру кезеңі
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз.
Бар әлемнің баласын
Құрметтейік біз
Психологиялық дайындық
Бір - бірімізге жақсы тілектер айтайық!
Үй тапсырмасын тексеру
5. Өрнектердің мәндерін тап:
50•7+50(32 - 26)•5
36•3+12•(800: 80)
80•5+30+(73 - 68)•5
(74 - 38): 4•11 - 54
Мақсат қою кезеңі
Ойын:” Кім жылдам?”
Разрядтық қосылғыштарға жікте:
23, 37, 47, 63, 86, 55, 72, 98, 18.
IV. Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі:
№2 Түсіндіре отырып шығар:
Шаңғы жарысы - белгілі қашықтықтағы арнайы дайындалған трасса бойынша белгілі бір спортшылар санаты бойынша ( жастары, жынысы және т. с. бойынша) шаңғымен жарысу спорты.
I топ
84: 4
63: 3
II топ
46: 2
28: 2
III топ
39: 3
62: 2
№3 Мәнін тап:
Коньки спорты - конькимен мұз үстінде жүгіріп жарысады.
I топ: a•3; a= 12; 23; 34;
II топ: 64: b b= 2; 4; 64;
III топ: 48: c c=2; 4; 6;
№4 Салыстыр:
Биатлон - қысқы, сонымен қатар жазғы спорт түрі. Белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде мылтықпен нысанаға оқ ата отырып, шаңғымен жарысу.
I топ
(70+11): 9*3•3
(60+4): 2*62: 2
II топ
36: 3*(30+9): 3
33: 3*(30+3): 3
III топ
100: 20*100: 10
(90+6): 3*90: 3+6: 2
№5 Қалып қойған сандарды орнына қой:
Мәнерлеп сырғанау - спорт түрі мұнда спортшы конькимен сырғанап, музыка сайысына сәйкес әсем қимыл жасайды. Мәнерлеп сырғанау алғаш рет Ұлыбританияда пайда болған.
I топ: 81 - 6•3+ 7 =70
II топ: 60 -(14 - 8) •5=30
III топ: 57 - 8•4+ 15 =40
Сергіту сәті
Денің сау болсын десең, спортты сүй!
Есептерді шығар:
Шана спорты - арнайы жарыс шаналармен( иіледі, қозғалысты, кертпелі - созылатын белбеулермен) және басқарылатын тұтас темірден жасалған шанамен - арнайы жолда «Бобслей» құлдилап түсу.
№7.
“Жастар жаздық лагерінің отрядында 28 бала, ал екіншісінде 20 бала болды.
Бәйтерекке саяхатқа бару үшін олардан 4 топ құрылды. Әр топта неше бала болды?
№8.
“Көктем” санаторийінде 216 адам, “Арасан” санаторийінде одан 39 адам кем, ал “Ақжелкен” санаторийінде “Арасан” санаторийіне қарағанда 46 адам артық демалады. Осы үш санаторийде барлығы неше адам демалады?
№9.
Саяжай үйі кіреберіс пен бөлмеден тұрады. 40 плитка, ал
бөлмеге одан 3 есе артық плитка жұмсай отырып саяжай үйінің еденіне плитка төселді. Саяжай үйінің бүкіл еденіне төсеу үшін, неше плитка қажет болды?
Сабақты бекіту:
Топпен жұмыс
Тау шаңғы спорты - слалом, алып слалом жылдам сырғанау болып бөлінеді.
Слалом жарысы тапталған қалың қарлы тау бөктерінде өткізіледі.
Алып слаломда жылдамдық сағатына 65 км - ге жетеді.
Жылдам сырғанауда жылдамдық сағатына 90 - 100 км - ге жетеді.
Қалып қойған амалдар таңбаларын тиісті орнына қой:
I топ: (7+8)•4= 7... 4... 8... 4
II топ: (36+18): 9=36... 9... 18... 9
III топ: (25+35): 5=25... 5... 35... 5
IV. Сабақты қорыту.
Үйге тапсырма:
Ұйымдастыру кезеңі
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз.
Бар әлемнің баласын
Құрметтейік біз
Психологиялық дайындық
Бір - бірімізге жақсы тілектер айтайық!
