Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Егіншілік пен мал шаруашылығы

28 қазан 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Жарқайың ауданы Өмірлік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Мықтыбекова Зинат Қайыржанқызы
«Өрлеу» ҰБАО АҚ қоғамының филиалы Ақмола облысы бойынша педагогтардың біліктілігін арттыру курсының ІІІ - базалық деңгейінің сертификатталған мұғалімі

Дүниетану 4 сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Егіншілік пен мал шаруашылығы
Жалпы мақсаты: Оқушылардың егіншілік пен мал шаруашылығы туралы білімдерін жетілдіріп, адам өміріндегі маңызын оқып - үйрену.
Оқу нәтижесі: Егіншілік пен мал шаруашылығының маңызын түсінеді, өз ауылымыздағы мал шаруашылығы мен егіншілік жайлы мәліметтер алады.
Түйінді идеялар: Оқушылардың қызықты ақпарат арқылы мәліметтермен танысуы, жұмыс жасауы.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

Мұғалім немен айналысады
Оқушылар немен айналысады
1. Ұйымдастыру кезеңі
а/сергіту сәті
б/топқа бөлу

2. Үй тапсырмасын тексеру
Тест жұмысы
Суқойма өсімдіктері мен жануарлары туралы білімдері тексеріледі.

3. Қызығушылықты ояту
Тақырыпты анықтау үшін аннаграманы шешу
Н Е Л І Г І К І Ш
Ш У А Р А Ы Ғ Ы Л Ш Ы А Л М
Жауабы: Егіншілік, мал шаруашылығы

«Ой шақыру» әдісі

4. Мағынаны тану
а/ Мәтінмен жұмыс
ә/ Қосымша ақпарат
Көрмемен, слайдпен жұмыс
б/ Шығармашылық тапсырма
/Ретімен жабыстыру/
в/ Практикалық жұмыс

6. Ой толғаныс

7. Үйге тапсырма
8. Бағалау
9. Кері байланыс
1. а/ Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды
б/ Сурет құрастыру арқылы топқа бөлінеді

2.- Оқушылармен бірге суқойма өсімдіктері мен жануарларын еске түсіріледі.
1/Суқоймада кездесетін өсімдік?
а/ тұңғиық
б/қайың
с/емен
2. Суқоймада кезедесетін жәндік
а/сүңгуір қоңыз
б/ көбелек
с/ ара
3. Суқоймаларда кездесетін құс
а/ көгершін
б/ бүркіт
с/ қоқиқаз
4. Суқоймада тағы да қандай өсімдік кездеседі?
а/ шие
б/ құрақ, қоға
с/ терек

3. Оқушылар анаграмманы шешіп жауабын айту арқылы тақырыпты анықтайды.

4. а /Оқушылар бөлінген 2 топ бойынша мәтінмен танысады және қонағымызға сұрақтар қояды.
1. Сіз қандай шаруашылықпен айналысасыз?
2. Ірі қара қанша бар?
3. Қандай пайдасын көрдіңіз?
4. Қандай техникаларыңыз бар?
5. Егінді қайда апарып тапсырасыз?
6. Бидайдан басқа арпа, жүгері, сұлы егесіз бе?
7. Сізге осы жұмыстарды атқаруға кім көмектеседі?
8. Болашаққа қандай жоспарыңыз бар?

ә/ Оқушыларға мәтінмен танысқан соң, қосымша ақпарат беріледі. /көрмемен, слайдпен жұмыс/
б/ Оқушылар таратылған шығармашылық тапсырма бойынша ретімен қойып жабыстырады.
в/ Көрініс. Сыныптағы қыз балалар ұршық пен түбіттің иірілуін көрсетеді.
Оқушыларға сабақты қорытындылау мақсатында видео сұрақтар қойылады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Мақал - мәтел жазып келу

Үлестірмелі парақша
Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік құрал, нұсқаулық, ғаламтор, Интерактивті тақта, энциклопедия, видеоролик
14 629
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Қазақстан ауыл шаруашылығының басты салалары - егіншілік пен мал шаруашылығы туралы түсіндіру.
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
Көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
Көшпелі мал шаруашылығы мен егіншіліктің қалыптасуын сипаттайды. Жыл мезгілдерін, жайылым түрлерін айта алады. Төрт түлік малдан алынатын өнімдерді атайды.
Еліміздің егіншілік және мал шаруашылығы
Еліміздің егіншілік және мал шаруашылығы
Бастауыш сынып мұғалімі Тасанова Жанар Байжановна
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, А. Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Баймурзилова Айжан Абилгазиевна
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Егіншілік пен мал шаруашылығы
Батыс Қазақстан облысы, Теректі ауданы, Жаңа Өмір ауылы, Шаған жалпы орта білім беретін мектебі Коррекциялық /түзете дамыта оқыту /сыныбы мұғалімі Белхаирова Асемгул Мустахимовна Білімділігі: Білімділік. Қазақстан ауыл шаруашылығының басты салалары-
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы
Ауыл шаруашылығы технологиясы Егіншілік шаруашылығы, мал шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×