Математиканы пайдаланып табиғатты зерттеу
Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Математиканы пайдаланып табиғатты зерттеу
Сабақтың мақсаты: оқушыларды бақылау әдісімен таныстыру
Міндеттері:
Білімділік: оқушыларды уақыт, ұзындық және салмақ өлшем бірліктерімен таныстыру. Бұрынғы уақыт пен қазіргі уақыттағы санау жүйесін салыстыру.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік қорытынды жасай білуге үйрету. Өз ойын дәлелдеу.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдістемелік тәсілдері: логикалық сұрақ - жауап, тест, түсіндіру, талдау
Пәнаралық байланыс: биология, салауаттану, математика
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты сюжетті суреттер
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин.
II. Үй тапсырмасын тексеру - 10мин.
III. Қайталау сабағы - 15мин.
IV. Сабақты бекіту - 5мин.
V. Үйге тапсырма беру - 3мин.
VI. Қорытындылау - 6мин.
VII. Бағалау - 3мин.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
А) Сәлемдесу.
Ә) Оқушыларды түгендеу.
Б) Сабаққа зейіндерін аударту.
Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!
Үй тапсырмасын тексеру:
3 - 4оқушыдан үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды. Бір - біріне сұрақ қойып, үй тапсырмасын пысықтайды.
ЖАҢА САБАҚ:
Сұрақ - жауап әдісін пайдалану.
Тәжірибе дегеніміз не?
- Тәжірибе дегеніміз шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз жеткізу, танып білу.
Бақылау әдісі дегеніміз не?
- табиғат заттары мен құбылыстарын тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса тыңдап, естіп зерделеу жолдарын бақылау әдісі дейді.
- балалар, сендер күнге қарап таң атты ма, түскі уақыт па, кешкі уақыт па ажырата аласыңдар ма?
- күнге қарап шамамен қай мезгіл боп қалғанын біле аласыңдар ма?
Мәтінмен таныстыру.
Мазмұнын талдау.
Сабақты бекіту:
Оқушылармен өлшем бірліктерді қайталау.
Уақыт өлшемдері: секунд, минут, сағат, тәулік, апта, ай, жыл, ғасыр
Салмақ өлшем бірліктері: миллиграмм, грамм, килограмм, центнер, тонна
Ұзындық өлшемдері: миллиметр, сантиметр, дециметр, метр, километр
Сабақты қорытындылау:
өзіндік жұмыстағы тест тапсырмаларындағы қателік жіберген сұрақтарды талқылау.
Үйге тапсырма: 43 - 44бет мазмұндау
Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Математиканы пайдаланып табиғатты зерттеу
Сабақтың мақсаты: оқушыларды бақылау әдісімен таныстыру
Міндеттері:
Білімділік: оқушыларды уақыт, ұзындық және салмақ өлшем бірліктерімен таныстыру. Бұрынғы уақыт пен қазіргі уақыттағы санау жүйесін салыстыру.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, өзіндік қорытынды жасай білуге үйрету. Өз ойын дәлелдеу.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, жинақылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ.
Әдістемелік тәсілдері: логикалық сұрақ - жауап, тест, түсіндіру, талдау
Пәнаралық байланыс: биология, салауаттану, математика
Сабақтың көрнекілігі: тақырыпқа байланысты сюжетті суреттер
Сабақтың жоспары:
I. Ұйымдастыру кезеңі - 3мин.
II. Үй тапсырмасын тексеру - 10мин.
III. Қайталау сабағы - 15мин.
IV. Сабақты бекіту - 5мин.
V. Үйге тапсырма беру - 3мин.
VI. Қорытындылау - 6мин.
VII. Бағалау - 3мин.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі:
А) Сәлемдесу.
Ә) Оқушыларды түгендеу.
Б) Сабаққа зейіндерін аударту.
Психологиялық дайындық.
Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!
Үй тапсырмасын тексеру:
3 - 4оқушыдан үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды. Бір - біріне сұрақ қойып, үй тапсырмасын пысықтайды.
ЖАҢА САБАҚ:
Сұрақ - жауап әдісін пайдалану.
Тәжірибе дегеніміз не?
- Тәжірибе дегеніміз шындыққа сынақ жүргізу арқылы көз жеткізу, танып білу.
Бақылау әдісі дегеніміз не?
- табиғат заттары мен құбылыстарын тікелей көріп, ұстап, дыбысы болса тыңдап, естіп зерделеу жолдарын бақылау әдісі дейді.
- балалар, сендер күнге қарап таң атты ма, түскі уақыт па, кешкі уақыт па ажырата аласыңдар ма?
- күнге қарап шамамен қай мезгіл боп қалғанын біле аласыңдар ма?
Мәтінмен таныстыру.
Мазмұнын талдау.
Сабақты бекіту:
Оқушылармен өлшем бірліктерді қайталау.
Уақыт өлшемдері: секунд, минут, сағат, тәулік, апта, ай, жыл, ғасыр
Салмақ өлшем бірліктері: миллиграмм, грамм, килограмм, центнер, тонна
Ұзындық өлшемдері: миллиметр, сантиметр, дециметр, метр, километр
Сабақты қорытындылау:
өзіндік жұмыстағы тест тапсырмаларындағы қателік жіберген сұрақтарды талқылау.
Үйге тапсырма: 43 - 44бет мазмұндау
Бағалау.
Жаңалықтар
Бос тау жыныстары
Тау жыныстары жайлы түсіндіріп, оның анықтамасын беру. Бос тау жыныстарымен таныстыру. Тау жыныстарының түрлерімен таныстыру. Олардың пайдасын ұғындырып, тани білуге жаттықтыру.
Қыстырма сөз
Оқушыларға қыстырма сөз туралы түсінік беру. Сөйлем ішінен қыстырма сөздерді таба білуге үйрету.
Дәрежелік функция және оның қасиеттері
Дәрежелік функцияның графигі мен қасиеттерін түрлі есептер шығаруда қолдану; Оқушылардың ойлау қабілеттерін, логикалық ойлау қабілеттерін, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығы мен ой ұшқырлығын қалыптастыру;
Квадраттық теңдеулерге есептер шығару
Оқушыларды квадраттық теңдеу түбірлерінің формулаларын пайдаланып есептер шығартуға үйрету. Параметрмен, модульмен берілген квадраттық теңдеулерді шығаруға үйрету.
Диктант «Сауысқанның белгісі»
ШҚО, Аягөз қаласы. Бастауыш сынып мұғалімі: Ожанова Айғаным Сымбатқызы
Математика – өмір сүру формуласы
Тақырыбы: «Математика – өмір сүру формуласы» атты интеллектуалды ойыны.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.