Үй тапсырмасын тексеру
5. Өрнектердің мәндерін тап:
50•7+50(32 - 26)•5
36•3+12•(800: 80)
80•5+30+(73 - 68)•5
(74 - 38): 4•11 - 54
Мақсат қою кезеңі
Ойын:” Кім жылдам?”
Разрядтық қосылғыштарға жікте:
23, 37, 47, 63, 86, 55, 72, 98, 18.
IV. Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі:
№2 Түсіндіре отырып шығар:
Шаңғы жарысы - белгілі қашықтықтағы арнайы дайындалған трасса бойынша белгілі бір спортшылар санаты бойынша ( жастары, жынысы және т. с. бойынша) шаңғымен жарысу спорты.
I топ
84: 4
63: 3
II топ
46: 2
28: 2
III топ
39: 3
62: 2
№3 Мәнін тап:
Коньки спорты - конькимен мұз үстінде жүгіріп жарысады.
I топ: a•3; a= 12; 23; 34;
II топ: 64: b b= 2; 4; 64;
III топ: 48: c c=2; 4; 6;
№4 Салыстыр:
Биатлон - қысқы, сонымен қатар жазғы спорт түрі. Белгілі бір қашықтық сайын шаңғы үстінде мылтықпен нысанаға оқ ата отырып, шаңғымен жарысу.
I топ
(70+11): 9*3•3
(60+4): 2*62: 2
II топ
36: 3*(30+9): 3
33: 3*(30+3): 3
III топ
100: 20*100: 10
(90+6): 3*90: 3+6: 2
№5 Қалып қойған сандарды орнына қой:
Мәнерлеп сырғанау - спорт түрі мұнда спортшы конькимен сырғанап, музыка сайысына сәйкес әсем қимыл жасайды. Мәнерлеп сырғанау алғаш рет Ұлыбританияда пайда болған.
I топ: 81 - 6•3+ 7 =70
II топ: 60 -(14 - 8) •5=30
III топ: 57 - 8•4+ 15 =40
Сергіту сәті
Денің сау болсын десең, спортты сүй!
Есептерді шығар:
Шана спорты - арнайы жарыс шаналармен( иіледі, қозғалысты, кертпелі - созылатын белбеулермен) және басқарылатын тұтас темірден жасалған шанамен - арнайы жолда «Бобслей» құлдилап түсу.
№7.
“Жастар жаздық лагерінің отрядында 28 бала, ал екіншісінде 20 бала болды.
Бәйтерекке саяхатқа бару үшін олардан 4 топ құрылды. Әр топта неше бала болды?
№8.
“Көктем” санаторийінде 216 адам, “Арасан” санаторийінде одан 39 адам кем, ал “Ақжелкен” санаторийінде “Арасан” санаторийіне қарағанда 46 адам артық демалады. Осы үш санаторийде барлығы неше адам демалады?
№9.
Саяжай үйі кіреберіс пен бөлмеден тұрады. 40 плитка, ал
бөлмеге одан 3 есе артық плитка жұмсай отырып саяжай үйінің еденіне плитка төселді. Саяжай үйінің бүкіл еденіне төсеу үшін, неше плитка қажет болды?
Сабақты бекіту:
Топпен жұмыс
Тау шаңғы спорты - слалом, алып слалом жылдам сырғанау болып бөлінеді.
Слалом жарысы тапталған қалың қарлы тау бөктерінде өткізіледі.
Алып слаломда жылдамдық сағатына 65 км - ге жетеді.
Жылдам сырғанауда жылдамдық сағатына 90 - 100 км - ге жетеді.
Қалып қойған амалдар таңбаларын тиісті орнына қой:
I топ: (7+8)•4= 7... 4... 8... 4
II топ: (36+18): 9=36... 9... 18... 9
III топ: (25+35): 5=25... 5... 35... 5
IV. Сабақты қорыту.
Үйге тапсырма:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамы
Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Сандарды, шамалар мәндерін және есептерді салыстыру
Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру.
Бақылау және өздік жұмыстары. Математика 3 сынып
Математика 3 сынып Бақылау және өздік жұмыстары. Математикалық диктант 1. 36 мен 58 сандарының қосындысының мәні; 2. 90 мен 25 сандарының айырмасының мәні; 3. Бірінші қосылғыш 23, екінші қосылғыш 57. Қосындының мәнін тап.
Қазақстан спортшылары
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, «Алға мектеп - бақша» ММ Давлетова Шолпан Избасхановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.