249+376, 625 - 376 Қосу және азайту
Практикант: Орынбай Гүлдана
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: 249+376, 625 - 376 Қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың өздеріне тұжырымдар жасатып, өз ойларын дәлелдеуге төселдіру, танымдық қасиеттерін дамытуға мүмкіншілік жасау. Көп таңбалы сандарды қосудың тәсілдерін меңгерте отырып, тез ойлауға үйрету;
2. Дамытушылық. 1) Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту;
2) Ертегі арқылы қызығушылығын арттырып, өмір жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
3. Тәрбиелік. 1) Оқушыларды тиянақтылыққа, сауаттылыққа, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, мәдениетті, әдемі сөйлеуге үйрету;
2) Баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, нақтылық тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу;
Сабақтың типі: дәстүрлі
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ертегі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: әңгімелеу, СТО стратегиялары, талдау - жинақтау, топтық әдіс
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика
Сабақтың көрнекілігі: сызба плакаттар: бағалау парақшасы, тақырыптық презентация
Қажетті құрал - жабдықтар: оқулық, дәптер, интерактивті тақта,
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Ән ұран орындату
б) Сыныпты 3 топқа бөлу
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы бөлу. (оқушыларды тақтаға шығарып, арнайы карточкада салынған фигураларды таңдату)
1 - топ (үшбұрыш - қызыл)
2 - топ (шеңбер - көк)
3 - топ (төртбұрыш - жасыл). Топ ережесін еске түсіру, қосымша қажетті жағдайлармен толықтыру.
в) сабаққа даярлық
II. Үй тапсырмасын тексеру
үйге берген тапсырманы бір - біріне алмастыру арқылы тексерту, дұрыс жауабын оқыту, салыстыру.
III. Мақсат қою кезеңі
Бүгінгі сабақтың мақсатын хабарлау
- Бүгін біз сабағымызды ертегі сабақ деп алдық, яғни сабағымызды «Жеті лақ пен қасқыр» ертегісі бойынша өтеміз. Жалпы ертегінің мазмұнын білеміз.
(слайд - 1 ашылады) Біз білеміз, қасқыр ешкінің 6 лағын ұрлап кеткенін, енді сол ешкі бізден көмек сұрамақ.
– Ендеше балалар, ешкінің өтінішін орындаймыз ба?
– Бізге қасқыр лақтарды беру үшін әр лақ 1 - тапсырмадан тұрады екен, егер біз 1 - тапсырма орындасақ, бізге бір лақтан беріп отырады, яғни бізге 6 - тапсыома беріледі.
– Олай болса сол тапсырмаларды орындауға дайынбыз ба?
– Тағы да айта кететін жағдай, тапсырма әр топқа жеке беріледі, және сол тапсырмаларды орындау деңгейлеріңізді (+,- ) белгілеп отырамын.
Математика 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: 249+376, 625 - 376 Қосу және азайту
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік. Оқушылардың өздеріне тұжырымдар жасатып, өз ойларын дәлелдеуге төселдіру, танымдық қасиеттерін дамытуға мүмкіншілік жасау. Көп таңбалы сандарды қосудың тәсілдерін меңгерте отырып, тез ойлауға үйрету;
2. Дамытушылық. 1) Оқушылардың логикалық ойы мен математикалық тілін дамыту;
2) Ертегі арқылы қызығушылығын арттырып, өмір жағдайлардағы мәселелерді шешу арқылы математикалық және шығармашылық қабілеттерін анықтау және дамыту;
3. Тәрбиелік. 1) Оқушыларды тиянақтылыққа, сауаттылыққа, ұстамдылыққа, жылдам ойлауға, мәдениетті, әдемі сөйлеуге үйрету;
2) Баланың тұлғалық қасиеттерін, яғни жауапкершілік, белсенділік, мақсатқа талпынушылық, нақтылық тәрізді қасиеттерін тәрбиелеу;
Сабақтың типі: дәстүрлі
Сабақтың түрі: аралас сабақ, ертегі сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: әңгімелеу, СТО стратегиялары, талдау - жинақтау, топтық әдіс
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, математика
Сабақтың көрнекілігі: сызба плакаттар: бағалау парақшасы, тақырыптық презентация
Қажетті құрал - жабдықтар: оқулық, дәптер, интерактивті тақта,
Сабақ барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылармен амандасу
ә) Ән ұран орындату
б) Сыныпты 3 топқа бөлу
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы бөлу. (оқушыларды тақтаға шығарып, арнайы карточкада салынған фигураларды таңдату)
1 - топ (үшбұрыш - қызыл)
2 - топ (шеңбер - көк)
3 - топ (төртбұрыш - жасыл). Топ ережесін еске түсіру, қосымша қажетті жағдайлармен толықтыру.
в) сабаққа даярлық
II. Үй тапсырмасын тексеру
үйге берген тапсырманы бір - біріне алмастыру арқылы тексерту, дұрыс жауабын оқыту, салыстыру.
III. Мақсат қою кезеңі
Бүгінгі сабақтың мақсатын хабарлау
- Бүгін біз сабағымызды ертегі сабақ деп алдық, яғни сабағымызды «Жеті лақ пен қасқыр» ертегісі бойынша өтеміз. Жалпы ертегінің мазмұнын білеміз.
(слайд - 1 ашылады) Біз білеміз, қасқыр ешкінің 6 лағын ұрлап кеткенін, енді сол ешкі бізден көмек сұрамақ.
– Ендеше балалар, ешкінің өтінішін орындаймыз ба?
– Бізге қасқыр лақтарды беру үшін әр лақ 1 - тапсырмадан тұрады екен, егер біз 1 - тапсырма орындасақ, бізге бір лақтан беріп отырады, яғни бізге 6 - тапсыома беріледі.
– Олай болса сол тапсырмаларды орындауға дайынбыз ба?
– Тағы да айта кететін жағдай, тапсырма әр топқа жеке беріледі, және сол тапсырмаларды орындау деңгейлеріңізді (+,- ) белгілеп отырамын.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Векторларды қосу және оның қасиеттері
Оқушылар векторларды қосудың үшбұрыш және параллелограмм ережелерімен танысып, векторларды қосудың қасиеттерін меңгереді.
Аралас сандарды қосу. Таңбалары әр түрлі сандарды қосу.
Оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, аралас сандардың бөлімдері бірдей, әр түрлі болып келген бөлшек бөліктерін қосуды білу және теңбе - тең түрлендіру қосудың ауыстырымдылық және терімділік қасиеттерін пайдаланып, есептер шығаруда
Қосу мен азайту. 23+7, 30 - 7
Атырау қаласы, Қ. И. Сәтбаева атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Тажмағамбетова Зульфия Хайруллаевна
2 санын қосу және азайту
Ақтөбе қаласы, № 53 орта мектебінің бастауыш калсс мұғалімі Сембі Кенжегүл Бақытқызы
5 санын қосу және азайту
Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден селосы, Ю.Гагарин атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ақтаева Жанна Тұрланқызы Сабақтың тақырыбы: 5 санын қосу және азайту
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.