Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Амалдардың орындалу реті. Жақшалар

25 қараша 2015, Сәрсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы,
Тана мырза орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Данабаева Арай Жумагазыевна

Ашық сабақ математика 2 - сынып

Тақырыбы: Амалдардың орындалу реті. Жақшалар.
Мақсаты: Жақшалармен таныстыру және жақшалардың ішіндегі амалдың алдымен орындалатынын айту; өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауға жаттықтыру; өзара кері есептер құру және шығартуды пысықтай түсу; уақыттың бірліктерін пысықтау; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыру.
Есте сақтау қабілетін дамыту. Уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекілігі: амалдар туралы плакат.
Түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа әзірлік
- Балалар қазір қай мезгіл?
- Күз мезгілі екенін қалай біліп қойдыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар балалар
- Ендеше сабағымызды бастамас бұрын сенбілік жүргізіп жапырақтарды жинап алайық.
/Жапырақтардың түстері арқылы топқа бөлу/
Психологиялық дайындық. /екі топ смайликтер арқылы көңіл - күй білдіру/

ІІ. Үй тапсырмасы: 4 - есеп
Өткенді еске түсіру: Ойлан тап ойыны /слайд/ Тапсырма: Түрлеріне қарай топта. Өзге өрнек бар ма? - Ендеше, бүгін осы өрнекті шығару жолымен танысамыз.
Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

ІІІ. Жаңа сабақ
Электронды оқулық тыңдау
Болжау стратегиясы:
Амалдардың орындалу реті
І. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады деп ойлайсың?
ІІ. Қандай тақырып төңірегінде өрбиді?
ІІІ. Қандай негізгі мәселелер көтереді?

Оқулықпен жұмыс № 1 Жазуларды салыстыру.
(10 - 4) + 1
10 – (4 + 1)
Жақша туралы түсінік беру. Жақшаның ішіндегі амал алдымен орындалады. (10 - 4)+ 1

Есіңе сақта! Бірге айту, жаттау. ( ) түріндегі белгі жақшалар деп аталады. Жақшаның ішіндегі амал алдымен орындалады.

ҮІ. Түсінгендерін тексеру: № 2. Амалды орындау. а) тізбектей тақтаға орындау.
Өзіндік жұмыс. ә/ Теңдік тура болатындай етіп жақша қою. 4 -/1+2/ (6+3)- 2 8 – (5+1).
№ 3. Есепті шығар: Топтық жұмыс
Ш: 13 - 10= 3
10+3
13 - 3
Ж: 3жас үлкен
Сергіту сәті:
№ 4. Топтық жұмыс
1тәулік =24 сағ. 20 сағат артық.
20 сағат кем 28 сағат
44 сағат 4 сағат кем 20+24+4 =48 сағат
№ 5. Ойын
39, 40, 41, 42

ҮІІ. Сабақты қорыту.
“Тұжырым” кестесін толтыру

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
19 461
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың ауданы жайында түсінік қалыптастыру және оның мәнді белгілерін тағайындау; есепті әр түрлі тәсілмен шығару, үш амалдан тұратын өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті, тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың
Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану
Көбейтудің қасиеттерін есептеуде қолдану
Көбейтудің қасиеттерін есептеуде тиімді әдістерін қолдана отырып, оқушылардың есептеу дағдыларын пысықтау, есептер шығару, өткенді қайталау. Көбейтудің қасиеттері, амалдардың орындалу реті жайлы білімдерін жетілдіру.
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу; Натурал сандарға амалдар қолдану қасиеттерін үйрету және пысықтау;
Амалдардың орындалу реті
Амалдардың орындалу реті
Сатпаев қаласындағы №4 мектеп-лицейінде бастауыш сынып мұғалімі Байжан Халқа Қалжігітқызы
Амалдардың орындалу реті
Амалдардың орындалу реті
Бастауыш сынып мұғалімі: Амантаева Ләззат Рахменияқызы
Екі амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Екі амалдан тұратын жақшасы бар өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу реті
Ақтөбе облысы, Әйтеке би ауданы Қарашатау орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Малайдарова Гүлнар Нағашыбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×